Μέτρηση ικανοποίησης πελατών
Η Αντιπεριφέρεια Κιλκίς προβαίνει στην ακόλουθη ανακοίνωση:
Επειδή :
– αν δεν μετράς τα αποτελέσματα δεν μπορείς να διαχωρίσεις την «επιτυχία» από την «αποτυχία»
– αν δεν μπορείς να διακρίνεις την αποτυχία, δεν είναι δυνατό να την διορθώσεις
η Δ/νση Ανάπτυξης, σε όλα τα τμήματά της, καθιερώνει από Δευτέρα 4–3–2013 σύστημα «μέτρησης ικανοποίησης πελατών» μέσω έντυπου Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών.
Για το λόγο αυτό,
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ το έντυπο «Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών» ανώνυμα ή επώνυμα, κάθε φορά που το κρίνεις απαραίτητο
ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ να σ’ εξυπηρετήσουμε καλύτερα
Μπορείς να βρεις και να συμπληρώσεις το έντυπο και μέσω διαδικτύου στη διαδρομή:
www.pkm.gov/Κιλκίς/Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών
Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Κιλκίς (κάτω από το μπάνερ του Κ.Ε.Π.)