Η ΕΝΩΠΚΑ, για τα τηλεφ. ραντεβού
Σε επιστολή της προς τον ΕΟΠΥΥ με θέμα τις εταιρίες τηλεφωνικών ραντεβού, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Κιλκίς (ΕΝΩΠΚΑ) αναφέρει τα εξής:
“Όπως πιθανά καταλαβαίνετε είναι από δύσκολο έως αδύνατο να σημειώνουν οι καταναλωτές το κόστος κλήσης από κάθε εταιρία που αναγράφουν στα ψιλά γράμματα των διαφημίσεών τους για να επιλέγουν στη συνέχεια . Η επιλογή γίνεται τελικά μέσω μνημονικών κανόνων που προσπαθούν να “επιβάλλουν” οι εταιρίες κι όχι με βάση το κόστος, όπως αρχικά αναφέρονταν από την υπηρεσία σας (ανταγωνισμός στις τιμές, κλπ).
Εάν δεν υπάρχει τέτοια λίστα καλό θα ήταν να δημιουργηθεί και να προβληθεί προκειμένου να εντείνει τον ανταγωνισμό κι αν είναι δυνατό να πέσουν και οι τιμές…
Πιθανά δεν έχει γίνει κατανοητό ότι το κόστος για το ραντεβού είναι Π Α Ν Α Κ Ρ Ι Β Ο & ισοδυναμεί περίπου με το ποτήρι γάλακτος που πίνει ένα παιδί επί τέσσερις μέρες για πρωινό!! κι αυτό λείπει ήδη σε αρκετά παιδιά.
Αναμένουμε την ανταπόκρισή σας.”