My Twitter Feed

19 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Δραματικό SOS της Παθολογικής! -

Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Οι υποσχέσεις καλά κρατούν! -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για το ψηφοδέλτιο -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη του Γ. Μανιάτη -

Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Διευρύνουν τη συνεργασία τους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για τους υποψήφιους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Οι δήμαρχοι για το 2ο τμήμα ΑΕΙ -

Πέμπτη, 11 Απριλίου, 2024

Εκπαιδευτικά προγράμματα στο Λαογραφικό

Laografiko-mouseio-kilkisΣτο πλαίσιο των επετειακών δράσεων “Κιλκίς 1913-2013” που θα λάβουν χώρα φέτος, 100 χρόνια μετά από την απελευθέρωση του Κιλκίς, ο Οργανισμός Πολιτισμού Νέας Γενιάς και Αθλητισμού του Δήμου Κιλκίς, διοργανώνει στο Λαογραφικό  Μουσείο μια σειρά από εκπαιδευτικά προγράμματα με κεντρικό θέμα “Επαγγέλματα: εξέλιξη και σταδιακή εξαφάνισή τους”.

Σκοπός του προγράμματος είναι τα παιδιά να έλθουν σε επαφή, μέσα από τα εκθέματα του μουσείου αλλά και την τεχνολογία, με επαγγέλματα του τότε και του τώρα, με επαγγέλματα που έχουν χαθεί, με επαγγέλματα που αναβιώνουν, να διασκεδάσουν μέσα από βιωματικό παιχνίδι αλλά και να κατανοήσουν τις ανάγκες της κοινωνίας και πως αυτές διαμορφώνουν και καθορίζουν το επάγγελμα.

Στο πλαίσιο του πρώτου εκπαιδευτικού προγράμματος θα παρουσιασθούν τα επαγγέλματα του μπαρμπέρη, του παντοπώλη-καφετζή, της μοδίστρας και του τσαγκάρη.

Τα προγράμματα, που ξεκινούν την ερχόμενη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013, θα πραγματοποιούνται στο Λαογραφικό Μουσείο (στο προαύλιο του 2ου Γυμνασίου Κιλκίς) καθόλη τη διάρκεια του έτους κατόπιν δηλώσεων συμμετοχής, από τις 09:00  έως τις 13:00.

Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στα εκπαιδευτικά προγράμματα  μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή στην κ. Ευδοκία Κομπινόγλου στο τηλέφωνο 23410-22343 και στην  κ. Βάσω Αγαπίδου, στο τηλέφωνο 23413-52207.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε  στην κ. Κεσίδου τηλ. 23413-52205.

Σχολιάστε