ΚΕΠ: Εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση
Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς και ο υπουργός Επικρατείας Κυριάκος Πιερρακάκης παρουσίασαν σήμερα Δευτέρα στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την υπηρεσία myKEPlive των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Μέσω της myKEPlive, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού για να εξυπηρετούνται με βίντεο-κλήση/ τηλεδιάσκεψη από εκπρόσωπο των ΚΕΠ την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ωρών, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας.
Το ηλεκτρονικό ΚΕΠ εξυπηρετεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις, καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες και επιτρέπει την εξ αποστάσεως ενημέρωση για 235 διαδικασίες αδειοδότησης που αφορούν την παροχή υπηρεσιών.
Για την υπηρεσία myKEPlive, το μόνο που χρειάζεται είναι η χρήση των κωδικών TAXIS. Έτσι, η νέα αυτή ψηφιακή υπηρεσία δημιουργεί ένα ακόμη κανάλι εξυπηρέτησης για τους ανθρώπους που εργάζονται και δεν έχουν χρόνο να μεταβούν σε ΚΕΠ, για τους πολίτες που δυσκολεύονται να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, ιδιαίτερα τα ΑμεΑ, καθώς και για τους Έλληνες του Εξωτερικού.