My Twitter Feed

28 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

5ο Δημοτικό Κιλκίς και ΑμεΑ

Αρκετές δραστηριότητες υλοποιήθηκαν και φέτος στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς, για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες (3/12/2019)

Από την προηγούμενη εβδομάδα η Ε’ τάξη με την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής και Δ/ντρια του Σχολείου, Αφροδίτη Ντίνου, ασχολήθηκε με έννοιες, που σχετίζονται με τα Άτομα με Αναπηρίες, αλλά και βιωματικές ασκήσεις ενσυναίσθησης.

Ιδιαίτερη μνεία έγινε για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες, έγιναν και κάποιες προσομοιώσεις Παραολυμπιακών Αθλημάτων από τα παιδιά και δημιουργήθηκε σχετικό βίντεο, που στάλθηκε στο Υ.ΠΑΙ.Θ για να παρουσιαστεί στην εκδήλωση που διοργανώθηκε εκεί, αναφορικά με την Ημέρα, στις 3-12-2019.

Η ΣΤ τάξη συμμετείχε σε δίωρη βιωματική δράση σχετικά με την ημέρα, που συνδιοργάνωσαν το Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης και ο Αθλητικός – Πολιτιστικός Σύλλογος ΑΕΤΟΣ Κιλκίς, στο ΔΑΚ Κιλκίς.

Οι Β2 και Δ1 τάξεις υλοποίησαν το 4ο και τελευταίο βιωματικό εργαστήρι «Ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος, απλά διαφορετικός», όπου έγινε μνεία για τα ΑμεΑ, λόγω της ημέρας και εντός της θεματολογίας του προγράμματος.

Οι Α1, Α2, Β1, Γ1, Γ2, Δ1 παρακολούθησαν βιωματικό εργαστήρι δυο διδακτικών ωρών, που συντόνισαν και υλοποίησαν η Δ/ντρια του Σχολείου Αφροδίτη Ντίνου, η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης Μαρία Σαϊτά και η Σχολική Νοσηλεύτρια Άννα Φλεβάρη.

Τέλος η Ε’ τάξη συμμετείχε σε δραστηριότητες προσομοίωσης με περιορισμό των αισθήσεων, ώστε να μπουν για λίγο στη θέση των ΑμεΑ. Ακολούθησε συζήτηση για τις δυσκολίες, τις λύσεις και τα συναισθήματα, αλλά και τις απορίες που προέκυψαν.

Σχολιάστε