My Twitter Feed

4 Απρίλιος, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

ΓΝΚ: Όλα τα δείγματα αρνητικά -

Παρασκευή, 3 Απρίλιος, 2020

Μάσκες με εκτυπωτές εθελοντών -

Παρασκευή, 3 Απρίλιος, 2020

Ισχυρά μηνύματα αλληλεγγύης -

Παρασκευή, 3 Απρίλιος, 2020

ΕΒΕ: Απαλλαγή από δημοτικά τέλη -

Παρασκευή, 3 Απρίλιος, 2020

ΚΚΕ: Πάρτε μέτρα για την Υγεία -

Παρασκευή, 3 Απρίλιος, 2020

Αρνητικά τα 26 πρώτα δείγματα -

Παρασκευή, 3 Απρίλιος, 2020

Παιονία: Προσφορά υγειονομικού υλικού -

Παρασκευή, 3 Απρίλιος, 2020

Φιερατέξ: Αναστολή εργασίας -

Πέμπτη, 2 Απρίλιος, 2020

Δρόμος ΑΘΕ: Κάντε υπομονή…

Μπορεί το Δημοτικό Συμβούλιο Παιονίας να ζητά με το ψήφισμα που ενέκρινε αυτές τις μέρες τις άμεσες παρεμβάσεις για το δρόμο-καρμανιόλα Χαλάστρας – Πολυκάστρου, ωστόσο ας οπλιστούμε όλοι με υπομονή!

Κι αυτό, επειδή πριν απ` το πέρας του σωτηρίου έτους που διανύουμε, δεν αναμένεται να μπει στο δρόμο ούτε χαλικάκι! Αυτό, τουλάχιστον, προκύπτει από τα λεγόμενα του διευθύνοντα συμβούλου της Εγνατίας Οδού, Κωνσταντίνου Κουτσούκου, στο Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ – ΜΠΕ).

Συγκεκριμένα, λέει ο κ. Κουτσούκος: «Η καταληκτική ημερομηνία για δεσμευτικές προσφορές για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού είναι 26 Ιουνίου. Αυτό σημαίνει ότι θα αναλάβει το έργο ένας παραχωρησιούχος και θα αναμορφώσει τον άξονα αναλόγως. Τις σχετικές διαδικασίες διαχειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ, που είναι και ο φορέας, ο οποίος διεκπεραιώνει τις παραχωρήσεις και εκτιμά ότι ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσής τους είναι τα τέλη της χρονιάς».

Το θέμα αφορά συνολικά τη κατασκευή του οδικού άξονα που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με το τελωνείο των Ευζώνων. Στον άξονα αυτό, μήκους 44 χιλιομέτρων, τα προβλήματα είναι γνωστά, όπως αναφέρουν εκπρόσωποι των φορέων του τόπου, καθώς σημειώνονται συχνά τροχαία δυστυχήματα ενώ δεν υπάρχουν διαχωριστική νησίδα, διασύνδεση με παρακείμενους οικισμούς, επαρκής φωτισμός και διαγραμμίσεις.

Σε ό,τι αφορά στις εργασίες που θα γίνουν, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, σχολιάζει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ: «Αυτή τη στιγμή, στον δρόμο από το Κλειδί μέχρι τους Ευζώνους είναι κατασκευασμένος ο ένας κλάδος και σε αυτόν γίνεται αμφίπλευρη κυκλοφορία. Με βάση τις μελέτες, που είχαν εκπονηθεί από το 2010, προβλέπεται η κατασκευή του δεύτερου κλάδου, ώστε να υπάρχει στηθαίο ασφαλείας, ενώ θα πρέπει να υπάρχουν τα χαρακτηριστικά του προηγούμενου τμήματος του οδικού άξονα, εκείνου από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα».

Στο ερώτημα του ΑΠΕ-ΜΠΕ για τις αιτίες της καθυστέρησης του έργου, ο κ. Μπίλλιας απαντά ότι «αναβαλλόταν διαρκώς ο διαγωνισμός γιατί ζητούσαν διευκρινιστικές ερωτήσεις οι υποψήφιοι ανάδοχοι», εκτιμώντας παράλληλα ότι λόγω έλλειψης όλων των απαραίτητων πόρων δόθηκε προτεραιότητα σε άλλα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου, όπως τα Τέμπη και ο Μαλλιακός, με το επιχείρημα της μεγάλης κυκλοφοριακής κίνησης και του πλήθους των τροχαίων δυστυχημάτων.

Ο κ. Βεργίδης

Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς Ανδρέας Βεργίδης δηλώνει στο Πρακτορείο: «Δεν μπορεί αυτός ο οδικός άξονας, τον οποίο διασχίζουν οκτώ εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο, να είναι μονής κατεύθυνσης. Η κατάσταση εδώ και χρόνια παραμένει η ίδια. Είναι απαραίτητο να γίνει ο δρόμος διπλής κατεύθυνσης, με διαχωριστική νησίδα και χώρο στάθμευσης. Χρειάζεται, επίσης, να γίνει ένας ανισόπεδος κόμβος στο χωριό Άσπρος και να βελτιωθεί η γέφυρα του Πολυκάστρου. Οι απαλλοτριώσεις υπάρχουν από τότε που κατασκευάστηκε ο δρόμος και γι’ αυτές δεν χρειάζεται καινούριο κονδύλιο».

Με αφορμή τα τροχαία δυστυχήματα στην περιοχή και την αναφορά του ότι «μετά τον Βαθύλακκο, οι αγρότες με τα μηχανήματά τους διασχίζουν κάθετα τον δρόμο, καθώς δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα, προκειμένου να περάσουν απέναντι, αν και κάτι τέτοιο απαγορεύεται αυστηρώς», ο αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς τονίζει ότι «πρέπει να γίνει και ο κόμβος εισόδου – εξόδου, ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι της περιοχής».

«Για να μεταβεί κάποιος από την ανατολική πλευρά του δρόμου στη δυτική πρέπει να διασχίσει τα χωριά της Περιφερειακής Ενότητας, Αγιονέρι, Ανθόφυτο, πρέπει να πάει ή προς το Βαθύλακκο ή από το Πολύκαστρο και τελικά η απόσταση που καλείται να διανύσει είναι μεγαλύτερη από 30 με 40 χιλιόμετρα», υπογραμμίζει.

Σχολιάστε