My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Συνάντηση Νέων Αγροτών Μακεδονίας

Την 1η Συνάντηση Νέων Αγροτών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποιούν

 υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας οι Ενώσεις Νέων Αγροτών (Ε.Ν.Α.) των περιφερειακών ενοτήτων Θεσσαλονίκης, Σερρών, Πιερίας, Ημαθίας, Πέλλας, Χαλκιδικής και Κιλκίς, την Παρασκευή 4 Απριλίου, στις 5 μ.μ. στη Θεσσαλονίκη, στο ξενοδοχείο Porto Palace.

neos-agrotisΣκοπός της διοργάνωσης της 1ης Συνάντησης Νέων Αγροτών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι η ανάπτυξη και υλοποίηση συνεργασιών μεταξύ νέων αγροτών και των εμπλεκόμενων φορέων, η προώθηση ενός κοινού πλαισίου για το συνολικό σχεδιασμό της αγροτικής πολιτικής καθώς και η ενημέρωση των ενδιαφερόμενων που επιθυμούν να ασχοληθούν με το επάγγελμα του νέου αγρότη. Βασική επιδίωξη της συνάντησης είναι, μέσα από εναλλακτικές προτάσεις που θα παρουσιαστούν από τους ομιλητές, να γίνει  μια πλήρης ενημέρωση σχετικά με τα αγροτικά ζητήματα και τους τρόπους ποσοτικής και ποιοτικής βελτίωσης της αγροτικής παραγωγής  των νέων αγροτών και παράλληλα να επισημανθούν λανθασμένες μέθοδοι του παρελθόντος και να ενισχυθεί η επικοινωνία μεταξύ των παραγωγών μέσω νέων συνεργασιών.

Στην ημερήσια διάταξη της 1ης Συνάντησης των Νέων Αγροτών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η νέα Κοινή Γεωργική Πολιτική και οι νέοι αγρότες, συνεργασίες στον αγροτικό τομέα, ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην αγροτική ανάπτυξη, τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία, η προστιθέμενη αξία των προϊόντων μέσα από την ολοκληρωμένη διαχείριση και την πιστοποίηση, καθώς και εναλλακτικοί τρόποι προώθησης των προϊόντων –Branding/Marketing.

Πηγή: voria.gr

Σχολιάστε