My Twitter Feed

8 Φεβρουαρίου, 2023

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Με Ν. Δένδια η πίτα της ΝΔ Κιλκίς -

Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου, 2023

Καταγγελία δίωξης Καλεμκερίδη -

Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου, 2023

Δραματική κατάσταση με φάρμακα -

Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, 2023

Εντυπωσιακό ξεκίνημα Φραγγίδη -

Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, 2023

ΕΠΣΚ: Λαμπρή επάνοδος γιορτής -

Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, 2023

Ευρωπός στο κέντρο της Ευρώπης -

Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου, 2023

Κ. Αρβανίτης: Εμείς θα νικήσουμε -

Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου, 2023

“Όχι συγκάλυψη των υποκλοπών” -

Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου, 2023

Τροχαία: Μετρίως αποτελεσματικοί

Ο νομός Κιλκίς συμπεριλαμβάνεται μεταξύ αυτών που χαρακτηρίζονται από «μέτρια αποτελεσματικότητα», όσον αφορά το εύρος της τροχαίας αστυνόμευσης σε σχέση με την επικινδυνότητα ως προς τα τροχαία που έχουν καταγραφεί.

pinakides-troxaiasΕκτός απ` το νομό μας, οι περιφερειακές ενότητες οι οποίες παρουσιάζουν μια ισορροπία μεταξύ αξιολόγησης παραβάσεων και ατυχημάτων, και μπορούν να ταξινομηθούν σε μια ενδιάμεση κατηγορία είναι η Δράμα, τα Τρίκαλα, η Κέρκυρα, η Αργολίδα και ο Έβρος.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που τιτλοφορείται «Αξιολόγηση Προσωπικού Τροχαίας Αστυνόμευσης, Περιφερειακών Ενοτήτων Ελλάδος για το 2013», η οποία διενεργήθηκε από τους κ.κ. Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη, καθηγητή Πολυτεχνείου Κρήτης, μέλος της Βασιλικής Ακαδημίας Οικονομικών και Χρηματοοικονομικών Επιστημών της Ισπανίας και επισκέπτη καθηγητή του Audencia Nantes School of Management, και Μιχαήλ Νικολαράκη, διδάκτορα Πολυτεχνείου Κρήτης.

Τα αποτελέσματα στηρίχθηκαν στα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν το περυσινό έτος για τα τροχαία ατυχήματα και τα θύματα, σε συνδυασμό με τις παραβάσεις που έχουν καταγραφεί ανά περιοχή, ενώ παράλληλα αναλύθηκαν με βάση τον πληθυσμό κάθε νομού, τον αριθμό και το είδος των οχημάτων που κινούνται σε κάθε περιοχή και το μήκος του οδικού δικτύου.

Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν «πρωταθλήτρια» την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας, η οποία αξιολογείται θετικά ως προς το εύρος της τροχαίας αστυνόμευσης (1η θέση στον σχετικό πίνακα) και παράλληλα παρουσιάζει χαμηλή επικινδυνότητα ως προς τα τροχαία που έχουν καταγραφεί (35η θέση στον σχετικό πίνακα επικινδυνότητας).

Αντίθετα, στη «χαμηλή αποτελεσματικότητα» περιλαμβάνονται, ανάμεσα σε άλλες, οι περιοχές Ξάνθη, Πέλλα, Χίος, Καβάλα, Εύβοια και Ηράκλειο.

Σχολιάστε