My Twitter Feed

7 Δεκεμβρίου, 2022

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Για υποκλοπές και τράπεζες -

Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου, 2022

Κινητοποίηση για τις ελλείψεις -

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου, 2022

Ημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο Κιλκίς -

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου, 2022

SOS παραγωγών από Γουμένισσα -

Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου, 2022

Φραγγίδης: Διαλύουν το ΕΣΥ -

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022

ΔΕΥΑΚ: Συμβασιοποίηση έργων -

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022

Ενθουσιώδης υποδοχή σε Τσίπρα -

Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου, 2022

Στάση εργασίας για την Υγεία -

Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου, 2022

Kαι σήμερα ισπανόφωνο σινεμά

afisa-tainia-Entre[1]Συνεχίζεται σήμερα πέμπτη 23/5  για 2η ημέρα και ώρα 8.30μμ στο Επιμελητήριο Κιλκίς το 1ο αφιέρωμα τον ισπανόφωνο κινηματογράφο της Κινηματογραφικης Λέσχης Κιλκίς “Ανοικτή Οθόνη”, με την υποστήριξη και την ευγενική χορηγία των ταινιών από:

-Πρεσβεία της Ισπανίας

-Πρεσβεία της Αργεντινής

-Προξενείο του Ισημερινού

-Ινστιτούτο “Θερβάντες”

Θα προβληθεί το δεύτερο  φιλμ από τον Ισημερινό: ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΜΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ (Entre Marx y una mujer desnuda, 1996, 90’)

Υπόθεση της ταινίας:

Ο Λουσουριάγα ξανασχολείται με τη λογοτεχνία μέσω του Χόρχε Ενρίκε Αδόουμ, σύγχρονου συγγραφέα του ομώνυμου βιβλίου, ενός έξοχου λεκτικού πειράματος που έχει κληρονομήσει όλες τις πρωτοπορίες, συνδυάζοντας ταυτόχρονα το διηγημα, την ποίηση και το δοκίμιο. Η ταινία γυρίστηκε το 1996 και γνώρισε μεγάλη επιτυχία στον Ισημερινό, σε διεθνή φεστιβάλ όπως της Αβάνας, όπου κέρδισε το Βραβείο Κοράλ καλύτερης καλλιτεχνικής διεύθυνσης το 1996 και την ίδια χρονιά κέρδισε στο Φεστιβάλ της
Τριέστης τα βραβεία καλύτερου σεναρίου και μουσικής επένδυσης.

Η ταινία μεταφέρει τον θεατή στον Ισημερινό της δεκαετίας του 60, όταν ο προεκλογικός αγώνας που κήρυξε η στρατιωτική κυβέρνηση βρίσκεται στο αποκορύφωμά της. Μπερδεύονται όμως αλληλουχίες πραγματικών γεγονότων, αισθησιακών ονείρων και παράξενων επεισοδίων.
Όπως είπε ο ίδιος ο Χόρχε Ενρίκε Αδόουμ, «πιστεύω ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Καμίλο Λουσουριάγα ήταν η χρήση της κινηματογραφικής μεταφοράς, ως αντικατοπτρισμού της λογοτεχνικής ματαφοράς».

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

 

Σχολιάστε