My Twitter Feed

1 Οκτώβριος, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Στις σημαντικές πόλεις το Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Σεπτέμβριος, 2020

ΑΣΕ: Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις -

Τετάρτη, 30 Σεπτέμβριος, 2020

Φεύγει από Πολύκαστρο η 33η ΤΑΞ; -

Τετάρτη, 30 Σεπτέμβριος, 2020

Οι εκλογές στον Εμπορικό Κιλκίς -

Τρίτη, 29 Σεπτέμβριος, 2020

Και 5 κρούσματα ιού Δ. Νείλου -

Τρίτη, 29 Σεπτέμβριος, 2020

Να μην απολυθούν οι καθαρίστριες -

Τρίτη, 29 Σεπτέμβριος, 2020

Να εγκριθούν και τα ολιγομελή των ΓΕΛ -

Δευτέρα, 28 Σεπτέμβριος, 2020

Μέτρα για τα προσφυγόπουλα -

Δευτέρα, 28 Σεπτέμβριος, 2020

Μέτρηση ικανοποίησης πελατών

antiperifereia-kilkisΗ Αντιπεριφέρεια Κιλκίς προβαίνει στην ακόλουθη ανακοίνωση:

Επειδή :

–       αν δεν μετράς τα αποτελέσματα δεν μπορείς να διαχωρίσεις την «επιτυχία» από την «αποτυχία»

–       αν δεν μπορείς να διακρίνεις την αποτυχία, δεν είναι δυνατό να την διορθώσεις

η Δ/νση Ανάπτυξης, σε όλα τα τμήματά της, καθιερώνει από  Δευτέρα  4–3–2013 σύστημα «μέτρησης ικανοποίησης πελατών» μέσω έντυπου Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών.

Για το λόγο αυτό,

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ το έντυπο «Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών» ανώνυμα ή επώνυμα, κάθε φορά που το κρίνεις απαραίτητο

ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ να σ’ εξυπηρετήσουμε καλύτερα

Μπορείς να βρεις και να συμπληρώσεις το έντυπο και μέσω διαδικτύου στη διαδρομή:

www.pkm.gov/Κιλκίς/Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών
Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Κιλκίς
   (κάτω από το μπάνερ του Κ.Ε.Π.)

Σχολιάστε