My Twitter Feed

20 Απριλίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σ` ένα χρόνο θεμέλια για Δικαστικό -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Μειωμένα κρούσματα ένεκα Σ/Κ -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

“Όχι” εκπαιδευτικών 1ου Λυκείου -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Νέα δήλωση που θα συζητηθεί -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Στο δήμο Κιλκίς η Παλιά Νομαρχία -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Πολύτιμος βαθμός για την Πλαγιά -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

«Λόγια του αέρα» η ΜΕΘ στο ΓΝΚ -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Πολλά κρούσματα με λίγα τεστ -

Σάββατο, 17 Απριλίου, 2021

5ο Δημοτικό Κιλκίς και ΑμεΑ

Αρκετές δραστηριότητες υλοποιήθηκαν και φέτος στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς, για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες (3/12/2019)

Από την προηγούμενη εβδομάδα η Ε’ τάξη με την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής και Δ/ντρια του Σχολείου, Αφροδίτη Ντίνου, ασχολήθηκε με έννοιες, που σχετίζονται με τα Άτομα με Αναπηρίες, αλλά και βιωματικές ασκήσεις ενσυναίσθησης.

Ιδιαίτερη μνεία έγινε για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες, έγιναν και κάποιες προσομοιώσεις Παραολυμπιακών Αθλημάτων από τα παιδιά και δημιουργήθηκε σχετικό βίντεο, που στάλθηκε στο Υ.ΠΑΙ.Θ για να παρουσιαστεί στην εκδήλωση που διοργανώθηκε εκεί, αναφορικά με την Ημέρα, στις 3-12-2019.

Η ΣΤ τάξη συμμετείχε σε δίωρη βιωματική δράση σχετικά με την ημέρα, που συνδιοργάνωσαν το Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης και ο Αθλητικός – Πολιτιστικός Σύλλογος ΑΕΤΟΣ Κιλκίς, στο ΔΑΚ Κιλκίς.

Οι Β2 και Δ1 τάξεις υλοποίησαν το 4ο και τελευταίο βιωματικό εργαστήρι «Ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος, απλά διαφορετικός», όπου έγινε μνεία για τα ΑμεΑ, λόγω της ημέρας και εντός της θεματολογίας του προγράμματος.

Οι Α1, Α2, Β1, Γ1, Γ2, Δ1 παρακολούθησαν βιωματικό εργαστήρι δυο διδακτικών ωρών, που συντόνισαν και υλοποίησαν η Δ/ντρια του Σχολείου Αφροδίτη Ντίνου, η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης Μαρία Σαϊτά και η Σχολική Νοσηλεύτρια Άννα Φλεβάρη.

Τέλος η Ε’ τάξη συμμετείχε σε δραστηριότητες προσομοίωσης με περιορισμό των αισθήσεων, ώστε να μπουν για λίγο στη θέση των ΑμεΑ. Ακολούθησε συζήτηση για τις δυσκολίες, τις λύσεις και τα συναισθήματα, αλλά και τις απορίες που προέκυψαν.

Σχολιάστε