My Twitter Feed

22 Νοέμβριος, 2016

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Στάση και για τα διόδια Ευζώνων -

Τρίτη, 22 Νοέμβριος, 2016

Eκδήλωση για ανάπτυξη υπαίθρου -

Τρίτη, 22 Νοέμβριος, 2016

Σε ξενοδοχεία και μετά στο Χωρύγι -

Τρίτη, 22 Νοέμβριος, 2016

ΤΕΕ: Μέγας νικητής η αποχή! -

Τρίτη, 22 Νοέμβριος, 2016

ΠΚΜ: Επιβεβαίωση για πρόσφυγες -

Δευτέρα, 21 Νοέμβριος, 2016

«Aπίθανος ένας μεγάλος σεισμός» -

Δευτέρα, 21 Νοέμβριος, 2016

Δροσάτο: Το ερείπιο έγινε στολίδι -

Δευτέρα, 21 Νοέμβριος, 2016

Πρόσθετα μέτρα στη Ν. Καβάλα -

Δευτέρα, 21 Νοέμβριος, 2016

Στάση και για τα διόδια Ευζώνων

Στάση εργασίας πραγματοποίσαν σήμερα Τρίτη στη διάρκεια του προγραμματισμένου διαγωνισμού κατασκευής τεσσάρων νέων σταθμών διοδίων σε Ευζώνους, Παμβώτιδα, Μέστη και Ιεροπηγή, στην Εγνατία Οδό και στους κάθετους άξονες, οι εργαζόμενοι στην ομώνυμη εταιρεία.

diodia-001Σύμφωνα με ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι αντιτίθενται στην κατασκευή των νέων σταθμών για τρεις λόγους:

Πρώτον, επειδή η κατασκευή 10 νέων σταθμών διοδίων αποσκοπεί στο να καταστήσει πιο ελκυστική τη σχεδιαζόμενη παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, μιας υποδομής πλήρως κατασκευασμένης, που δεν έχει καμία ανάγκη ιδιωτικής χρηματοδοτικής επένδυσης.

Δεύτερον, γιατί «η κατασκευή τους αποτελεί μεγάλη σπατάλη δημόσιων πόρων, ο σχεδιασμός είναι λανθασμένος και τεχνολογικά παρωχημένος και λειτουργεί άδικα σε βάρος των τοπικών κοινωνιών. Η επιλογή, εν έτει 2017, κατασκευής νέων συμβατικών μετωπικών διοδίων είναι εκτός τόπου και χρόνου, εφόσον σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο η χρέωση χρήσης των οδών σχεδιάζεται με ηλεκτρονικά μέσα που δεν οχλούν την κυκλοφορία, δεν υποβαθμίζουν την ασφάλεια και παρέχουν τη δυνατότητα δίκαιης αναλογικής χρέωσης των χρηστών ανάλογα με τη διανυόμενη απόσταση.

Τρίτον, διότι η προοπτική κατασκευής των 10 νέων σταθμών διοδίων, σε συνδυασμό με την αύξηση της χιλιομετρικής χρέωσης, θα εκτοξεύσει -όπως υποστηρίζουν- το κόστος μετακίνησης μέχρι και τρεις φορές πάνω.

«Στόχος της στάσης εργασίας είναι να εκφράσουμε την αντίθεσή μας στην κατασκευή των νέων σταθμών και στη σχεδιαζόμενη παραχώρηση, δύο κινήσεις που δρομολογούνται μετά από πιέσεις των «θεσμών» και του ΤΑΙΠΕΔ και με την αποδοχή της κυβέρνησης. Η «Εγνατία Οδός Α.Ε» υποχρεώνεται στην κατασκευή και προσεχή λειτουργία συνολικά 18 μετωπικών σταθμών διοδίων έναντι των οκτώ σήμερα, δηλαδή 10 νέων σταθμών υλοποιώντας την ΚΥΑ 6686/14.11.2014 των τότε υπουργών Οικονομικών και Υποδομών. Η δε χρέωση των διοδίων, σύμφωνα με την ίδια ΚΥΑ, μπορεί να ανέλθει μέχρι και στα επτά λεπτά το χιλιόμετρο έναντι των περίπου τριών λεπτών που ισχύουν σήμερα στην Εγνατία Οδό», τονίζουν οι εργαζόμενοι.

 

 

Σχολιάστε