My Twitter Feed

20 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

“Στο αυλάκι” το αρδευτικό Μουριών -

Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

“Καταρρέει το Νοσοκομείο Κιλκίς” -

Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Δραματικό SOS της Παθολογικής! -

Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Οι υποσχέσεις καλά κρατούν! -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για το ψηφοδέλτιο -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη του Γ. Μανιάτη -

Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Διευρύνουν τη συνεργασία τους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Kαι σήμερα ισπανόφωνο σινεμά

afisa-tainia-Entre[1]Συνεχίζεται σήμερα πέμπτη 23/5  για 2η ημέρα και ώρα 8.30μμ στο Επιμελητήριο Κιλκίς το 1ο αφιέρωμα τον ισπανόφωνο κινηματογράφο της Κινηματογραφικης Λέσχης Κιλκίς “Ανοικτή Οθόνη”, με την υποστήριξη και την ευγενική χορηγία των ταινιών από:

-Πρεσβεία της Ισπανίας

-Πρεσβεία της Αργεντινής

-Προξενείο του Ισημερινού

-Ινστιτούτο “Θερβάντες”

Θα προβληθεί το δεύτερο  φιλμ από τον Ισημερινό: ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΜΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ (Entre Marx y una mujer desnuda, 1996, 90’)

Υπόθεση της ταινίας:

Ο Λουσουριάγα ξανασχολείται με τη λογοτεχνία μέσω του Χόρχε Ενρίκε Αδόουμ, σύγχρονου συγγραφέα του ομώνυμου βιβλίου, ενός έξοχου λεκτικού πειράματος που έχει κληρονομήσει όλες τις πρωτοπορίες, συνδυάζοντας ταυτόχρονα το διηγημα, την ποίηση και το δοκίμιο. Η ταινία γυρίστηκε το 1996 και γνώρισε μεγάλη επιτυχία στον Ισημερινό, σε διεθνή φεστιβάλ όπως της Αβάνας, όπου κέρδισε το Βραβείο Κοράλ καλύτερης καλλιτεχνικής διεύθυνσης το 1996 και την ίδια χρονιά κέρδισε στο Φεστιβάλ της
Τριέστης τα βραβεία καλύτερου σεναρίου και μουσικής επένδυσης.

Η ταινία μεταφέρει τον θεατή στον Ισημερινό της δεκαετίας του 60, όταν ο προεκλογικός αγώνας που κήρυξε η στρατιωτική κυβέρνηση βρίσκεται στο αποκορύφωμά της. Μπερδεύονται όμως αλληλουχίες πραγματικών γεγονότων, αισθησιακών ονείρων και παράξενων επεισοδίων.
Όπως είπε ο ίδιος ο Χόρχε Ενρίκε Αδόουμ, «πιστεύω ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Καμίλο Λουσουριάγα ήταν η χρήση της κινηματογραφικής μεταφοράς, ως αντικατοπτρισμού της λογοτεχνικής ματαφοράς».

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

 

Σχολιάστε