My Twitter Feed

2 Μαΐου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

3,8 εκ. για συντήρηση δρόμων -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Στη Βουλή οι διακοπές σε φ/β -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΔΕΔΥ: Όλοι σε απεργία 1ης Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Κάλεσμα φορέων για τη 1η Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Απίστευτη ανατροπή από το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ -

Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Βροντερό “παρών” για την Υγεία -

Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Ερώτηση ΚΚΕ για τη Παθολογική -

Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Aναποτελεσματικό το…επιτελικό κράτος

Με τίτλο “αναποτελεσματικό κράτος το …επιτελικό κράτος” η Θεματική Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κιλκίς εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

Εδώ και 3,5 χρόνια, η χώρα κυβερνάται από το επιτελικό κράτος του Κ.Μητσοτάκη. Δόθηκαν πολλές υποσχέσεις για γρήγορη, αποτελεσματική και αξιοκρατική διοίκηση, όμως αυτό που βλέπει ο πολίτης, καθημερινά, είναι παρακολουθήσεις εχθρών και φίλων, απευθείας αναθέσεις και αναξιοκρατικές τοποθετήσεις προσώπων σε καίριες θέσεις.

Στον χώρο της εκπαίδευσης, οι κρίσεις των στελεχών της έχουν γίνει ανέκδοτο για όσους παρακολουθούν τα τεκταινόμενα.

Οι πρώτες κρίσεις των διευθυντών εκπαίδευσης έγιναν το 2020, χωρίς κριτήρια, με τοποθετήσεις γνωστών και φίλων. Ακολούθησαν οι δεύτερες κρίσεις, οι οποίες ολοκληρώθηκαν το καλοκαίρι του 2022. Από ‘κει και πέρα το επιτελικό κράτος σήκωσε ψηλά τα χέρια. Οι κρίσεις των συντονιστών εκπαίδευσης, που μετονομάσθηκαν σε συμβούλους εκπαίδευσης, έχουν βαλτώσει.

Οι δε κρίσεις των διευθυντών σχολείων πλησιάζουν από εβδομάδα σε εβδομάδα.

Η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων έχει κοστίσει 60.000 ευρώ. Τα Τοπικά Συμβούλια, όμως, που θα φέρουν σε πέρας τις κρίσεις, αδυνατούν να συγκροτηθούν, διότι πρέπει να επιλεγούν τα «κατάλληλα» πρόσωπα, χωρίς ξεκάθαρα κριτήρια. Η δική μας περιφέρεια, ακόμη, δεν έχει συγκροτήσει Τοπικά Συμβούλια.

Αυτή τη στιγμή, η κυβέρνηση Μητσοτάκη βρίσκεται σε αποδρομή, καθώς βυθίζεται, όλο και περισσότερο, σε αναξιοπιστία και διαφθορά. Έχει φθάσει στο τέλος της τετραετίας και ακόμη δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει, ουσιαστικά, στοιχειώδεις διαδικασίες όσον αφορά τις κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης. Όλα αυτά τα χρόνια έδειξε την ανικανότητά της, καθώς το μόνο της ενδιαφέρον ήταν ο έλεγχος του κράτους, το βόλεμα των ημετέρων και η λεηλασία του δημόσιου χρήματος.”

Σχολιάστε