My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Εκπαιδευτική δράση του 3ου Γυμνασίου

Την Τρίτη 19 Μαρτίου 2019 τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροϊων και Κιλκίς σε συνεργασία με το 4ο ΠΕΚΕΣ Περιφερειακής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας υλοποίησαν εκπαιδευτική δράση με τίτλο « Τα σχολεία προσανατολίζονται στους δρόμους της Αειφορίας» διάρκειας δυο (2) ωρών σε μαθητές του 3ου Γυμνασίου Κιλκίς.

Στην δράση αυτή συμμετείχαν μαθητές του σχολείου μας, καθώς και μαθητές που φιλοξενούνταν την εβδομάδα εκείνη στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ που υλοποιεί το σχολείο μας από 4 χώρες, Πολωνία, Ουγγαρία, Τουρκία και Ρουμανία.

Το orienteering είναι ένα δημοφιλές άθλημα στη Βόρεια Ευρώπη στο οποίο νέοι και ενήλικες βρίσκουν μεγάλη ευχαρίστηση μέσα από την πρόκληση της εύρεσης σταθμών ελέγχου σε όμορφες γεωγραφικές περιοχές, δάσους και βοσκοτόπων. Είναι ένα σπορ που παρέχει ευχαρίστηση σε όλα τα επίπεδα συναγωνισμού, αλλά όπου η τεχνική είναι ζωτικής σημασίας για να θριαμβεύσει ο αγωνιζόμενος πάνω στις δύσκολες λεπτομέρειες του χάρτη και του εδάφους και έτσι να ικανοποιηθεί πλήρως από τον αγώνα.

Τοorienteering έχει περιγραφεί σαν “ιστιοπλοΐα πάνω σε θάμνους”, “επίλυση σταυρόλεξου ενώ τρέχει κανείς προς τη στάση”. Όλοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί περιγράφουν τις δύο όψεις του αθλήματος: σωματική και πνευματική. Ο αγωνιζόμενος υποχρεούται να επιλύσει πολλά προβλήματα προσανατολισμού ενώ την ίδια στιγμή πρέπει να διατηρήσει ένα γρήγορα ρυθμό  τρεξίματος προκειμένου να ολοκληρώσει τον αγώνα στο συντομότερο δυνατό χρόνο.

Στόχος της δράσης αυτής ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές βιωματικά τον αγωνιστικό προσανατολισμό ως άθλημα, αλλά και ως μια ολιστική δραστηριότητα, στο πλαίσιο της διαθεματικής μάθησης, που προάγει τη χωρική, κιναισθητική, συναισθηματική, λογικομαθηματική, φυσιοκρατική νοημοσύνη, αλλά και την ευημερία τους, ενώ τους ευαισθητοποιεί περιβαλλοντικά.

Σχολιάστε