My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

YouTube: Ζωντανά τα ντιμπέιτ Ομπάμα – Ρόμνεϊ

Το YouTube ανακοίνωσε πως θα αναμεταδώσει απ’ ευθείας στο Διαδίκτυο τις τρεις τηλεοπτικές αναμετρήσεις των δύο υποψηφίων για την αμερικανική προεδρία Μπαράκ Ομπάμα και Μιτ Ρόμνεϊ, καθώς και την αντίστοιχη αναμέτρηση των υποψηφίων αντιπροέδρων τους.

Η πρώτη αναμέτρηση των Ομπάμα και Ρόμνεϊ θα πραγματοποιηθεί το βράδυ της Τετάρτης, τοπική ώρα (Πέμπτη 04:00 ώρα Ελλάδος), στο Ντένβερ του Κολοράδο.

«Δεν έχει σημασία που βρισκόσαστε στον πλανήτη και δεν έχει σημασία με ποιόν τρόπο έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο, μπορείτε να παραστείτε στα πιο σημαντικά γεγονότα της προεκλογικής εκστρατείας του 2012 μέσω του YouTube», τονίζει στην ανακοίνωσή του ο ιστότοπος, ιδιοκτησίας της Google–τον είχε εξαγοράσει το 2006 έναντι 1,65 δισεκ. δολαρίων.

Πέραν της αναμέτρησης της Τετάρτης, το YouTube θα αναμεταδώσει την αντίστοιχη τηλεμαχία των δύο υποψηφίων αντιπροέδρων Τζο Μπάιντεν και Πολ Ράιαν, στις 11 Οκτωβρίου, όπως και τις άλλες δύο αναμετρήσεις των Ομπάμα και Ρόμνεϊ στις 16 και 22 Οκτωβρίου.

«Οι τέσσερις αναμετρήσεις είναι οι μόνες ευκαιρίες να δει κάποιος τους τέσσερις υποψήφιους να αντιπαρατίθενται άμεσα και να τους δει να διασταυρώνουν τις απόψεις τους στα πιο σημαντικά προβλήματα, από αυτό της ανεργίας έως την οικονομία, διαμέσου της μελλοντικής πολιτικής για τη Μέση Ανατολή», τονίζει στην ίδια ανακοίνωση το YouTube.

Στο πλαίσιο των αναμετρήσεων αυτών, το YouTube θα θέσει στη διάθεση κάθε χρήστη τα σχόλια και τις αναλύσεις των οκτώ συνεταίρων του, που θα το πλαισιώσουν ειδικά για τις εκλογές, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται το ABC News, οι New York Times και η Wall Street Journal.

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Μελετών Pew κατά τη διάρκεια των 15 μηνών, που καλύπτουν το 2011 και το πρώτο τρίμηνο του 2012, οι πιο συχνές αναζητήσεις στο YouTube αφορούσαν βίντεο που είχαν σχέση με την επικαιρότητα.

Από Newsit.gr

Σχολιάστε