My Twitter Feed

26 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

10 προσλήψεις για πυροπροστασία -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Είδε και τον βασιλιά της Ισπανίας -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ο υφυπουργός ΜΑΘ στο Δημαρχείο Κιλκίς -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Σύνδεση τουρισμού και προϊόντων -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Τα άλυτα προβλήματα της Παιδείας -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Το ΠΑΣΟΚ για τη παθολογική ΓΝΚ -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Ο πρώτος τα παίρνει όλα! -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Έξυπνες υπηρεσίες για δημότες

Με τίτλο «ο Δήμος ΑΞΙΩΝ επενδύει στις νέες τεχνολογίες με «έξυπνες» υπηρεσίες στη διάθεση του δημότη», εκδόθηκε από τον συνδυασμό το ακόλουθο δελτίο τύπου για την συνάντηση του υποψηφίου δημάρχου Κιλκίς Παύλο Τονικίδη με το δήμαρχο Τρικκαίων Δημήτρη Παπαστεργίου:

Τον πλέον «έξυπνο» Δήμο της χώρας σε ό,τι αφορά τη χρήση καινοτόμων ψηφιακών εφαρμογών προς όφελος του πολίτη, τον Δήμο Τρικκαίων, επισκέφθηκε την προηγούμενη εβδομάδα ο υποψήφιος Δήμαρχος Κιλκίς κ. Παύλος Τονικίδης.

Ο επικεφαλής του «Δήμου ΑΞΙΩΝ» συναντήθηκε με το Δήμαρχο Τρικκαίων κ. Δημήτρη Παπαστεργίου με σκοπό να ενημερωθεί για τα προηγμένης τεχνολογίας προγράμματα που εφαρμόζονται στην πόλη των Τρικάλων τα τελευταία χρόνια και τα οποία στοχεύουν στην «έξυπνη» εξυπηρέτηση του δημότη σε θέματα καθημερινότητας.

Ειδικότερα, συζητήθηκαν: -Οι πρωτοποριακές δράσεις που έχει αναλάβει ο Δήμος μέσω της Αναπτυξιακής Ανώνυμης Εταιρείας “e-Trikala Α.Ε.”, χωρίς ιδιαίτερο κόστος οι περισσότερες και με τις πιο μεγαλεπήβολες να υλοποιούνται μέσω εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων (π.χ. το πιλοτικό πρόγραμμα CityMobil2, το λεγόμενο λεωφορείο χωρίς οδηγό).

-το έργο “smart trikala” (ψηφιακές εφαρμογές παρακολούθησης συστημάτων ύδρευσης, γεωγραφικών δεδομένων-GIS, βιολογικού καθαρισμού, έξυπνης διαχείρισης κάδων απορριμμάτων, στάθμευσης με αισθητήρες, δικτύου παροχής δωρεάν internet, έξυπνου φωτισμού, κίνησης των δημοτικών οχημάτων, λειτουργίας φωτεινών σηματοδοτών).

-το e-kep (αυτοματοποιημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολίτη) τύπου  ΑTM,

-η εφαρμογή «20000» που λειτουργεί μέσω app, αλλά και τηλεφώνου και αποσκοπεί στην καταγραφή και επίλυση των καθημερινών προβλημάτων-παραπόνων των δημοτών.

Ο κ. Παπαστεργίου δεν παρέλειψε να αποκαλύψει το «μυστικό» της επιτυχίας του Δήμου Τρικκαίων, που δεν είναι άλλο από την ενεργοποίηση και την ευαισθητοποίηση της ίδιας της κοινωνίας και των μελών της. Όλα εξαρτώνται από το βαθμό συμμετοχής του δημότη και το πόσο δεκτικός είναι στην αλλαγή, όπως είπε.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του ο κ. Τονικίδης είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί και στο κέντρο ελέγχου της «έξυπνης πόλης», που βρίσκεται στο ισόγειο του Δημαρχείου, όπου παρακολουθούνται μέσω υπολογιστών και οθονών όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες προς τους δημότες.

Εκτός όμως από τον τομέα της τεχνολογίας, η πόλη των Τρικάλων πρωτοπορεί και στην καθολική απαγόρευση καπνίσματος σε όλους τους δημόσιους και κλειστούς χώρους, αλλά και στην χρήση ποδηλάτου, με το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων να επεκτείνεται συνεχώς.

Αδιαμφισβήτητα, ο Δήμος Τρικκαίων ανήκει στους πιο ανεπτυγμένους δήμους της χώρας μας, με σχέδιο και όραμα για το μέλλον, με δημότες και δημοτική αρχή σε πλήρη εναρμόνιση σε ό,τι αφορά το κοινό καλό. Ένας Δήμος που παραδειγματίζει με τις σύγχρονες μεθόδους και την γρήγορη προσαρμογή του στις τεχνολογικές επιταγές της εποχής. Σε αντίθεση με το Δήμο Κιλκίς που έχασε ευκαιρίες και έμεινε ουραγός.

Ψηφιακές υπηρεσίες μπορούν να βρουν εφαρμογή και στον τόπο μας, αρκεί να στοχεύουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του δημότη και να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της τοπικής κοινωνίας.

Ο «Δήμος ΑΞΙΩΝ» ως μια σύγχρονη παράταξη με πλήρη επίγνωση των αναγκών του δημότη για καλύτερη επικοινωνία και για εξοικονόμηση χρόνου, ευκολία, αλλά και ευελιξία στις συναλλαγές του με το Δήμο, επενδύει στην τεχνολογία και στα οφέλη της. Και ήδη, στον προγραμματισμό του έχει συμπεριλάβει την εφαρμογή αυτοματοποιημένων υπηρεσιών (π.χ. app αναφοράς και επίλυσης προβλημάτων καθημερινότητας,  ηλεκτρονικές υπηρεσίες δημοτολογίου, πληρωμής, κ.α.), καθώς και την ανάπτυξη συνεργασιών μέσω της ανοικτής επικοινωνίας με άλλους δήμους, για την μεταφορά της σχετικής τεχνογνωσίας.

Οι εποχές επιτάσσουν την καινοτομία και τη χρήση των νέων τεχνολογιών και ο Δήμος Κιλκίς οφείλει στους δημότες του, να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα χωρίς άλλες καθυστερήσεις.

Σχολιάστε