My Twitter Feed

19 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Δραματικό SOS της Παθολογικής! -

Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Οι υποσχέσεις καλά κρατούν! -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για το ψηφοδέλτιο -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη του Γ. Μανιάτη -

Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Διευρύνουν τη συνεργασία τους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για τους υποψήφιους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Οι δήμαρχοι για το 2ο τμήμα ΑΕΙ -

Πέμπτη, 11 Απριλίου, 2024

Πάνω από 40% η πτώση τζίρου στο Κιλκίς

agora-xristougeniatikiΠτώση τζίρου μεγαλύτερη από 41% είχαμε τις ημέρες των γιορτών στο Κιλκίς, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του τοπικού Εμπορικού Συλλόγου. Πρόκειται για ένα απ` τα μεγαλύτερα ποσοστά μείωσης τζίρου για εμπορικα καταστήματα, σ` επίπεδο χώρας, με βάση τα στοιχεία που προσκόμισαν στην ΕΣΕΕ οι κατά τόπους εμπορικοί σύλλογοι.

Σε ανακοίνωσή της η ΕΣΕΕ κάνει λόγο για  περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης, της τάξεως του 21%-30%, όταν ήδη τα περσινά επίπεδα της ζήτησης είχαν αγγίξει ιστορικά χαμηλά ρεκόρ, σημειώνοντας μειώσεις  που σε πολλές περιπτώσεις είχαν υπερβεί και το 30% (Ένδυση-Υπόδηση).

Τα ευρήματα της καταγραφής επιβεβαιώνουν τη θέση της Ε.Σ.Ε.Ε. ενάντια στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές. Μάλιστα, τονίζεται ότι πολλοί εκπρόσωποι των εμπόρων επισήμαιναν την αντίθεσή τους με τη ψήφιση ενός τέτοιου μέτρου.

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες εμπορικών επιχειρήσεων τόνισαν ότι, ενώ υπήρχε αρκετός κόσμος στο δρόμο, οι περισσότεροι εξ αυτών είχαν διάθεση μόνο για βόλτα και όχι για αγορές, καταδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως μείζον θέμα αποτελεί η έλλειψη ρευστότητας που ταλανίζει το καταναλωτικό κοινό και όχι η έλλειψη χρόνου.

Στην καταγραφή, οι εκπρόσωποι του εμπορίου περιγράφουν τις αλλαγές που έχουν υποστεί οι καταναλωτικές συμπεριφορές, τονίζοντας πως πλέον το καταναλωτικό κοινό αναζητά κυρίως τα πιο οικονομικά προϊόντα από κάθε είδος, ώστε ακόμα και όσοι ψώνισαν στις γιορτές να διέθεσαν σημαντικά μικρότερα ποσά σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.

Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν στην καταγραφή των απόψεων των εμπορικών συλλόγων για κάποιες βασικές κατηγορίες προϊόντων, υποδεικνύουν ότι μεγάλος χαμένος των Χριστουγέννων είναι η κατηγορία της ένδυσης και υπόδησης. Επιβεβαιώνεται και φέτος, η στροφή των καταναλωτών σε μικροδωράκια, συμβολικού περισσότερο χαρακτήρα με δυναμική είσοδο των ηλεκτρονικών «μικροδώρων».

Όπως ήταν αναμενόμενο, καλύτερη εικόνα παρουσίασε η ζήτηση σε τρόφιμα και παιδικά/παιχνίδια. Περίπου 3 στους 10 εκπροσώπους των εμπορικών συλλόγων θεωρούν ότι σε αυτούς τους κλάδους η ζήτηση αυξήθηκε συγκριτικά με πέρσι, ενώ άλλοι τόσοι περίπου βρίσκουν ότι η ζήτηση σε τρόφιμα και παιδικά/παιχνίδια παρέμεινε σταθερή.  Στον πίνακα που ακολουθεί βλέπουμε σε ποσοστιαίες αναλογίες πόσοι εμπορικοί σύλλογοι διαπίστωσαν αυξημένη, μειωμένη ή σταθερή ζήτηση, για την κάθε κατηγορία προϊόντων.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Αυξημένη ζήτηση

Μειωμένη

ζήτηση

Σταθερή ζήτηση

α) Είδη ένδυσης- υπόδησης

11%

86%

3%

β) Βιβλία

10%

70%

20%

γ) Είδη δώρων

11%

70%

19%

δ) Τρόφιμα

27%

49%

24%

ε) Παιδικά- Παιχνίδια

25%

45%

30%

Οι εκτιμήσεις για το μέλλον της αγοραστικής κίνησης των εορταστικών περιόδων είναι δυσοίωνες, καθώς παρατηρείται, χρόνο με τον χρόνο, μια συνεχόμενη επιδείνωση των πωλήσεων, ενώ περαιτέρω καταστροφικές θα είναι οι συνέπειες για τον τζίρο των καταστημάτων από την  κατάργηση των δώρων στους μισθωτούς του δημοσίου και τους συνταξιούχους.

Σχόλια
One Response to “Πάνω από 40% η πτώση τζίρου στο Κιλκίς”
  1. Ο/Η Χίτης λέει:

    Πανω απο 60% η μη εκδοση αποδειξεων στο νομο Κιλκις..

Σχολιάστε