My Twitter Feed

7 Δεκεμβρίου, 2022

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Για υποκλοπές και τράπεζες -

Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου, 2022

Κινητοποίηση για τις ελλείψεις -

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου, 2022

Ημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο Κιλκίς -

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου, 2022

SOS παραγωγών από Γουμένισσα -

Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου, 2022

Φραγγίδης: Διαλύουν το ΕΣΥ -

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022

ΔΕΥΑΚ: Συμβασιοποίηση έργων -

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022

Ενθουσιώδης υποδοχή σε Τσίπρα -

Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου, 2022

Στάση εργασίας για την Υγεία -

Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου, 2022

YouTube: Ζωντανά τα ντιμπέιτ Ομπάμα – Ρόμνεϊ

Το YouTube ανακοίνωσε πως θα αναμεταδώσει απ’ ευθείας στο Διαδίκτυο τις τρεις τηλεοπτικές αναμετρήσεις των δύο υποψηφίων για την αμερικανική προεδρία Μπαράκ Ομπάμα και Μιτ Ρόμνεϊ, καθώς και την αντίστοιχη αναμέτρηση των υποψηφίων αντιπροέδρων τους.

Η πρώτη αναμέτρηση των Ομπάμα και Ρόμνεϊ θα πραγματοποιηθεί το βράδυ της Τετάρτης, τοπική ώρα (Πέμπτη 04:00 ώρα Ελλάδος), στο Ντένβερ του Κολοράδο.

«Δεν έχει σημασία που βρισκόσαστε στον πλανήτη και δεν έχει σημασία με ποιόν τρόπο έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο, μπορείτε να παραστείτε στα πιο σημαντικά γεγονότα της προεκλογικής εκστρατείας του 2012 μέσω του YouTube», τονίζει στην ανακοίνωσή του ο ιστότοπος, ιδιοκτησίας της Google–τον είχε εξαγοράσει το 2006 έναντι 1,65 δισεκ. δολαρίων.

Πέραν της αναμέτρησης της Τετάρτης, το YouTube θα αναμεταδώσει την αντίστοιχη τηλεμαχία των δύο υποψηφίων αντιπροέδρων Τζο Μπάιντεν και Πολ Ράιαν, στις 11 Οκτωβρίου, όπως και τις άλλες δύο αναμετρήσεις των Ομπάμα και Ρόμνεϊ στις 16 και 22 Οκτωβρίου.

«Οι τέσσερις αναμετρήσεις είναι οι μόνες ευκαιρίες να δει κάποιος τους τέσσερις υποψήφιους να αντιπαρατίθενται άμεσα και να τους δει να διασταυρώνουν τις απόψεις τους στα πιο σημαντικά προβλήματα, από αυτό της ανεργίας έως την οικονομία, διαμέσου της μελλοντικής πολιτικής για τη Μέση Ανατολή», τονίζει στην ίδια ανακοίνωση το YouTube.

Στο πλαίσιο των αναμετρήσεων αυτών, το YouTube θα θέσει στη διάθεση κάθε χρήστη τα σχόλια και τις αναλύσεις των οκτώ συνεταίρων του, που θα το πλαισιώσουν ειδικά για τις εκλογές, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται το ABC News, οι New York Times και η Wall Street Journal.

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Μελετών Pew κατά τη διάρκεια των 15 μηνών, που καλύπτουν το 2011 και το πρώτο τρίμηνο του 2012, οι πιο συχνές αναζητήσεις στο YouTube αφορούσαν βίντεο που είχαν σχέση με την επικαιρότητα.

Από Newsit.gr

Σχολιάστε