My Twitter Feed

25 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Κοινές ασκήσεις Ελλάδας – ΗΠΑ -

Κυριακή, 24 Ιανουαρίου, 2021

Συλημένο ταφικό μνημείο σε Μεσιά -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

“Επικίνδυνο τα άνοιγμα σχολείων” -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

Τρία κρούσματα, 1008 εμβολιασμοί -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

Φραγγίδης: Απαλλαγή από διόδια -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

Νέα κρούσματα: Λίγα αλλά …πολλά! -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

Κινητοποιήσεις για τα διόδια -

Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου, 2021

Περί τους 500 οι εμβολιασμοί -

Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου, 2021

Πιλοτική λύση συγκοινωνιακού

Τροπολογία που αφορά το συγκοινωνιακό πρόβλημα οικισμών του νομού μας θα συζητηθεί αύριο Πέμπτη στην Ολομέλεια της Βουλής. Σύμφωνα με το περιεχόμενό της, οι οικισμοί που έχουν πρόβλημα (Νέο και Παλιό Αγιονέρι, Ανθόφυτο, Άσπρος, Αξιοχώρι κα) θα εξυπηρετούνται απ` τον ΟΑΣΘ (αστικά Θεσσαλονίκης). Η ρύθμιση θα ισχύσει πιλοτικά για ένα διάστημα δυο μηνών προκειμένου να διαπιστωθεί η ζήτηση, το κόστος κα.

leoforeioΗ τροπολογία, που συντάχθηκε απ` τον υφυπουργό, Γιώργο Γεωργαντά, ύστερα από επαφές του με το ΚΤΕΛ Κιλκίς  και το Υπουργείο Μεταφορών, και σε συνεργασία με τον βουλευτή Πέλλας, Δ. Σταμενίτη, αφορά το θέμα της συγκοινωνιακής σύνδεσης οικισμών εκτός νομού Θεσσαλονίκης με τη Θεσσαλονίκη μέσω του ΟΑΣΘ.

Όπως σημειώνει ο κ. Γεωργαντάς, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος έχει ασχοληθεί  κατ’ επανάληψη με το θέμα και σε σχετικά αιτήματα πολιτών του ν. Κιλκίς που διαμαρτύρονταν για την πλημμελή συγκοινωνιακή εξυπηρέτησή τους είχε δεσμευθεί ότι θα λύσει το θέμα νομοθετικά καθώς το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο δεν επέτρεπε την «είσοδο» του ΟΑΣΘ στο νομό.

Είναι γνωστό άλλωστε ότι  υπήρξε και η προσφυγή του ΚΤΕΛ Κιλκίς στη Δικαιοσύνη επί του θέματος.  Με την κατατεθείσα τροπολογία προβλέπεται η δυνατότητα εκτέλεσης δρομολογίων εκ μέρους του ΟΑΣΘ  σε οικισμούς (και) του νομού με ταυτόχρονη αποζημίωση του ΚΤΕΛ για την απώλεια τμήματος του συγκοινωνιακού του έργου και επιδότηση του ΟΑΣΘ για το έργο που θα παράσχει.

Ειδικότερα, με τις διατάξεις της  τροπολογίας:

α. Θα παρέχεται η εξυπηρέτηση όμορων δημοτικών διαμερισμάτων και οικισμών, χωρίς να απαιτείται η ίδρυση πρόσθετων γραμμών, αλλά μόνο δια σχετικής τροποποίησης υφιστάμενης διαδρομής, αν και εφόσον εκ της τροποποίησης αυτής δεν επηρεάζεται αρνητικά η παρεχόμενη εξυπηρέτηση.

β. Θα πραγματοποιηθεί δίμηνη πιλοτική εφαρμογή, για να διαπιστωθεί η ζήτηση, το πρόσθετο κόστος και κάθε συναφές θέμα.

γ. Συνάπτεται σύμβαση μεταξύ του Ο.Α.Σ.Θ. και του ΚΤΕΛ, δια της οποίας θα καθορίζονται η παρεχόμενη εξυπηρέτηση και η τυχόν αποζημίωση του ΚΤΕΛ.

δ. Η σύμβαση τίθεται σε ισχύ, μόνο μετά από έγκριση δια κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, για την έκδοση της οποίας θα λαμβάνεται υπόψη η γνώμη του Σ.Α.Σ.Θ. και της οικείας Περιφέρειας, δια της οποίας:

  • Θα εγκρίνεται το ύψος της καταβαλλόμενης αποζημίωσης απ’ τον Ο.Α.Σ.Θ. προς το οικείο ΚΤΕΛ.
  • Το ύψος της πρόσθετης αντισταθμιστικής καταβολής προς τον Ο.Α.Σ.Θ., η οποία θα ισούται με τη διαφορά των πρόσθετων λειτουργικών δαπανών αφαιρουμένων των πρόσθετων εσόδων του.
  • Η περίοδος ισχύος της.

“Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η σύννομη και διαρκής συγκοινωνιακή σύνδεση  ορισμένων μη επαρκώς εξυπηρετούμενων οικισμών του νομού με τη Θεσσαλονίκη – κυρίως στα όρια του νομού- επ’ ωφελεία των πολιτών του νομού”, τονίζει ο κ. Γεωργαντάς.

Σχολιάστε