My Twitter Feed

1 Μαΐου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

3,8 εκ. για συντήρηση δρόμων -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Στη Βουλή οι διακοπές σε φ/β -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΔΕΔΥ: Όλοι σε απεργία 1ης Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Κάλεσμα φορέων για τη 1η Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Απίστευτη ανατροπή από το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ -

Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Βροντερό “παρών” για την Υγεία -

Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Ερώτηση ΚΚΕ για τη Παθολογική -

Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Για τη συνεδρίαση του ΔΣ Παιονίας

Σε δήλωσή του για τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παιονίας με θέμα την ΠΑΘΕ, ο υποψήφιος δήμαρχος της Λαϊκής Συσπείρωσης, Τάσος Βασιλακάκης, αναφέρει τα εξής:

“Η χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για άλλη μια φορά απέδειξε πως η τοπική διοίκηση, στα χέρια όσων υπηρετούν τη σημερινή “τάξη πραγμάτων¨, μπορεί να μετατραπεί σε “δούρειο ίππο”, μεσάζοντα ουσιαστικά, εξυπηρέτησης των επιχειρηματικών συμφερόντων που προωθούν από κοινού ΕΕ, κράτος και κυβερνήσεις, που αποτελούν το συλλογικό εκφραστή των συμφερόντων τους.

Η στόχευση τους ξεκάθαρη. Ιδιωτικοποίηση της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ, δηλαδή ξεπούλημα κρατικής ακίνητης περιουσίας αξίας 7 δις έναντι του ευτελούς τιμήματος του 1,5 δισ., εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου για 35 ολόκληρα χρόνια με ταυτόχρονη επιβολή τσουχτερών διοδίων και χωρίς καμία υποχρέωση κατασκευής σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, που παραπέμπεται στις καλένδες.

Μάλιστα, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο κ. Σιωνίδης εξέφρασε την αγωνία του για την καθυστέρησης της διαδικασίας παραχώρησης της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ σε ιδιώτη, που υποτίθεται ότι θα φέρει και την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου “Χαλάστρα-Εύζωνοι”.

Αυτό που δεν είπε είναι ότι η σύμβαση παραχώρησης δεν περιλαμβάνει την υποχρέωση κατασκευής σύγχρονου αυτοκινητόδρομου αλλά κάποια μέτρα που δεν διασφαλίζουν σε καμία περίπτωση την οδική ασφάλεια, σε έναν δρόμο μάλιστα ταχείας κυκλοφορίας και αν τα δούμε και αυτά.

Επίσης, δεν είπε ότι η λύση αυτή προκρίνεται από την κυβέρνηση, σε συνεννόηση με τους επιχειρηματίες για να γίνει πιο ελκυστική η παραχώρηση της “Εγνατίας ΑΕ” στους επιχειρηματικούς ομίλους, που θα εκμεταλλεύονται τις υποδομές αυτές.

Επίσης, δεν είπε ότι οι μελέτες για την κατασκευή σύγχρονου αυτοκινητόδρομου υπάρχουν, οι απαλλοτριώσεις έχουν ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια αλλά η πολιτική βούληση χρηματοδότησης και κατασκευής αυτού του έργου, από όλες τις κυβερνήσεις, διαχρονικά δεν υπάρχει.

Τέλος, δεν είπε ότι ο κ. Γεωργαντάς, σε έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα των διοδίων στο Πολύκαστρο πριν από δύο χρόνια, είχε κυνικά εκφράσει την πολιτική θέση της κυβέρνησης ότι η κατασκευή σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου δεν είναι ρεαλιστική και εφικτή στο άμεσο μέλλον και παρουσίασε τις πρότασεις που εξετάζει η κυβέρνηση, μέσω του τεχνικού συμβούλου της Εγνατίας ΑΕ, για μικρή διαπλάτυνση του υπάρχοντος δρόμου, δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, διαχωριστική μεταλλική μπάρα ανάμεσα τους και ταυτόχρονη μείωση των ορίων ταχύτητας.

Άλλα λέγανε το 2019, “Πρώτα αυτοκινητόδρομος και μετά διόδια” και άλλα μας λένε τώρα δηλαδή “Πρώτα ανακατασκευή του δρόμου, κάποια ημίμετρα δηλαδή και μετά διόδια”. Πάντως και τα δύο σενάρια περιλαμβάνουν σίγουρα διόδια, περιλαμβάνουν σίγουρα ξεπούλημα της περιουσίας του λαού μας “επί πινακίου φακής”, περιλαμβάνουν καθυστερήσεις στην υλοποίηση των έργων.

Και τι προτείνανε στο χθεσινό συμβούλίο τελικά οι κ. Σιωνίδης, κ. Τζιτζικώστας και οι παρατρεχάμενοι τους για όλα αυτά; Aυτό που επιθυμεί τόσο ο παραχωρησιούχος, όσο η κυβέρνηση. Δηλαδή, εύχονται την επιτάχυνση της διαδικασίας παραχώρησης και επομένως και των διοδίων, χωρίς καμία διασφάλιση από πλευράς της κυβέρνησης για κατασκευή κλειστού αυτοκινητόδρομου, χωρίς καμία διασφάλιση ότι το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας θα λυθεί οριστικά. Πάντως σε επίμονη ερώτηση της Λαϊκής Συσπείρωσης για το περιεχόμενο αυτής της σύμβασης, απάντηση δεν πήραμε από κανένα τους.

Το ψήφισμα που κατέθεσε η δημοτική αρχή και το συλλαλητήριο που ετοιμάζει είναι “για την τιμή των όπλων” για να διώξει από πάνω της τις ευθύνες που έχει να αντισταθεί στην αντιλαϊκή πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση και περιλαμβάνει καθυστερήσεις σε έργα αναγκαία για την οδική ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής και παράλληλα πλήττει το εισόδημα τους, μέσω των διοδίων που έρχονται.

Συμφωνήσαμε με την αναγκαιότητα να εκφραστεί η αγανάκτηση του κόσμου με οργανωμένες αντιδράσεις αλλά διαφωνούμε με το παραπάνω περιεχόμενο που η διοίκηση θέλει να προσδώσει σε αυτές τις αντιδράσεις, που ουσιαστικά εξυπηρετεί κυρίως τα επιχειρηματικά συμφέροντα που έχουν συμφέρον από την προωθούμενη σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου.

Καλούμε το λαό της περιοχής, τα σωματεία, τους συλλόγους του, με την οργανωμένη δράση τους να τους χαλάσουν τα σχέδια και να διεκδικήσουν αυτά που έχουμε ανάγκη. Αυτοί επιθυμούν να μεταφέρονται πιο γρήγορα τα εμπορεύματα τους και εμείς με μεγαλύτεροι ασφάλεια οι επιβάτες.

Εδώ και τώρα με ευθύνη του κράτους:

— Να μην παραδοθεί και η Εγνατία Οδός στους επιχειρηματικούς ομίλους και να καταργηθούν όλα τα διόδια.

— Εδώ και τώρα κατασκευή σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, ο οποίος θα λειτουργεί και θα συντηρείται με αποκλειστική ευθύνη του κράτους, με παράλληλη λήψη όλων των απαιτούμενων μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος.

Δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο.

Οι ζωές μας δεν μπορούν να λογίζονται ως κόστος.

Στο δίλημμα που θέτει το κράτος ” Ή τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων ή οι ζωές μας” επιλέγουμε τις ζωές μας.

Σχολιάστε