My Twitter Feed

25 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

10 προσλήψεις για πυροπροστασία -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Είδε και τον βασιλιά της Ισπανίας -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ο υφυπουργός ΜΑΘ στο Δημαρχείο Κιλκίς -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Σύνδεση τουρισμού και προϊόντων -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Τα άλυτα προβλήματα της Παιδείας -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Το ΠΑΣΟΚ για τη παθολογική ΓΝΚ -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Ο πρώτος τα παίρνει όλα! -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

ΚΕΘΙ: Καμπάνια «Κατεβαίνω!» σε όλη τη χώρα

Σε όλη την Ελλάδα «ταξίδεψε» η καμπάνια «Κατεβαίνω!» του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι ), η οποία υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων και το Υπουργείο Εσωτερικών, με στόχο την κινητοποίηση των γυναικών σε όλη την Επικράτεια και την ενθάρρυνσή τους να συμμετάσχουν ως υποψήφιες στις επερχόμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές και τις Ευρωεκλογές.

Η καμπάνια «φιλοξενήθηκε»από εφημερίδες, ραδιόφωνα και ενημερωτικές ιστοσελίδες της Θεσσαλονίκης, του Αγρινίου, της Κρήτης, του Βόλου, της Ρόδου, της Κοζάνης, της Εύβοιας, της Πάτρας, της Λαμίας, του Έβρου, καθώς και πολλών ακόμη πόλεων της Ελλάδας.

Εξάλλου, το χαμηλό ποσοστό γυναικείας εκπροσώπησης στους πολιτικούς θεσμούς είναι ένα φαινόμενο που δεν εντοπίζεται μοναχά σε πρωτεύουσες και μεγαλουπόλεις, αλλά και σε κωμοπόλεις και χωριά σε όλη την Επικράτεια της χώρας.

Αποτελεί άλλωστε ενδεικτικό το γεγονός ότι η εκπροσώπηση γυναικών στα τοπικά/δημοτικά συμβούλια της Ελλάδας φτάνει μόλις στο 17,3%, ενώ ο μέσος όρος της ΕΕ αγγίζει το 32,1%.

Η ιδέα για την καμπάνια του ΚΕΘΙ με κεντρικό μήνυμα «Κατεβαίνω» ξεκίνησε από μια απλή καθημερινή λέξη και τον συνδυασμό της κυριολεκτικής και της μεταφορικής της σημασίας. Η φράση «κατεβαίνω» έτσι όπως χρησιμοποιείται καθημερινά από τις γυναίκες («Δεν αργώ, κατεβαίνω!», «κατεβαίνω στο κέντρο», «Κατεβαίνω σε 5’») χρησιμοποιείται για να δείξει πως αυτή τη φορά οι γυναίκες ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ: ως υποψήφιες στις αυτοδιοικητικές εκλογές και τις Ευρωεκλογές.

Η καμπάνια εντάσσεται στο πλαίσιο του έργου gynaikes-politiki.gr, το οποίο  υποστηρίζει τις αιρετές και τις υποψήφιες γυναίκες, προκειμένου να διευρυνθεί η συμμετοχή τους σε θέσεις πολιτικής ευθύνης και σε συνδυασμό με την αύξηση της ποσόστωσης φύλου σε όλα ταψηφοδέλτια, από 30% σε 40%, επιδιώκει να ενισχύσει την εκπροσώπησή τους στους πολιτικούς θεσμούς σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο.

Δελτίο τύπου από ΚΕΘΙ

Σχολιάστε