My Twitter Feed

18 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Δραματικό SOS της Παθολογικής! -

Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Οι υποσχέσεις καλά κρατούν! -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για το ψηφοδέλτιο -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη του Γ. Μανιάτη -

Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Διευρύνουν τη συνεργασία τους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για τους υποψήφιους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Οι δήμαρχοι για το 2ο τμήμα ΑΕΙ -

Πέμπτη, 11 Απριλίου, 2024

Η ΛΑΣΥ για το κομμάτι της ΠΑΘΕ

“Ακόμα μία απόδειξη ότι κυβέρνηση, διοίκηση του Δήμου Παιονίας και αντιπολίτευση προετοιμάζουν το λαό να δεχτεί κι άλλες θυσίες”, είναι κατά τη Λαϊκή Συσπείρωση (ΛΑΣΥ) Παιονίας η επιδότηση που θα λάβει ιδιωτική εταιρεία εκμετάλλευσης αυτοκινητοδρόμου.

Σύμφωνα με την παράταξη, η παραπάνω εξέλιξη είναι η πιο ηχηρή απάντηση σε όσους πρόσφατα με σύνθημα “Πρώτα δρόμος και μετά διόδια” υπερασπίζονται την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου “Χαλάστρας – Ευζώνων” με όρους που ευνοούν τους επιχειρηματίες και τη κερδοφορία τους.

Η ανακοίνωση της ΛΑΣΥ:

“Την στιγμή που ο ελληνικός λαός βρίσκεται σε “καραντίνα” ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες των επιστημόνων, τη στιγμή που οι απολύσεις εργαζομένων ξεπέρασαν τις 100.000 μόνο για τον μήνα Μάρτιο, τη στιγμή που η κυβέρνηση συνεχίζει και αφήνει ανοχύρωτο το Δημόσιο Σύστημα Υγείας και τους εργαζομένους σε αυτό, τη στιγμή που χιλιάδες εργαζόμενοι αναγκάζονται να συνωστισθούν για να “βγει” η παραγωγή για τα κέρδη του κεφαλαίου, την ίδια στιγμή το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται η κυβέρνηση να θέσει σε “καραντίνα” είναι τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.

Τελευταίο παράδειγμα η επιδότηση ύψους 10,98 εκατ. ευρώ που θα λάβει η ιδιωτική εταιρεία εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου “Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα” και “Λεύκτρο – Σπάρτη” για το διάστημα από Σεπτέμβρη του 2019 έως Φλεβάρη του 2020, ως συμβατική υποχρέωση του Δημοσίου, λόγω χαμηλής κυκλοφορίας οχημάτων, σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις… Μπορεί κανείς να φανταστεί πόσα θα πάρει για το τρέχον εξάμηνο, που έχουν επιβληθεί απαγορεύσεις στην κυκλοφορία, λόγω της πανδημίας!

Όλα αυτά έρχονται να προστεθούν στα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ που έχει εισπράξει από τα πανάκριβα διόδια και ως αποζημίωση τα προηγούμενα εξάμηνα, με βάση την προκλητική ρήτρα εγγυημένων εσόδων, που έχει συμφωνηθεί από όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ).

H παραπάνω εξέλιξη αφορά άμεσα τους δημότες της Παιονίας και είναι η πιο ηχηρή απάντηση σε όσους πρόσφατα με σύνθημα “Πρώτα δρόμος και μετά διόδια” υπερασπίζονται την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου “Χαλάστρας – Ευζώνων” με τους παραπάνω όρους και κατ’ επέκταση το δικαίωμα των επιχειρηματιών να συνεχίζουν να κερδοφορούν (χωρίς αναστολές και περικοπές που ισχύουν για τους εργαζομένους) ακόμη και σε περιόδους πανδημίας και οικονομικής κρίσης εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη μας για ασφαλή μετακίνηση.

Τη στιγμή που ο κ. Σιωνίδης παρέχει απλόχερα το 50% της αντιμισθίας για το Κοινωνικό Παντοπωλείο και το διαφημίζει μάλιστα (κατά τα λοιπά “κάνε το καλό και ρίξ’ το στο γιαλό), την ίδια στιγμή στηρίζει μια κυβέρνηση που όχι μόνο αρνείται να επιτάξει τους ιδιώτες κλινικάρχες αλλά τους δίνει και ζεστό χρήμα, στηρίζει τους καναλάρχες τους οποίους φροντίζει να απαλλάξει από την ετήσια – μειωμένη και αυτή – εισφορά που πληρώνουν, στηρίζει τώρα και τις εταιρείες εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων.

Απ’ ότι φαίνεται για τους ομίλους δεν ισχύουν οι νόμοι της αγοράς, που επικαλούνται οι αστικές πολιτικές δυνάμεις και οι δορυφόροι τους στις Τοπικές Διοικήσεις, ούτε τα περιοριστικά μέτρα λόγω κορωναιού. Για όλους αυτούς, δεν πρέπει να υπάρχει για το λαό ούτε εγγυημένο εισόδημα, ούτε εγγυημένη ικανοποίηση των κοινωνικών του αναγκών αλλά μόνο περιορισμοί και υποχρεώσεις. Για το κεφάλαιο μόνο κέρδη και προνόμια. Την ίδια στιγμή όποιοι οργανωμένα υπερασπίζονται τις λαϊκές ανάγκες σε περίοδο “ομαλή”, λοιδορούνται και θεωρούνται εχθροί της οικονομίας και της κοινωνίας.

Τα πλατιά λαϊκά στρώματα που την προηγούμενη δεκαετία πλήρωσαν τα βάρη μιας οικονομικής κρίσης, που δεν δημιούργησαν οι ίδιοι, πλήρωσαν την καπιταλιστική ανάπτυξή τους, δεν πρέπει να πληρώσουν τις συνέπειες της νέας κρίσης που ζούμε και της βαθύτερης που έρχεται.

Οι εργαζόμενοι, μέσα από τα σωματεία τους, μπορεί να μείνουν δυνατοί, απορρίπτοντας τα παραμύθια τού “είμαστε όλοι μαζί”, βλέποντας καθαρά τη μεγάλη εικόνα του σάπιου συστήματος, που σε “έκτακτες” και “κανονικές” συνθήκες, σε συνθήκες ανάπτυξης και κρίσης, στο βωμό του κέρδους, θυσιάζει τα δικαιώματα και τις σύγχρονες ανάγκες τους.”

Σχολιάστε