Στόχος, η υποστήριξη των ΚΕΠ
Στόχος του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι η υποστήριξη των ΚΕΠ τόσο σε επίπεδο ανθρωπίνου δυναμικού όσο και ως προς την τεχνολογική τους αναβάθμιση, ώστε ο πολίτης να εξυπηρετείται σε όσο το δυνατόν περισσότερες διαδικασίες και αυθημερόν.
Αυτό δήλωσε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γεώργιος Γεωργαντάς, ο οποίος επισκέφτηκε την Πέμπτη 1 Αυγούστου το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Συντάγματος.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν ο σχηματισμός άμεσης εικόνας σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα λειτουργικά προβλήματα που αναφέρθηκαν από τα συνδικαλιστικά σωματεία κατά την πρόσφατη διαβούλευσή τους με τον υφυπουργό, ο οποίος διαβεβαίωσε ότι «θα υλοποιηθούν άμεσα όλες οι αναγκαίες παρεμβάσεις που θα επιτρέψουν στα ΚΕΠ να επιτελέσουν καίριο ρόλο στη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης».
Ο κ. Γεωργαντάς διαπίστωσε ότι «παρά το γεγονός ότι τα ΚΕΠ λειτουργούν στα όρια τους λόγω έλλειψης προσωπικού και υλικοτεχνικών υποδομών, εντούτοις οι παρεχόμενες υπηρεσίες εξακολουθούν να είναι υψηλής ποιότητας, χάρη στην εργατικότητα και την προθυμία των εργαζομένων. Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι τα ΚΕΠ, δεκαοκτώ χρόνια μετά την ίδρυσή τους, να παρουσιάζουν λειτουργικές δυσκαμψίες που επηρεάζουν την ταχύτητα και τον όγκο των παρεχόμενων υπηρεσιών».