My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Το ΚΚΕ για τα διόδια σε Πολύκαστρο

Για την κατασκευή παράπλευρων διοδίων στον κόμβο Πολυκάστρου, ΚΚΕ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

“Η ΤΕ Κιλκίς του ΚΚΕ έχει τοποθετηθεί πολλές φορές σε σχέση με το ζήτημα της τοποθέτησης διοδίων στις οδικές αρτηρίες της χώρας και της περιοχής μας, έχοντας σταθερή θέση από τη σκοπιά των λαϊκών συμφερόντων.

Η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ, υλοποιεί κατά γράμμα τόσο τις κατευθύνσεις της ΕΕ με τις οποίες συμφωνεί απόλυτα, όσο και τις αποφάσεις της προηγούμενης κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος όχι μόνο διατήρησε τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα (τους οποίους υποκρινόταν ότι θα καταργήσει) αλλά τους επέκτεινε κιόλας.

Έτσι, εκτός από το σταθμό των διοδίων στο ύψος των Ευζώνων, ετοιμάζεται σήμερα και πλευρικός σταθμός διοδίων στον κόμβο του Πολυκάστρου, σε έναν δρόμο μάλιστα που μόνο «Εθνική Οδός» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Μ’ αυτήν την εξέλιξη θα είναι ακόμα πιο βαρύ το κόστος για όποιον θέλει να κατευθυνθεί από και προς το Πολύκαστρο, ειδικά για όσους μετακινούνται προς Θεσσαλονίκη.

Αυτή είναι η «ανάπτυξη» και η «ελευθερία» που οραματίζονται τα αστικά κόμματα, όταν για να μετακινηθεί μια λαϊκή οικογένεια από μια περιοχή της χώρας σε άλλη απαιτείται να επωμιστεί ένα τεράστιο κόστος (ειδικός φόρος κατανάλωσης στα καύσιμα, διόδια, τέλη κυκλοφορίας κτλ).

Η εξέλιξη αυτή συνιστά πραγματικό εμπαιγμό των εργαζόμενων και του λαού της περιοχής. Η λαϊκή οικογένεια έχει χρυσοπληρώσει τους δρόμους της χώρας. Τη μια φορά με τη φορολόγηση, η οποία καταλήγει στις τσέπες των κατασκευαστικών ομίλων ως επιδοτήσεις (είτε κρατικές είτε ευρωενωσιακές). Την άλλη φορά με το δανεισμό των ομίλων που γίνεται με εγγύηση του δημοσίου (δηλαδή με χρήματα του ελληνικού λαού). Την επόμενη με την τοποθέτηση των διοδίων, ενός «χαρατσιού» που το καρπώνονται οι ανάδοχοι όμιλοι, πριν ακόμα παραδώσουν το έργο. Ενώ, δεν είναι λίγες οι φορές που οι μεγαλοκατασκευαστές εκβιάζουν με τις προθεσμίες παράδοσης του έργου και ζητούν κι άλλα από το κράτος.

Επίσης, την ίδια ώρα που κατασκευάζονται τα κεντρικά οδικά δίκτυα, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη, ασφαλής και ταχεία μεταφορά εμπορευμάτων, η χρήση αυτών των δικτύων γίνεται απαγορευτική για τους εργαζόμενους (λόγω κόστους), ενώ το υπόλοιπο οδικό δίκτυο (π.χ. το επαρχιακό και το αγροτικό) αφήνεται κυριολεκτικά στην «τύχη» του και γίνεται με τον καιρό από ακατάλληλο έως επικίνδυνο. Τέτοια παραδείγματα δεν είναι λίγα και σε Κιλκίς και Παιονία. Τα όποια «πασαλείμματα» από την Περιφέρεια και τους Δήμους δεν λύνουν κανένα πρόβλημα στην πραγματικότητα.

Υποκριτικές και μακριά από τις λαϊκές ανάγκες είναι και όσες φωνές τοπικών παραγόντων, δημάρχων, βουλευτών κ.ά. υψώνονται «αντιπολιτευτικά» ενάντια στα διόδια. Πρώτα απ’ όλα τα δικά τους κόμματα (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ) «γέμισαν» τη χώρα με διόδια και αύξαναν συνεχώς τις τιμές τους όλα τα προηγούμενα χρόνια. Επιπλέον, όσοι από αυτούς «διαμαρτύρονται» σήμερα για τα διόδια, αποδέχονται τη λογική της ΕΕ που λέει «ο χρήστης πληρώνει». Δηλαδή αποδέχονται να πληρώνει ο λαός διόδια για να μετακινείται στους δρόμους που έχει χρυσοπληρώσει ήδη. Διαφωνούν, απλώς, στον τρόπο που θα γίνεται η πληρωμή και στην τοποθέτησή τους σε σχέση με την ολοκλήρωση των έργων.

Μόνη πραγματικά φιλολαϊκή λύση είναι να καταργηθούν όλα τα διόδια, να μην ξαναπληρώσει ο λαός για δημόσια έργα που έχει φορολογηθεί. Το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης του λαού, να είναι συντηρημένο, με σημάνσεις και επαρκή φωτισμό όπου απαιτείται. Αντίστοιχα μέτρα να παρθούν και για το αγροτικό δίκτυο. Το οδικό δίκτυο συνολικά να γίνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό και να αποτελεί λαϊκή περιουσία.”

Σχολιάστε