My Twitter Feed

3 Ιούλιος, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Κλίνη ΜΕΘ και στο ΓΝ Κιλκίς -

Πέμπτη, 2 Ιούλιος, 2020

Πρεμιέρα στον θερινό «Δ. Ζωηρό» -

Πέμπτη, 2 Ιούλιος, 2020

Το θερινό σινεμά είναι πάντα εδώ! -

Τετάρτη, 1 Ιούλιος, 2020

ΜΝΤ:Εξυπηρετεί μέχρι 50 ασθενείς -

Τετάρτη, 1 Ιούλιος, 2020

Η είσοδος/έξοδος από Ευζώνους -

Τετάρτη, 1 Ιούλιος, 2020

Τηλεδιάσκεψη Μηνά με Χρυσοχοΐδη -

Τρίτη, 30 Ιούνιος, 2020

Για τα «νέα» έργα, τα …παλιά! -

Τρίτη, 30 Ιούνιος, 2020

Με σταραμάκια κατά πλαστικών! -

Δευτέρα, 29 Ιούνιος, 2020

ΛΑΣΥ: Οι άμεσες ενέργειες για ΑΘΕ

Η Λαϊκή Συσπείρωση Παιονίας εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τις άμεσες ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν για να αντιμετωπιστεί η απαράδεκτη κατάσταση του δρόμου ταχείας κυκλοφορίας (ΑΘΕ) και συγκεκριμένα στο τμήμα Χαλάστρας – Πολυκάστρου.

Στην ανακοίνωση τονίζονται τα εξής:

«Το πρόσφατο πολύνεκρο τροχαίο δυστύχημα,  επί του τμήματος του οδικού άξονα της ΑΘΕ που διέρχεται από την περιοχή μας και που στοίχισε τη ζωή σε τέσσερις συνανθρώπους μας, έρχεται να προστεθεί στα δεκάδες ατυχήματα, πολλά απ’ αυτά θανατηφόρα, που προκαλούνται στον συγκεκριμένο δρόμο “καρμανιόλα” κάθε χρόνο. Αναδεικνύει, δυστυχώς με αυτό τον δραματικό τρόπο, την ανάγκη να αποκτήσει επειγόντως ο δρόμος αυτός προδιαγραφές σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, με διαχωριστική νησίδα και τουλάχιστον δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.

Το έργο αυτό θα μπορούσε μέχρι σήμερα να είχε κατασκευαστεί και να το χρησιμοποιούμε με ασφάλεια, χωρίς να χάνονται στην άσφαλτο ανθρώπινες ζωές. Η κυβέρνηση της ΝΔ, σε συνέχεια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και των υπόλοιπων κομμάτων που έχουν κυβερνήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια αυτοδύναμα ή συνεργαζόμενα και έχουν νομοθετήσει σχετικά, γνωρίζουν πολύ καλά ότι τα κριτήρια υλοποίησης τέτοιων μεγάλων έργων είναι μόνο τα κέρδη των κατασκευαστικών ομίλων και των τραπεζών και όχι κύρια η προστασία της ανθρώπινης ζωής, όπως επικαλούνται. Αυτή είναι η στρατηγική επιλογή της Ε.Ε., η οποία πρωτίστως δίνει προτεραιότητα σε έργα και υποδομές που θωρακίζουν την κερδοφορία και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρηματικών ομίλων.

Οι εργαζόμενοι και οι λαϊκές οικογένειες πληρώνουν τελικά “το μάρμαρο” τόσο για την κατασκευή τέτοιων έργων, με την υπέρογκη άμεση και έμμεση φορολογία, τα τέλη κυκλοφορίας κ.α. αλλά πληρώνουν και τη χρήση τους μέσω της επιβολής διοδίων και μάλιστα διοδίων οριζόντια κοστολογημένων, είτε διέρχεται όχημα ανέργου που μεταφέρει το άρρωστο παιδί του στο νοσοκομείο, είτε διέρχεται ο μεγαλοεπιχειρηματίας που μεταφέρει το πολυτελές σκάφος του για την ψυχαγωγία του.

Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος, λοιπόν, έπρεπε να είχε κατασκευαστεί ήδη και να είχε αποδοθεί για χρήση, χωρίς διόδια και χωρίς να θρηνούμε θύματα. Το κάθε δυστύχημα έχει πάνω του την σφραγίδα αυτής της πολιτικής. Αυτή η αντιδραστική πολιτική είναι η αιτία που καθυστερούν έργα απαραίτητα για την ασφάλεια του λαού μας και που για να «ωριμάσουν» και να γίνουν «επιλέξιμα», πρέπει να συνδέονται οπωσδήποτε με την ανταποδοτικότητα ή με την επιχειρηματική δράση και όχι με τις κοινωνικές ανάγκες.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύονται από πρόσφατες δηλώσεις του αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, κ. Μπίλλια, σύμφωνα με τις οποίες το έργο δεν εκτελέστηκε, ενώ υπήρχε μελέτη από το 2010, πρώτον γιατί οι υποψήφιοι ανάδοχοι (επιχειρηματικοί όμιλοι) κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού ζητούσαν διευκρινιστικές ερωτήσεις με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί ποτέ ο διαγωνισμός… και δεύτερον γιατί οι κυβερνήσεις λόγω “έλλειψης” όλων των απαραίτητων πόρων έδωσαν προτεραιότητα σε άλλα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου, όπως τα Τέμπη και ο Μαλιακός, με το επιχείρημα της μεγάλης κυκλοφοριακής κίνησης και του πλήθους των τροχαίων δυστυχημάτων…

Αυτή είναι η ζοφερή πραγματικότητα που συγκαλύφτηκε στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και γι’ αυτό την χαρακτηρίσαμε αποπροσανατολιστική και παραπλανητική. Σκοπός όλων των αστικών πολιτικών δυνάμεων, εντός και εκτός του Δημοτικού Συμβουλίου, είναι να δικαιολογηθούν απέναντι στο λαό της Παιονίας για την καθυστέρηση εκτέλεσης του έργου και την προαποφασισμένη επιβολή διοδίων στους κατοίκους της περιοχής για την κατασκευή του  μετά από 7 χρόνια, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους.

Γι’ αυτό τόσο ο βουλευτής της ΝΔ, κ. Γεωργαντάς, όσο και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αγαθοπούλου, δια του εκπροσώπου της, δεν απολογήθηκαν ούτε για την καθυστέρηση επί δεκαετίες του έργου, ούτε για την επιβολή διοδίων για την κατασκευή τέτοιων έργων, που επιβλήθηκε κατά τις περιόδους της διακυβέρνησης από τα κόμματα τους, με τις ευλογίες της Ε.Ε. και των μνημονίων που υπέγραψαν.  Το σύνθημα της Διοίκησης Σιωνίδη, με την αρωγή της αντιπολίτευσης του κ. Γκουντενούδη,  ¨Πρώτα δρόμος, μετά διόδια” αποκαλύπτει την στρατηγική σύμπλευση κυβέρνησης και Τοπικής Διοίκησης για το “ψητό” που είναι η επιβολή των διοδίων και τη διαφωνία για τα επιμέρους ζητήματα του “πότε” και “πως” θα επιβληθούν. Έτσι συγκαλύπτεται η ουσία του αντιλαϊκού έργου τους. Για να καμουφλάρουν ακόμη καλύτερα  τον αντιλαϊκό ρόλο τους, οργανώνουν τέτοιες συνεδριάσεις για να “πουλήσουν” κοινωνική ευαισθησία στο λαό της περιοχής.

Στο εκβιαστικό δίλημμα “Ή δέχεστε τα διόδια για την κατασκευή και λειτουργία του νέου αυτοκινητόδρομου ή ξεχάστε το έργο και ζήστε μέσα στο φόβο και την ανασφάλεια”, απαντάμε πως διεκδικούμε μαζί με το λαό της Παιονίας αυτοκινητόδρομο σύγχρονο και ασφαλή, χωρίς διόδια, με προστασία του περιβάλλοντος, τα χρήματα για την κατασκευή του οποίου να εξασφαλιστούν από το κεντρικό κράτος και να μην “εξοικονομούνται” για να οδηγούνται για τις ανάγκες των δανειστών και των μεγαλοεπιχειρηματιών.

Αυτό είναι το αίτημα που αγκαλιάζει όλους τους δημότες της Παιονίας και αφορά τους ανέργους, τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους, τη νεολαία, τους φτωχούς αγρότες και αυτοαπασχολούμενους, αυτό προβάλλαμε στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο και αυτό το αίτημα απέρριψε για άλλη μια φορά η Διοίκηση και η αντιπολίτευση του Δήμου Παιονίας, αναγκάζοντας μας να καταψηφίσουμε ένα ψήφισμα που ήθελε ουσιαστικά να μεταφέρει τα βάρη εκτέλεσης και αυτού του έργου στο λαό της Παιονίας.

Ήδη η λειτουργία των διοδίων στους Ευζώνους αναγκάζει καθημερινά τους οδηγούς στην περιοχή να τα παρακάμπτουν, μέσω του επαρχιακού δικτύου Πολυκάστρου-Ευζώνων, επίσης καρμανιόλα, για να μην επιβαρυνθούν με επιπλέον έξοδα. Υπάρχουν εργαζόμενοι που καθημερινά κάνουν αυτό το δρομολόγιο. Μπορεί να φανταστεί κανείς τι πρόκειται να συμβεί στο επαρχιακό δίκτυο Πολυκάστρου-Θεσσαλονίκης, όταν κατασκευαστεί και λειτουργήσει με αυτούς τους όρους ο αυτοκινητόδρομος, όπως θέλει να  επιβάλλει η κυβέρνηση και η Διοίκηση του Δήμου. Σύμφωνα με την Διοίκηση οι οδηγοί αυτοί είναι υπεύθυνοι των πράξεων τους και ο Δήμος δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι’ αυτούς! Τελικά αποδεικνύεται ότι ή με το κεφάλαιο, την κυβέρνηση και το κράτος τους θα τα έχεις καλά, δηλαδή με τους λίγους και προνομιούχους, ή με το λαό, τους πολλούς που υποφέρουν από αυτή την πολιτική, υπηρετώντας διαρκώς τις ανάγκες τους, πάντα σε διαρκή σύγκρουση με τα επιχειρηματικά συμφέροντα.

Δεν θα επιτρέψουμε κάποιοι να μιλάνε στο όνομα της ασφάλειας των κατοίκων της περιοχής και την ίδια στιγμή να τους αποκλείουν από έργα και υπηρεσίες που τις έχουν ήδη πληρώσει από την τσέπη τους. Δεν θα επιτρέψουμε ο Δήμος να μεταμορφώνεται διαρκώς σε “Δούρειο Ίππο” εξυπηρέτησης επιχειρηματικών συμφερόντων εις βάρος κοινωνικών αναγκών. Επίσης δεν θα επιτρέψουμε κάποιοι να παίζουν στα “ζάρια” την ασφάλεια των δημοτών επειδή συνειδητά έχουν επιλέξει πλήρη υποταγή σε αυτή την πολιτική, που υπηρέτησαν όλες οι αστικές κυβερνήσεις και οι διακρατικοί οργανισμοί που συμμετέχουν.

Την ίδια στιγμή και μέχρι την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου διεκδικούμε την άμεση λήψη όλων των απαιτούμενων βραχυπρόθεσμων μέτρων που έχουν προταθεί από επιστημονικούς φορείς, πάντα με ευθύνη του κράτους, ώστε η μετακίνηση των πολιτών να πραγματοποιείται με το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια και αξιοπιστία.

Σε έναν τέτοιο προσανατολισμό και με αυτό το περιεχόμενο πάλης, η Λαϊκή Συσπείρωση Παιονίας, το ΚΚΕ, θα συμμετάσχει στις κινητοποιήσεις και πρωτοβουλίες που θα παρθούν για τη διεκδίκηση αυτού του έργου καλώντας όμως παράλληλα τους εργαζομένους, το λαό της Παιονίας, να μην συμβιβαστεί μ’ αυτή την πολιτική και συλλογικά και οργανωμένα, μέσα από συλλογικές αποφάσεις των Συλλόγων τους, των Σωματείων τους και των Φορέων τους, να διεκδικήσουμε την κατασκευή του έργου, άμεσα και χωρίς διόδια, ενώ παράλληλα να παρθούν όλα τα απαραίτητα βραχυπρόθεσμα μέτρα για την διασφάλιση της ασφάλειας των οδηγών τόσο στο εθνικό, όσο και στο παραμελημένο επαρχιακό δίκτυο. Τα λεφτά του ελληνικού λαού και τον πλούτο που παράγει, το κράτος, η κυβέρνηση και οι εκπρόσωποι τους στην Τοπική Διοίκηση οφείλουν να τον διαθέσουν για να ικανοποιηθούν οι κοινωνικές ανάγκες  και όχι οι ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων.

Ο αγώνας αυτός είναι ώριμος, δίκαιος, ρεαλιστικός και αναγκαίος όσο ποτέ άλλοτε, είναι αυτός που ανοίγει δρόμους για ριζικές αλλαγές στην οικονομία και την κοινωνία που στο επίκεντρο της θα έχει την ικανοποίηση των κοινωνικών αναγκών, χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, με την εργατική τάξη, τους ανθρώπους που μοχθούν και παράγουν δηλαδή, στο τιμόνι της εξουσίας.»

Σχολιάστε