My Twitter Feed

5 Φεβρουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Η Ειρήνη για τη μονάδα αποβλήτων -

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου, 2021

Δίωξη Καλεμκερίδη για καταγγελίες -

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου, 2021

Δύο νέοι παθολόγοι στο ΓΝ Γουμένισσας -

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου, 2021

Διαμαρτυρία για επίσκεψη Στεφανή -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Ήρεμα νερά ενόψει 3ου κύματος -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Έμποροι: Θέλουμε μαγαζιά ανοιχτά -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Επίσκεψη Στεφανή για το ΠΚΕΕΥΕ -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

“Στη ΝΔ κάποιοι τρώνε δικούς της” -

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, 2021

Η ΕΝΩΠΚΑ, για τα τηλεφ. ραντεβού

Σε επιστολή της προς τον ΕΟΠΥΥ με θέμα τις εταιρίες τηλεφωνικών ραντεβού, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Κιλκίς (ΕΝΩΠΚΑ) αναφέρει τα εξής:

Όπως πιθανά καταλαβαίνετε είναι από δύσκολο έως αδύνατο να σημειώνουν οι καταναλωτές το κόστος κλήσης από κάθε εταιρία που αναγράφουν στα ψιλά γράμματα των διαφημίσεών τους για να επιλέγουν στη συνέχεια . Η επιλογή γίνεται τελικά μέσω μνημονικών κανόνων που προσπαθούν να “επιβάλλουν” οι εταιρίες κι όχι με βάση το κόστος, όπως αρχικά αναφέρονταν από την υπηρεσία σας (ανταγωνισμός στις τιμές, κλπ).

Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα για το που μπορούμε να βρούμε στον ιστότοπό σας (ή αλλού) μια πλήρη λίστα των εταιριών που έχουν συμβληθεί με την υπηρεσία σας προκειμένου να παρέχουνυπηρεσίες τηλεφωνικών ραντεβού, καθώς και το κόστος ανά τηλεφώνημα που χρεώνει η κάθε εταιρία, προκειμένου να δίνεται η δυνατότητα σύγκρισης στον καταναλωτή, όταν τα δει δίπλα-δίπλα, πριν επιλέξει. 

Εάν δεν υπάρχει τέτοια λίστα καλό θα ήταν να δημιουργηθεί και να προβληθεί προκειμένου να εντείνει τον ανταγωνισμό κι αν είναι δυνατό να πέσουν και οι τιμές…

Πιθανά δεν έχει γίνει κατανοητό ότι το κόστος για το ραντεβού είναι Π Α Ν Α Κ Ρ Ι Β Ο & ισοδυναμεί περίπου με το ποτήρι γάλακτος που πίνει ένα παιδί επί τέσσερις μέρες για πρωινό!! κι αυτό λείπει ήδη σε αρκετά παιδιά.
Αναμένουμε την ανταπόκρισή σας.”
Σχολιάστε