My Twitter Feed

1 Μαΐου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

3,8 εκ. για συντήρηση δρόμων -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Στη Βουλή οι διακοπές σε φ/β -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΔΕΔΥ: Όλοι σε απεργία 1ης Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Κάλεσμα φορέων για τη 1η Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Απίστευτη ανατροπή από το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ -

Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Βροντερό “παρών” για την Υγεία -

Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Ερώτηση ΚΚΕ για τη Παθολογική -

Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

EURIMAC: Ξανά τα ιστορικά ΜΑΚΒΕΛ

Η EURIMAC επαναλανσάρει τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ, τα οποία παράγονται αποκλειστικά από 100% επιλεγμένα ελληνικά σκληρά σιτάρια, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη ΒΙΠΕ Κιλκίς.

Η απόφαση του Σταύρου Κωνσταντινίδη, προέδρου της EURIMAC A.E. να κυκλοφορήσουν πανελλαδικά σε όλο το δίκτυο λιανικής, με νέες προδιαγραφές παραγωγής, νέα συνταγή, νέα συσκευασία και επιλεγμένη πρώτη ύλη, είναι «ιστορικής σημασίας», αφού το όνομα ΜΑΚΒΕΛ (Μακαρονοποιία Βορείου Ελλάδος) αποτελεί την πρώτη εταιρεία του πατέρα του, που ιδρύθηκε το 1948, αλλά και της πρώτης μάρκας ζυμαρικών που ανήκε στην οικογένεια Κωνσταντινίδη.

Τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ τοποθετούνται καθημερινά σε νέα σημεία, έτσι ώστε μέχρι το τέλος καλοκαιριού να διατίθενται σε όλη την επικράτεια. Η καμπάνια λανσαρίσματος περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ, digital communication και παρουσιάσεις σε κλαδικά περιοδικά. Η δημιουργική προσέγγιση στηρίχθηκε στη διαχρονικότητα του brand.

Η λογική της συνεχόμενης παρουσίας των ζυμαρικών στα ελληνικά νοικοκυριά από τη δεκαετία του 40 μέχρι και σήμερα, αποτυπώνεται σε ένα σποτ το οποίο διαπερνά τον χρόνο, με κύριο μήνυμα την επιθυμία των παιδιών, να επαναληφθεί κάτι που τους αρέσει πολύ. Η καμπάνια είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της EURIMAC, του Συμβούλου Marketing και Επικοινωνίας Δ. Ζακαλκά, της Χrated, της Metagenesis Ad., της Darkpony και του Studio T.Georgiadis.

marketingweek.gr

Σχολιάστε