My Twitter Feed

30 Οκτώβριος, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Τα κλειστά σχολεία λόγω κορονοϊού -

Παρασκευή, 30 Οκτώβριος, 2020

Τι ζητά η ΕΛΜΕ για τα σχολεία -

Παρασκευή, 30 Οκτώβριος, 2020

«Περίεργες ενέργειες με το δρόμο» -

Πέμπτη, 29 Οκτώβριος, 2020

14 τα νέα κρούσματα στο ν. Κιλκίς -

Πέμπτη, 29 Οκτώβριος, 2020

Κορονοϊός:..Ανεβήκαμε πια επίπεδο -

Πέμπτη, 29 Οκτώβριος, 2020

Κλειστά σχολεία και τάξεις σε Κιλκίς -

Πέμπτη, 29 Οκτώβριος, 2020

«Δωρεάν μαζικά τεστ στα σχολεία» -

Πέμπτη, 29 Οκτώβριος, 2020

ΝΔ: Τα «βρόντηξε» ο Θ. Τιρεκίδης -

Πέμπτη, 29 Οκτώβριος, 2020

Τσεχοσλοβάκα «Δασκάλα» στο θερινό

Συνεχίζονται οι προβολές  στον Θερινό Κινηματογράφο “Δημήτριος Ζωηρός” με την ταινία “Η δασκάλα”, την Τρίτη 25 και Τετάρτη 26 Ιουλίου, στις 21.30.

Μπρατισλάβα, δεκαετία του ’80. Μία φαινομενικά ευχάριστη και καλόκαρδη δασκάλα μπαίνει στην καινούρια της τάξη και συστήνεται στους μαθητές της. Όταν έρθει η δική τους ώρα να συστηθούν, η δασκάλα τούς ζητά να αναφέρουν επίσης τι δουλειά κάνουν οι γονείς τους. Ανάλογα με την επαγγελματική θέση του καθενός, η δασκάλα θα αρχίσει να ζητά χάρες και να χειραγωγεί τους ενήλικες και τα παιδιά για το προσωπικό της συμφέρον. Ποιός, εξάλλου, θα καταγγείλει μια γυναίκα με τόσο στενούς δεσμούς με το κυρίαρχο κομμουνιστικό κόμμα;

  • Σκηνοθεσία:  Jan Hrebeik
  • Σενάριο: Petr Jarchovsky
  • Πρωταγωνιστούν :  Zuzana Maurery, Zuzana Konecna, Csongor Kassai
  • Χώρα: Σλοβακία, Τσεχία
  • Διάρκεια:102′
  • Είδος ταινίας : Δράμα, Κωμωδία

Υπόδειγμα ευφυούς αλλά απόλυτα προσιτού σινεμά που γνωρίζει καλά τα όρια και τις φιλοδοξίες του, η «Δασκάλα» προσφέρει μια εξαιρετική αναπαράσταση της περιόδου, διανθισμένη με ακαταμάχητα ρετρό ταπετσαρίες, αλλά δεν σταματά εκεί. Μοιρασμένη και δομημένη ανάμεσα στο παρόν μιας μυστικής συνάντησης γονέων, με πρωτοβουλία της διευθύντριας, προκειμένου να αποφασίσουν να υπογράψουν καταγγελία εναντίον της, και στα φλας μπακ των γεγονότων που οδήγησαν ως εκεί, η ταινία ξεγυμνώνει σταδιακά όχι μόνο το ξεπέρασμα των ορίων από τους εκπροσώπους της εξουσίας, αλλά και την παθητική στάση ή τον φόβο που χαρακτηρίζει τους αποδέκτες της εύνοιας ή των απειλών της. Μια παθογένεια διαχρονική όσο και το ίδιο το ανθρώπινο είδος, όπως αποδεικνύει και ο σαρδόνιος τρόπος με τον οποίο ο Χρέμπεκ επιλέγει να κλείσει την ταινία του.

Δείτε το τρέϊλερ

Σχολιάστε