My Twitter Feed

13 Ιουνίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ύμνοι Γεωργαντά για Αστυνομία -

Σάββατο, 12 Ιουνίου, 2021

Από πορτοκαλί γίναμε κίτρινοι! -

Σάββατο, 12 Ιουνίου, 2021

ΒΙΠΕ: Ναι στον επενδυτικό οδηγό -

Σάββατο, 12 Ιουνίου, 2021

Νέος πρόγραμμα για δωρεάν τεστ -

Σάββατο, 12 Ιουνίου, 2021

ΓΝΓ: Θα συνεχιστεί η προσφορά -

Σάββατο, 12 Ιουνίου, 2021

2 + 7 κρούσματα, το διήμερο -

Παρασκευή, 11 Ιουνίου, 2021

Kατά διακρίσεων και αποκλεισμού -

Παρασκευή, 11 Ιουνίου, 2021

“Βγάλτε δελτία σε προσφυγόπουλα” -

Παρασκευή, 11 Ιουνίου, 2021

Για επικοινωνία δήμου – πολιτών

Σιωνίδης: Ήταν προσωπική μου δέσμευση.

Κάθε δημότης Παιονίας θα έχει πλέον τη δυνατότητα να επικοινωνήσει διαδικτυακά με τη δημοτική αρχή, ώστε να αναφέρει, να παρακολουθήσει και να ενημερωθεί για την πορεία του προβλήματος που εντόπισε ή τον απασχολεί.

Η δυνατότητα αυτή δίνεται μέσα από την εφαρμογή “Ctmap“, που θα τεθεί σε λειτουργία τις επόμενες ημέρες.

Σε δήλωσή του, ο δήμαρχος Παιονίας Κώστας Σιωνίδης εκφράζοντας την ικανοποίηση του για την λειτουργία της «Γραμμής του Δημότη» τόνισε:

«Η λειτουργία της Γραμμής του Δημότη, ήταν προσωπική μου δέσμευση και πιστεύω ότι θα συμβάλλει ουσιαστικά στην προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων μας. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων των δημοτών αποτελεί για την διοίκηση μας , πρώτη προτεραιότητα και καλώ τους δημότες να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια αυτή».

Η εφαρμογή κι οι οδηγίες χρήσης

Στη σχετική ανακοίνωση του, στην οποία συμπεριλαμβάνονται και οδηγίες χρήσης της εφαρμογής, αναφέρονται τα εξής:

“Ένας από τους βασικούς στόχους που έχει θέσει ο Δήμος Παιονίας είναι να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες και να φέρει πιο κοντά τον δημότη δίνοντας λύση στα προβλήματα με τα οποία έρχεται καθημερινά αντιμέτωπος.

Η εφαρμογή “CTmap” που θα τεθεί σε λειτουργία τις επόμενες ημέρες, μας φέρνει πιο κοντά στην επίτευξη του παραπάνω στόχου που είναι να ενεργοποιήσει καινοτόμες εφαρμογές τεχνολογίας ώστε να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των δημοτών του.

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή ο δημότης θα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει διαδικτυακά με τη δημοτική αρχή, ώστε να αναφέρει, να παρακολουθήσει και να ενημερωθεί για την πορεία του προβλήματος. Μόλις εντοπίσει ένα ζήτημα που τον απασχολεί είτε πρόκειται για ένα ογκώδες αντικείμενο που πρέπει να απομακρυνθεί, είτε για ένα χαλασμένο κάδο, είτε για μια καμένη λάμπα ηλεκτροφωτισμού είτε για μια λακκούβα στο δρόμο, ο δημότης μπορεί με πολύ απλές κινήσεις να καταγράψει το αίτημά του, να το αποστείλει μαζί με φωτογραφίες ηλεκτρονικά στο δήμο και να παρακολουθήσει την εξέλιξή του. Κι όλα αυτά από την ασφάλεια του σπιτιού του χρησιμοποιώντας είτε το κινητό του τηλέφωνο είτε τον υπολογιστή του.

Το μήνυμα καταχωρείται αυτόματα στην πλατφόρμα με τις ακριβείς γεωγραφικές συντεταγμένες και την ταχυδρομική διεύθυνση που έλαβε από το GPS του κινητού τηλεφώνου τη στιγμή της δημιουργίας του μηνύματος καθώς και την φωτογραφία που συνοδεύει το αίτημα.

Επίσης ο Δήμος μπορεί να του στέλνει διάφορες ενημερώσεις ακόμη και με την χρήση των άμεσων μηνυμάτων. Η ενημέρωση θα έχει μηδενικό κόστος και ο πολίτης θα πληροφορείται άμεσα, γρήγορα, χωρίς αναμονές και ουρές.

Τέλος, για τους πολίτες που δεν έχουν εξοικείωση με την τεχνολογία, ενεργοποιήσαμε και την τηλεφωνική γραμμή 2343 3 50111 ( 8:00 πμ – 2:00μμ εργάσιμες ημέρες) ώστε να αναφέρονται αντίστοιχα τα προβλήματα των δημοτών.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Ο δημότης συνδέεται στην εφαρμογή:

Κάνει την εγγραφή δεξιά κι αφού δηλώσει το username /password θα ολοκληρώσει την εγγραφή

Αμέσως θα έρθει μήνυμα στο mail ότι ολοκληρώθηκε η εγγραφή:

«Σας ευχαριστούμε πολύ για την εγγραφή σας»

Παρακαλούμε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας. Ο σύνδεσμος θα είναι ενεργός για 30 ημέρες.

Η λογική της εφαρμογής είναι ενοποιημένη , ακολουθεί την λογική του IoT (Internet of Things). Η εφαρμογή θα συνδεθεί τις επόμενες ημέρες και με την ιστοσελίδα του Δήμου.

Επισημαίνεται, ότι ο χρόνος που μεσολαβεί από το αίτημα του πολίτη μέχρι την επίλυση του, εξαρτάται από τη φύση του αιτήματος. Υπάρχουν αιτήματα που λύνονται αυθημερόν και άλλα πιο σύνθετα που απαιτούν περισσότερο χρόνο.

Μετά την καταγραφή του αιτήματος, ο δήμος είναι πλέον αυτός που επικοινωνεί με τον πολίτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματός του και τον χρόνο ικανοποίησής του.

Σχολιάστε