My Twitter Feed

27 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ερώτηση ΚΚΕ για τη Παθολογική -

Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

10 προσλήψεις για πυροπροστασία -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Είδε και τον βασιλιά της Ισπανίας -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ο υφυπουργός ΜΑΘ στο Δημαρχείο Κιλκίς -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Σύνδεση τουρισμού και προϊόντων -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Τα άλυτα προβλήματα της Παιδείας -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Το ΠΑΣΟΚ για τη παθολογική ΓΝΚ -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Με 22 ολοήμερα νηπιαγωγεία

Στα πλαίσια της δίχρονης υποχρεωτική προσχολικής αγωγής, που θ` αρχίζει να εφαρμόζεται στους δυο δήμους του νομού Κιλκίς από τη νέα σχολική χρονιά, θα λειτουργήσουν σε Κιλκίς, Πολύκαστρο, Αξιούπολη και Γουμένισσα 22 συνολικά νηπιαγωγεία με ωράριο λειτουργίας 7:45 – 16:00 (πρόγραμμα ολοημέρου).

Αυτό αναφέρει σε άρθρο του (βλέπε, στήλη “ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ”) ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, Άρης Παπαδόπουλος, προσθέτοντας ότι κάθε οικογένεια θα επιλέγει ανάλογα με τις ανάγκες της τον τύπο προγράμματος που επιθυμεί (πρωινό μέχρι τις 13:00 ή ολοήμερο έως τις 16:00), στη δε πρωινή ζώνη θα μπορούν να έρχονται τα νήπια των εργαζομένων γονέων από τις 7:45.

Όπως υπογραμμίζει ο κ. Παπαδόπουλος, κάθε χρόνο μόνο στην πόλη του Κιλκίς πάνω από 100 παιδιά ηλικίας 2,5- 4 ετών μένουν εκτός δημοτικών παιδικών σταθμών και αναγκάζονται να στρέφονται σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς ή να μένουν στο σπίτι. Με το νέο νόμο τα περίπου 50 παιδιά που είναι 4 ετών και πήγαιναν έως και σήμερα σε παιδικούς σταθμούς θα πάνε από του χρόνου στο νηπιαγωγείο και θα μπορούν να πάρουν τις θέσεις τους μικρότερα παιδιά που έμεναν έξω από τους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς.

Ως γνωστό, η υποχρεωτική τη δίχρονη προσχολική αγωγή θα εφαρμοστεί από φέτος στους δήμους Κιλκίς και Παιονίας έπειτα από ομόφωνες αποφάσεις των αντίστοιχων επιτροπών, στις οποίες συμμετέχουν ο διεθυντής της Α/θμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς (ως πρόεδρος), ο δήμαρχος και ο αντίστοιχος πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών της κάθε περιοχής.

 

 

Σχολιάστε