My Twitter Feed

19 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Δραματικό SOS της Παθολογικής! -

Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Οι υποσχέσεις καλά κρατούν! -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για το ψηφοδέλτιο -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη του Γ. Μανιάτη -

Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Διευρύνουν τη συνεργασία τους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για τους υποψήφιους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Οι δήμαρχοι για το 2ο τμήμα ΑΕΙ -

Πέμπτη, 11 Απριλίου, 2024

Πάντα στον “αέρα” η μεταφορά

METAFORA-MATHITONΕνώ στις Περιφερειακές Ενότητες Κιλκίς, Θεσσαλονίκης, Ημαθίας και Πέλλας παρουσιάζονται τα σημαντικότερα προβλήματα σε σχέση με τη μεταφορά των μαθητών, οι περιφερειακές Αρχές ζητούν τη παράταση των συμβάσεων που έληξαν προκειμένου να ρυθμιστεί το ζήτημα.

Ειδικά στο νομό Κιλκίς, όπου υπήρχε σύμβαση με τα ΚΤΕΛ που έληξε, έγινε διαγωνισμός, αλλά δεν προσήλθαν ενδιαφερόμενοι.

«Είμαστε στην Αθήνα και συζητάμε με το υπουργείο Εσωτερικών, προσπαθώντας να δοθεί μία συνολική λύση για όλη την Επικράτεια», δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης, Φάνης Παπάς.

«Προτείνουμε να παραταθούν οι συμβάσεις εκτέλεσης μαθητικών δρομολογίων, που έληξαν στις 30 Ιουνίου. Ταυτόχρονα ζητούμε να επιτραπεί στους προσωρινούς μειοδότες, που αναδείχθηκαν από τους διεθνείς διαγωνισμούς, να αναλάβουν το μεταφορικό έργο και να ξεκινήσει διαδικασία διαπραγμάτευσης για τα αδιάθετα δρομολόγια», σημείωσε ο αντιπεριφερειάρχης.

Οι μεταφορείς

Την παράταση των συμβάσεων, που έληξαν με το τέλος της περσινής σχολικής χρονιάς, προτείνει ως προσωρινή λύση στο πρόβλημα της σχολικής μεταφοράς και ο Σύνδεσμος Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας – Θράκης.

«Η υπηρεσιακή κυβέρνηση θα πρέπει άμεσα να δώσει προσωρινή λύση στην κατάσταση, που είναι η παράταση στα δρομολόγια που δεν έχουν καινούριους αναδόχους και αυτά που έχουν δημοπρατηθεί να ξεκινήσουν κανονικά», δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Μιχάλης Πεζίκογλου.

Σχολιάστε