My Twitter Feed

24 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Είδε και τον βασιλιά της Ισπανίας -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ο υφυπουργός ΜΑΘ στο Δημαρχείο Κιλκίς -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Σύνδεση τουρισμού και προϊόντων -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Τα άλυτα προβλήματα της Παιδείας -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Το ΠΑΣΟΚ για τη παθολογική ΓΝΚ -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Ο πρώτος τα παίρνει όλα! -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη Βόζενμπεργκ σε Κιλκίς -

Κυριακή, 21 Απριλίου, 2024

“Στο αυλάκι” το αρδευτικό Μουριών -

Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Μέτρηση ικανοποίησης πελατών

antiperifereia-kilkisΗ Αντιπεριφέρεια Κιλκίς προβαίνει στην ακόλουθη ανακοίνωση:

Επειδή :

–       αν δεν μετράς τα αποτελέσματα δεν μπορείς να διαχωρίσεις την «επιτυχία» από την «αποτυχία»

–       αν δεν μπορείς να διακρίνεις την αποτυχία, δεν είναι δυνατό να την διορθώσεις

η Δ/νση Ανάπτυξης, σε όλα τα τμήματά της, καθιερώνει από  Δευτέρα  4–3–2013 σύστημα «μέτρησης ικανοποίησης πελατών» μέσω έντυπου Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών.

Για το λόγο αυτό,

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ το έντυπο «Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών» ανώνυμα ή επώνυμα, κάθε φορά που το κρίνεις απαραίτητο

ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ να σ’ εξυπηρετήσουμε καλύτερα

Μπορείς να βρεις και να συμπληρώσεις το έντυπο και μέσω διαδικτύου στη διαδρομή:

www.pkm.gov/Κιλκίς/Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών
Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Κιλκίς
   (κάτω από το μπάνερ του Κ.Ε.Π.)

Σχολιάστε