My Twitter Feed

28 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Για το Μεταναστευτικό

Της Άννας Ριζάκη (Μέλος ΣΥΡΙΖΑ ΚΙΛΚΙΣ)

————————————————————————————————————————————————————————————————-Ένα από τα προβλήματα για τα οποία γίνεται πολύς λόγος στην ελληνική κοινωνία εδώ και 20 περίπου χρόνια είναι το μεταναστευτικό. Ζήτημα σύνθετο που δυστυχώς αντιμετωπίστηκε επιφανειακά και χρησιμοποιήθηκε από τις κυβερνήσεις με στόχο πολιτικά οφέλη.  Συνέπεια αυτών των επιλογών είναι η δημιουργία στους πολίτες συχνά αντιφατικών συναισθημάτων. Πότε κινητοποιείται  ο ανθρωπισμός  τους και πότε το ένστικτο επιβίωσης με αποτέλεσμα να παρατηρούνται ρατσιστικές συμπεριφορές. Και πράγματι δεν υπάρχει εύκολη απάντηση. Όταν όμως έχει κανείς ν’ αντιμετωπίσει ένα περίπλοκο πρόβλημα, νομίζω ότι ένας τρόπος για να το προσεγγίσει σωστά, είναι ν’ αναζητήσει την αρχή του.

Ιστορική αναδρομή

Πρέπει όλοι να κατανοήσουμε ότι η μετανάστευση των λαών δεν είναι ένα σύγχρονο φαινόμενο. Τα ελληνικά φύλα μαζί με άλλους ινδοευρωπαϊκούς λαούς ήρθαν στην Ευρώπη το 2000 π. Χ. ως αποτέλεσμα μεταναστευτικών ροών από τη Ασία και εγκαταστάθηκαν στον ελλαδικό χώρο. Λίγο αργότερα οι Έλληνες , λόγω στενοχωρίας, όπως λένε τα σχολικά βιβλία, δηλαδή λόγω έλλειψης γης αλλά και άλλων αιτιών ,δημιούργησαν αποικίες στην Μικρά Ασία, στην Κάτω Ιταλία, στη Σικελία και αλλού. Τον 15ο-16ο αιώνα οι Ευρωπαίοι για οικονομικούς, θρησκευτικούς και πολιτικούς λόγους ίδρυσαν αποικίες στην Αμερική. Αλλά και στις αρχές και τα μέσα του 20ου  αιώνα προηγούμενες γενιές Ελλήνων εγκαταστάθηκαν στην Αμερική, στην Αυστραλία και σε χώρες της Δ. Ευρώπης αναζητώντας καλύτερες συνθήκες ζωής. Όσον αφορά το επιχείρημα ότι οι Έλληνες μετανάστευαν μεν αλλά με νόμιμο τρόπο, πρέπει να γνωρίζουμε ότι δεν γίνονταν πάντα έτσι – ειδικά στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου στην Αμερική – και αργότερα υπήρξαν διακρατικές συμφωνίες που έδωσαν διέξοδο στα φτωχά ελληνικά στρώματα.   Άρα, η μετανάστευση είναι ένα φαινόμενο που αντιμετωπίζουν οι λαοί σε τακτά χρονικά διαστήματα στον πλανήτη Γη και λέγεται ότι τα επόμενα χρόνια θα αναγκασθούν να μετακινηθούν περίπου 200 εκατομμύρια άνθρωποι κυρίως για κλιματικούς λόγους. Κανείς λοιπόν δεν είναι σίγουρος ότι το μέλλον δεν του επιφυλάσσει μια τέτοια τύχη γι’ αυτόν ή τα παιδιά του.

Η σύγχρονη πραγματικότητα

          Τις τελευταίες δεκαετίες η Ευρώπη δέχθηκε μεγάλο αριθμό μεταναστών λόγω της πτώσης των καθεστώτων του «υπαρκτού σοσιαλισμού»,  των πολέμων στο Ιράκ ή στο Αφγανιστάν αλλά και των μεγάλων προβλημάτων πείνας και φτώχειας στον Τρίτο Κόσμο εξαιτίας των νεοφιλελεύθερων πολιτικών που ασκήθηκαν. Δεν θέλησε όμως ο δυτικός κόσμος να διαχειρισθεί το πρόβλημα τα μετανάστευσης τουλάχιστον, όπως στις δεκαετίες του 1950 – 1960, π.χ. με διακρατικές συμφωνίες. Αντί αυτού, έκλεισε τα σύνορα και απέκλεισε κάθε έναν που αναζητούσε εργασία εκτός Ευρωπαϊκής ένωσης, με αποτέλεσμα να οδηγήσει όλους αυτούς τους πληθυσμούς στην παρανομία. Μετέτρεψε δηλαδή τη γηραιά ήπειρο σε ένα φρούριο, αρνούμενη να δεχθεί κανέναν μη Ευρωπαίο παρά μόνο ως τουρίστα. Κακώς, λοιπόν, γίνεται διάκριση ανάμεσα σε νόμιμους και μη μετανάστες. Οι μετανάστες που εισέρχονται στα ευρωπαϊκά κράτη, στην πλειοψηφία τους, είναι παράνομοι. Στη συνέχεια νομιμοποιούνται ανάλογα με τη νομοθεσία της κάθε χώρας. Βέβαια, είναι φανερή η υποκρισία αυτών των κινήσεων, τη στιγμή που σε όλη την Ευρώπη κυκλοφορούν εκατομμύρια μετανάστες χωρίς νόμιμα έγγραφα. Ίσως αναρωτηθεί κανείς, γιατί επιλέγεται αυτή η οδός. Η απάντηση είναι ότι με αυτόν τον τρόπο απορρυθμίζεται η αγορά εργασίας και υπάρχει ανά πάσα στιγμή ένας πληθυσμός που χρησιμοποιείται ως «αποδιοπομπαίος τράγος» για να ασκούνται συγκεκριμένες πολιτικές οικονομικού ή κοινωνικού χαρακτήρα και να ξεχνιούνται οι πραγματικές αιτίες των προβλημάτων.

          Στην Ελλάδα, από το 1990 και μετά άρχισαν να καταφθάνουν μετανάστες από τις πρώην χώρες του «υπαρκτού σοσιαλισμού»,  ενώ μετά το 2000 οι περισσότεροι προέρχονται από χώρες της Ασίας ή της Αφρικής. Δυστυχώς, στην πορεία αυτών των δύο δεκαετιών δεν υπήρξε ένα σχέδιο αντιμετώπισης αυτού του ζητήματος με ανθρωπισμό αλλά και ορθολογισμό. Αντίθετα, η πλειοψηφία των μεταναστών οδηγούνταν στο κέντρο της Αθήνας, χωρίς καμιά πρόνοια, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν γκέτο και ν’ αναπτυχθούν ρατσιστικές συμπεριφορές λόγω της εγκληματικότητας που αυξήθηκε αλλά και της υποβάθμισης των συνοικιών του κέντρου που εγκαταλείφθηκαν από τους ντόπιους κατοίκους σε μεγάλο ποσοστό και κατοικήθηκαν από ξένους. Βέβαια, υπήρξαν πολλοί που κέρδισαν αυτό το διάστημα και από τα φθηνά μεροκάματα και από την ενοικίαση διαμερισμάτων και από τις φθηνές υπηρεσίες που παρείχαν οι μετανάστες σε οικογενειακό επίπεδο λόγω έλλειψης υποδομών πρόνοιας.

Προτάσεις επίλυσης

Τελικά τι μπορεί να γίνει για να λυθεί αυτό το ζήτημα ή έστω ν’ αντιμετωπισθούν  σε κάποιο βαθμό οι συνέπειές του; Πρώτα- πρώτα ν’ αποφασίσουμε ότι θα προσεγγίσουμε το θέμα έχοντας ως κόκκινη γραμμή την αρχή του ανθρωπισμού, που επιτάσσει την προστασία των πιο αδύναμων κοινωνικών ομάδων. Στη συνέχεια, οφείλουμε να δώσουμε πρακτικές λύσεις. Αρχικά, θα πρέπει να γίνεται καταγραφή των εισερχομένων στη χώρα, προσφύγων  και οικονομικών μεταναστών. Για την αντιμετώπιση του «εγκλωβισμού» χιλιάδων μεταναστών χωρίς νομιμοποιητικά έγγραφα, απαιτείται, σύμφωνα με την Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου  «.. δέσμη μέτρων στην κατεύθυνση της παροχής καθεστώτος νομιμότητας όσων έχουν δημιουργήσει βιοτικούς ή εργασιακούς δεσμούς με τη χώρα ή προσωρινής διαμονής όσων η απέλαση δεν είναι εφικτή, της προώθησης πολιτικών ένταξης και περιορισμού της περιθωριοποίησης και τέλος της διευκόλυνσης των επιστροφών στη χώρα προέλευσης για όσους δεν διαφαίνεται καμιά προοπτική, με έμφαση στα προγράμματα «εθελοντικού επαναπατρισμού» που, στις σημερινές συνθήκες έντονης οικονομικής κρίσης, μπορούν να αποτελέσουν βιώσιμη και ανθρωπιστική διέξοδο» Για μια αναλυτική παρουσίαση αυτής της δέσμης προτάσεων της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου:http://www.hlhr.gr/details.php?id=660. Ταυτόχρονα θα πρέπει να λειτουργούν ανοικτοί ξενώνες φιλοξενίας για όσους βρίσκονται σε αδυναμία να επιβιώσουν για κάποια χρονική περίοδο. Τέλος, είναι απαραίτητο να επαναδιαπραγματευθούμε την συνθήκη Δουβλίνο ΙΙ, η οποία υποχρεώνει την Ελλάδα να κρατά εντός των συνόρων της τους μετανάστες που εισέρχονται σ’ αυτήν και δεν τους επιτρέπει να οδηγούνται στις χώρες που επιθυμούν. Παράλληλα ο νόμος Ραγκούση για την ιθαγένεια  δίνει μια διέξοδο σε ένα μικρό μέρος μεταναστών, δυστυχώς όμως τίθεται εν αμφιβόλω κάτω από την πίεση συντηρητικών φωνών.

           Πολλοί βέβαια διαβάζοντας τα παραπάνω θα αντιτείνουν ότι με τέτοια μέτρα η Ελλάδα θα δεχθεί ακόμη μεγαλύτερο αριθμό μεταναστών.  Πρέπει όμως να γίνει κατανοητό, ότι οι μετανάστες δεν έρχονται στην Ελλάδα για τουρισμό. Αν υπάρχει εργασία, θα παραμείνουν, αλλιώς θα επιστρέψουν στην πατρίδα τους. Ως παράδειγμα, μπορούν  ν’ αναφερθούν οι  Αλβανοί, οι οποίοι ήρθαν πριν 20 χρόνια, επειδή η χώρα τους περνούσε μεγάλες δυσκολίες. Σήμερα, όμως, πολλοί επιστρέφουν, περίπου το 20%,  γιατί οι συνθήκες εκεί είναι καλύτερες, ενώ άλλοι έχουν ενσωματωθεί με τα παιδιά τους να αριστεύουν στα ελληνικά σχολεία.  Ανάλογη περίπτωση αποτελούν και οι Έλληνες της Γερμανίας και άλλων χωρών.

          Επίσης, η νομιμότητα δεν θα ευνοεί την εγκληματικότητα και δεν θα επιτρέπει την κερδοσκοπία των δουλεμπόρων ή άλλων που εκμεταλλεύονται την κατάσταση αυτή αλλά και δεν θα δημιουργεί ανταγωνισμό σε επίπεδο μισθών σε βάρος των ντόπιων εργαζομένων. Βέβαια, το ιδανικό θα ήταν να βοηθιούνταν οι χώρες από τις οποίες προέρχονται τα μεταναστευτικά ρεύματα, ώστε να λύσουν τα προβλήματά τους και να προσφέρουν δυνατότητες επιβίωσης στους πολίτες τους. Αντί αυτού, κηρύσσονται πόλεμοι, πολυεθνικές εταιρείες  συγκεντρώνουν τη γη των φτωχών ανθρώπων με αποτέλεσμα να ξεριζώνονται από την πατρίδα τους και σε κάποιες από αυτές τις επιχειρήσεις συμμετέχει και η χώρα μας.

          Είναι φανερό, λοιπόν, ότι το ζήτημα είναι πολύ σύνθετο και δεν μπορεί να προσεγγίζεται με μισαλλόδοξες κραυγές. Όσοι επενδύουν στο φόβο και αναζητούν τη λύση του μεταναστευτικού ζητήματος στις απελάσεις, στην κατασκευή φρακτών ή στα στρατόπεδα συγκέντρωσης  διαιωνίζουν το πρόβλημα, γιατί τα παραπάνω αποτελούν μη ρεαλιστικές προτάσεις και ουσιαστικά επιβραβεύουν μια κοινωνία που καταπιέζει τους πιο αδύναμους και εκτονώνεται πάνω σ’ αυτούς.   Επειδή όλοι επικαλούμαστε ότι οραματιζόμαστε μια καλύτερη κοινωνία, οφείλουμε τελικά  να σκεφθούμε αν δεχόμαστε την ελεύθερη διακίνηση των κεφαλαίων και των προϊόντων αλλά όχι την ελεύθερη μετακίνηση των ανθρώπων.

 

 

Σχόλια
21 Σχόλια to “Για το Μεταναστευτικό”
  1. Ο/Η Πανίκας λέει:

    Όλες αυτές οι ορδές των καλικάντζαρων, δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα στην ελληνική κοινωνία (όπως πρόσφεραν οι πρόγονοί μας ως μετανάστες στις χώρες όπου πήγαν και δημιούργησαν) για τον απλούστατο λόγο οτι η κουλτούρα τους, η ιδιοσυγκρασία τους και οι αρχές τους, πηγάζουν κυρίως απο το θρησκευτικό τους φανατισμό και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα ευρωπαικά ιδεώδη. Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός, οτι οι άνθρωποι οι οποίοι πιστεύουν στον Αλλάχ, είναι άνθρωποι βάρβαροι και απολίτιστοι και θέλουν να επιβάλλουν με το έτσι θέλω την κουλτούρα τους, τη θρησκεία τους και τον τρόπο ζωής τους (ακόμη και δια της βίας) στους κατα τα λεγόμενά τους ΑΠΙΣΤΟΥΣ, ενώ αρνούνται πεισματικά να ενσωματωθούν στην κοινωνία όπου ζούν και να αποδεχθούν τις αξίες της. Άλλωστε αυτό τους επιβάλλει και το κοράνι. Αν έρθουμε στο δια ταύτα, θα δούμε οτι και όλα τα παραπάνω γίνονται πράξη, απλά και μόνο διαβάζοντας το ημερήσιο αστυνομικό δελτίο. Παντού εγκληματικότητα αλλοδαπών. Οι φυλακές είναι γεμάτες με αλλοδαπούς. Η έλλειψη παιδείας και κουλτούρας και ο θρησκευτικός φανατισμός σε συνδιασμό με την ανέχεια (διότι δουλειές ως γνωστών δεν υπάρχουν πλέον στη χώρα μας) δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα στην ψυχοσύνθεση των ταλαιπωρημένων κατα τα άλλα αυτών ανθρώπων, με αποτέλεσμα να καταφεύγουν σε κάθε μορφή εγκληματικής συμπεριφοράς κατα οιουδήποτε. Για όλα τα παραπάνω λοιπόν δεν είναι δυνατή η εξεύρεση λύσης πέραν της καταστολής όπως φράκτες, αστυνόμευση, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και μαζικές απελάσεις. Άλλωστε αυτή είναι και η βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών.
    Παρακάτω παρατίθεται ένα πραγματικά ενδιαφέρον άρθρο, όπου το πρόβλημα προσεγγίζεται πολύπλευρα, ρεαλιστικά και κυριως όχι ουτοπικά .
    http://greekcitizen.pblogs.gr/2012/07/giati-anehetai-to-kratos-thn-ethnikh-apodomhsh-kai-ton-epoikismo.html

    • Ο/Η Εθνικιστής Μακάκας λέει:

      Πανίκα για πες μας τι ακριβώς λέει το κοράνι και σε πια σελίδα?

      • Ο/Η Θωλοκουλτουριάρης μπίχλ@ς λέει:

        “Και να πολεμάτε για χάρη του Αλλάχ όσους σας πολεμούν, αλλά μην ξεπερνάτε τα όρια, γιατί ο Αλλάχ δεν αγαπά τους παραβάτες” (Κοράνιο, 2:190)

        Φονεύετέ τους όπου τους βρίσκετε και διώχτε τους, από κει που σας έδιωξαν. Η καταδίωξη στην ειδωλολατρία είναι χειρότερα απ’ το φόνο. Και να μην τους πολεμάτε δίπλα στο απαράβατο Τέμενος, εκτός αν αυτοί πρώτοι σας πολεμήσουν εκεί. Αν όμως σας πολεμήσουν, σκοτώστε τους. Τέτοια είναι η τιμωρία των άπιστων” (Κοράνιο, 2:191)

        “Αν όμως σταματήσουν, τότε βέβαια, ο Αλλάχ είναι Πολυεπιεικής, Πολυεύσπλαχνος” (Κοράνιο, 2:192)

        “Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η Πίστη στον Αλλάχ. Αν όμως σταματήσουν τη δράση τους, τότε να μην κάνετε πόλεμο παρά ενάντια στους άδικους” (Κοράνιο, 2:193)

        “Και όταν οι απαγορευμένοι μήνες έχουν περάσει, τότε (πολεμάτε και) σκοτώνετε τους ειδωλολάτρες οπουδήποτε κι αν τους βρείτε, και συλλάβετέ τους και πολιορκείστε τους και στήστε τους παγίδες με κάθε (πολεμικό) στρατήγημα. Αν όμως μετανιώσουν και διατηρήσουν την τακτική προσευχή κι εφαρμόσουν (τακτική) ελεημοσύνη, τότε αφήστε τους ελεύθερους. Γιατί ο Αλλάχ είναι Πολυεύσπλαχνος, Πολυεπιεικής” (Κοράνιο, 9:5)

        …πάρε μερικά αποσπάσματα απο το κοράνιο.

        • Ο/Η Εθνικιστής Μακάκας λέει:

          Το «Και να πολεμάτε για χάρη του Αλλάχ όσους σας πολεμούν» δηλώνει άμυνα ή επίθεση? Γενικά αν σου ζητήσω να μου πεις τι καταλαβαίνεις ακριβώς από αυτά που παράθεσες είμαι σίγουρος πως θα μπερδευτείς και δεν θα μπορέσεις να με πείσεις πως το Κοράνι λέει να σφάζουν ανεξέλεγκτα τον κάθε άπιστο.
          ———————–
          Πριν από αυτά που παράθεσες από το 2ο κεφάλαιο υπάρχει αυτό.
          «Και να μην πάρει κανείς άδικα την περιουσία του άλλου κι ούτε να τη χρησιμοποιήσει ως δωροδοκία στους δικαστές σας με σκοπό ν’ αποκτήσετε μέρος από την περιουσία των άλλων άδικα και με επίγνωση. (Κοράνιο, 2:188)»
          Δε χρειάζεται εξηγήσεις φαντάζομαι για το τι εννοεί.
          ————————–
          Πριν από αυτό που παράθεσες από το 9ο κεφάλαιο υπάρχει αυτό.
          «(Μια απαλλαγή της συνθήκης με τους ειδωλολάτρες) και μια γνωστοποίηση απ’ τον ΑΛΛΑΧ και τον Απόστολό του στους ανθρώπους (συναθροισμένους) κατά την ημέρα του Μεγάλου Προσκυνήματος (Χατζ), ότι ο ΑΛΛΑΧ κι ο Απόστολός Του (ακυρώνουν τη συμφωνία) με τους Ειδωλολάτρες, καθώς κι ο Απόστολός Του. Αν όμως μετανιώσετε, θα είναι το καλύτερο για σας, αν όμως αρνηθείτε την πίστη μάθετε ότι δεν μπορείτε να βάλετε τον ΑΛΛΑΧ στη θέση αδυναμίας. Προειδοποίησε τους άπιστους με ανυπόφορα βασανιστήρια. (Κοράνιο, 9:3)»
          Φαντάζομαι πως και ένα μικρό παιδί καταλαβαίνει πως οι ειδωλολάτρες είναι οι μωαμεθανοί που ξεστράτισαν και δεν αναφέρετε σε χριστιανούς οι γενικά αλλόθρησκους. Είναι κάτι σαν τον φόβο που σπέρνουν οι Καθολικοί πως οι αμαρτωλοί θα πάνε στην κόλαση και θα ψήνονται σε καμίνια.
          ——————————————-
          Γενικά καλή η προσπάθεια να τους παρουσιάσετε ως τέρατα αλλά δεν είναι.

          • Ο/Η Πανίκας λέει:

            Φαντάζομαι οτι θα θεωρείς πως και η Τζιχαντ όπως και η Σαρία δεν προωθούν τη βία και την εγκληματική συμπεριφορά με τις ευλογίες του Κορανίου αλλά προωθούν την ειρήνη και την αγάπη. Μάλιστα!
            Όπως επίσης θεωρείς οτι έθιμα όπως π.χ.το Κουρμπανί συμβαδίζει με τις ανθρώπινες αξίες.
            Υπάρχουν άπειρες πηγές σο διαδίκτυο όπου μπορεί κάποιος να αντιληφθεί την πραγματικότητα.

  2. Ο/Η Metanastis λέει:

    Για πές μου Πανίκα, οι Έλληνες στρατευμένοι που πηγαίνουν στο Αφγανιστάν τι δουλειά έχουν εκεί; Ή μήπως ακολουθούν τα ίχνη του Μεγαλέξανδρου, μεταλαμπαδεύοντας ξανά τον ελληνικό πολιτισμό εκεί;

  3. Ο/Η Πανίκας λέει:

    -off topic-
    Είπα μήπως οτι συμφωνώ με την ελληνική αποστολή στρατιωτικής δύναμης στο Αφγανιστάν και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο;
    Μήπως να απολογηθώ εγώ για τα τραγικά λάθη της ανύπαρκτης εξωτερικής μας πολιτικής;
    Αλλά ακόμα και αν θέλεις να συγκρίνουμε καταστάσεις,μπορεί να μή βρίσκονται εκεί για να διδάξουν πολιτισμό, όπως αναφέρεις χαριτολογώντας, αλλα νομίζω οτι οι έλληνες στρατιώτες εκεί δε σκοτώνουν και βιάζουν το ντοπιο πληθυσμο ή καταφέυγουν σε κάθε είδους εγκληματική συμπεριφορά εκμεταλευόμενοι καταστάσεις. -off topic-

  4. Ο/Η Χίτης λέει:

    Πρωτη φορα βλεπω λαους να θελουν να ρθουν στις χωρες που εχουν στρατο στις δικες τους…Μαζοχιστικο δεν ειναι;;; Εχουμε στρατο στο Αφγανισταν και λογικα τους σκοτωνουμε και οι Αφγανοι θελουν να ρθουν στην Ελλαδα;;; Ανωμαλοι ειναι;; Εσυ θα ηθελες να πας στον φονια σου;;;
    Και τωρα που ειπα φονιας, ο δολοφονος του ταξιτζη στην Παρο ηταν και παλι αναρχοαριστερος….φιλοι του στο facebook Δουρου και Στρατουλης (Συριζα και οι δυο). http://www.facebook.com/tassios.thita

  5. Ο/Η Metanastis λέει:

    Μήπως όλοι αυτοί οι έγχρωμοι “καλικάντζαροι” όπως τους χαρακτηρίζεις έχουν, όπως και οι πρόγονοί τους, σε Αφρική και Ασία, υποστεί τη βάναυση υποδούλωση και τη στυγνή εκμετάλλευση από τους “πολιτισμένους” Ευρωπαίους, που τους καταλήστεψαν όλους τους ζωτικούς τους πόρους και τους κατάντησαν πράγματι παρίες, φυγάδες και, γιατί όχι, και εγκληματίες; Θα ήταν σ’ αυτήν την κατάσταση αν τους αφήναμε να αναπτυχθούν όπως αυτοί θέλανε και με τα μέσα που η φύση είχε προικίσει τον τόπο τους; που τους τα κλέψαμε βέβαια όλα.
    Και θα είμασταν εμείς -με εξαίρεση την Ελλάδα που τώρα πια δεν είναι- στη θέση των οικονομικά κυρίαρχων χωρίς τα προϊόντα αυτής μας της διαχρονικής ληστείας; Των κυρίαρχων που περικλείνουν τα σπίτια τους με σίδερα για να μην μπούν μέσα της γης οι κολασμένοι.
    Ένας σοφός και συχωρεμένος τώρα δάσκαλός μου έλεγε και επαναλάμβανε: “όταν ο ένας τρώει και οι άλλοι βλέπουν ο κατακλυσμός μπορεί να επέλθει”. Όσο υπάρχουν εξαθλιωμένοι σ’ αυτή τη γη, που είναι η κοινή μας σχεδία, κανένας χορτασμένος δεν θα κοιμάται ήσυχος.
    Λίγη ανθρωπιά δεν βλάπτει. Διάβασε τους Αθλίους του Βίκτωρα Ουγκώ. Και μετά αν θες διάβασε και το Ευαγγέλιο της δικής σου θρησκείας και κάνε την ερώτηση: Κύριε, τις εστί ο πλησίον μου;

  6. Ο/Η Πανίκας λέει:

    Να πάνε στην Αγγλία, στη Γαλλία, στην Ολλανδία στην Πορτογαλία και τη Ισπανία. Να πάνε και στην Αμερική γιατί η Ελλαδίτσα μας ποτέ δεν είχε αποικίες στον τρίτο κόσμο για να εκμεταλευτεί τον πλούτο κανενός όπως και ποτέ δεν έκανε πόλεμο έτσι ώστε να δημιουργήσει πρόσφυγες και πείνα. Δε θα πληρώνω εγώ τον επεκτατισμό και την αποικιοκρατία άλλων. Ο Ιησούς είπε στο κατα Λουκάν Ευαγγέλιο ὁ ἔχων δύο χιτῶνας μεταδότω τῷ μὴ ἔχοντι, καὶ ὁ ἔχων βρώματα ὁμοίως ποιείτω. Έλα όμως που εγώ ο Έλληνας πλέον δεν έχω που την κεφαλήν κλίνε…. οπότε δεν μπορω να αντέξω και το βάρος όλων αυτών των λαθρομεταναστών. Δεν μπορώ π.χ. να πληρώνω ένα κάρο φόρους και χαράτσια, για να νοσηλεύονται δωρεάν ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ οι λαθρομετανάστες και όταν χρειαστεί – ου μη γέννετω- να νοσηλευτώ σε κάποιο νοσοκομείο, να χρειάζεται να πληρώνω ακόμα και τις γάζες επειδή υπάρχουν ελλειψεις στα νοσοκομεία. Ανθρωπιά -κακά τα ψέμματα- θα δώσω όταν θα έχω εξασφαλισμένο πρώτα το δικό μου τομάρι και των παιδιών μου και αν περισσέψει ευχαρίστως να δώσω και όπου αλλού μπορώ…. όσο ωμά και αν ακούγεται. Και τέλος..απαιτώ τουλάχιστον σαν κοινωνία, αριθμό ΝΟΜΙΜΩΝ μεταναστών, ανάλογα με τον πληθυσμό της χώρα μας. Έχετε πάρει χαμπάρι οτι σε μερικά χρόνια, εάν συνεχιστεί αυτό το τροπάριο, θα είμαστε μειοψηφία μέσα στην ίδια μας τη χώρα; Αν συνεχιστεί η είσοδος με τέτοιον ρυθμό, στην Ελλάδα το 2018 θα έχουμε 5.000.000 μουσουλμάνους λαθρομετανάστες.

    ΤΟΥΡΓΚΟΥΤ ΟΖΑΛ (πρώην Πρωθυπουργός της Τουρκίας):»Δεν χρειάζεται να κάνουμε πόλεμο με τους Έλληνες. Αρκεί να τους στείλουμε μερικά εκατομμύρια μουσουλμάνους από την από εδώ μεριά και να τελειώνουμε πια με αυτούς»
    Μα τόσο λοβοτομημένος λαός είμαστε;

  7. Ο/Η Metanastis λέει:

    Πανίκα, οι (λαθρο)μετανάστες δε νοσηλεύονται με δικά σου λεφτά. Τα δικά σου (και τα δικά μου) λεφτά που τα εμπιστευτήκαμε στα ταμεία του κράτους τα ξεφρίσανε από εκεί οι αετονύχηδες συμπατριώτες σου (και μου). Τα λεφτά που βρίσκονται ακόμα είναι από τα δανεικά που μας δίνουν οι τοκογλύφοι από τις πρώην αποικιακές χώρες. Κατά κάποιο τρόπο τρώμε και εμείς τώρα αναγκαστικά από τα λάφυρα της αποικιοκρατίας τους. Και με το Δουβλίνο 2, αν άκουσες γι’ αυτό, κρατούν όλους τους δυστυχισμένους φυγάδες μετανάστες φυλακισμένους στη χώρα μας. Το πρόβλημα το βλέπεις, την αιτία του δεν βλέπεις. Ούτε είναι λύση να καβαλήσεις μια μοτοσυκλέτα και να σφάζεις όποιον δε σου μοιάζει για έλληνας. Τέλος, σου εύχομαι ολόψυχα να μη δείς εσύ και κανείς μας τα παιδιά σου και όλων μας να είναι αύριο στη θέση των σημερινών αθλίων που θέλεις να εξαφανίσεις. Όπως πάμε όμως κατά εκεί βαδίζουμε.

  8. Ο/Η Θείος Αδάμ λέει:

    1ον. http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6994876&publDate=19/8/2012

    2ον. Οι έξυπνοι άνθρωποι δεν σώνουν τις τράπεζες. http://www.youtube.com/watch?v=myfetwoS910

    3ον. Για τους ανιστόρητους λάτρεις του Scobie και του Γρίβα τι να πεις? Αντι να ζητάνε και συγνώμη γιατί η ιστορία τους εξέθεσε για τις επιλογέςτους λένε και μεγάλα λόγια. Και εγώ πήδηξα χθες το βράδυ την JLo…και μετά ξύπνησα.

  9. Ο/Η Πανίκας λέει:

    Συμφωνώ μαζί σου οτι το Δουβλίνο 2 είναι ταφόπλακα και πρέπει να καταγγελθεί. Απο την άλλη διαφωνώ οτι τα λεφτά που τουλάχιστον πληρώνω εγώ είναι δανεικά για τον απλούστατο λόγο οτι εγω ΠΑΡΑΓΩ! Ήμουν και είμαι συνεπής στις φορολογικές μου και ασφαλιστικές μου εισφορές, οπότε έχω κάθε δικαίωμα να απαιτώ τα λεφτά που πληρώνω, να εξυπηρετούν πρώτα εμένα και τα παιδιά μου και αν περισσέψουν (που δεν περισεύουν με τίποτα) να εξυπηρετήσουν και αυτούς που πρέπει. Αναφέρεις κάπου για φυγάδες μετανάστες. Ποιούς ακριβώς εννοείς και απο που είναι φυγάδες; Επίσης δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση αυτό που μου προσάπτεις. Δεν είπα ποτέ οτι πρέπει να βγούμε στους δρόμους και όποιον πάρει ο χάρος. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ. Απαιτώ να ισχύσουν επιτέλους όλα τα παρακάτω .
    http://www.elinepa.org/indika2006/articl-allodapoinomothesia.htm
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%80%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B7
    http://www.travelsafe.gr/N2910_GR.pdf
    Έχεις κάποια διαφωνία επι τούτου;

  10. Ο/Η Πανίκας λέει:

    Για πάρε και αυτό το φρέσκο. Έτσι για να δεί και ο υπόλοιπος κόσμος την αγάπη και την συμπόνια του Ισλάμ προς αλλόθρησκους και τα ωφέλη που μπορεί να έχει ο τόπος μας απο τον πολυπολιτισμό

    http://www.kilkis24.gr/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C/

    Αλήθεια σε ποιό κόσμο ζήτε εσείς οι (και καλα) προοδευτικοί; Δεν τα βλέπετε; Μήπως περιμένετε να σας χτυπήσουν την πόρτα τέτοια περιστατικά για να ξυπνήσετε; Και είμαι σίγουρος οτι το ξύπνημά σας θα είναι πολύ απότομο!
    Ακόμα και αν κάποτε έρθουμε στην ανάγκη να μεταναστεύσουμε, λές να γίνουμε και εμείς ΟΡΚ, να βιάζουμε και να δολοφονούμε εν ψυχρώ; Απο που και ως που η κουλτούρα μας μπορεί να συμπλεύσει με ανθρώπους που ενεργούν με τέτοιο απάνθρωπο τρόπο; Ο παππούς μου που ήταν μετανάστης (οχι ΛΑΘΡΟ μετανάστης) στη Γερμανία, δεν τολμούσε ούτε γόπα να πετάξει κάτω… όπως και εγώ άλλωστε!! Αυτό είναι και το τελευταίο μου ποστ. Όσο και να συνομιλούμε δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε. Να είσαι καλά. Ας βγάλουν συμπεράσματα οι λοιποί αναγνώστες.

  11. Ο/Η Metanastis λέει:

    Τελειώνοντας Πανίκα, σε συγχαίρω, ειλικρινά, που παράγεις και που είσαι περήφανος γι’ αυτό. Που μπορείς να δουλεύεις ελεύθερος και να παράγεις. Δεν ξέρεις πόσο τυχερός είσαι. Αλλού, ξέρεις, αυτό είναι σχεδόν ή τελείως αδύνατο. Βέβαια, άλλοι δικοί μας “παρήγαγαν” επίσης σ’ αυτή τη χώρα με τον κόπο όμως και τον ιδρώτα των μεταναστών. Που τους καθαρίζανε, θυμάσαι, σαν το σκυλί στ’ αμπέλι όταν τέλειωνε η δουλειά τους και δεν τους χρειαζόταν πια. Και τους ολυμπιακούς που κοκκορευόμαστε πως ήταν τάχα οι καλύτεροι, αυτοί οι “καλικάντζαροι” μας τους προετοίμασαν, αν θυμάσαι. Άλλο αν τους πληρώνουμε τώρα εμείς και θα τους πληρώνουνε και τα παιδιά και τα εγγόνια μας. Και για τη διασκέδασή μας κρατούσαμε φυλακισμένες και τις πιτσιρίκες που φέρναμε από τις μπατηρημένες γειτονικές χώρες, που τώρα τις φτάσαμε στην μπατηρωσύνη και θα τις ξεπεράσουμε μάλλον.
    Ρωτάς ποιούς εννοώ φυγάδες. Εννοώ αυτούς που ξενιτεύονται όχι για ευχαρίστηση ή για τουρισμό, αλλά για να αποφύγουν αιματηρούς πολέμους και διωγμούς ή για να ξεφύγουν από το φάσμα της πείνας και της ασιτίας, αν έχεις ακούσει γι’ αυτά. Δεν μπορεί, θα έχεις δει έστω και στην τηλεόραση γυναίκες που έχασαν τα σπίτια τους και τους άντρες τους και φεύγουν χωρίς να ξέρουν πού πάνε (πρόσφυγες λέγονται). Και θα έχεις δει στην τηλεόραση μαυρα παιδάκια σκελετωμένα με τεράστια απλανή ή παρακλητικά μάτια και πρησμένες κοιλιές από τη μαύρη πείνα φαντάζομαι. Μπορεί να μοιάζουν, αλλά δεν είναι καλικαντζαράκια. Θα γίνουν φυγάδες κι’ αυτά μόλις μπορέσουν να περπατήσουν, αν ζήσουν μέχρι τότε. Και ίσως να έχουν την ατυχία να φτάσουν και στη χώρα μας.
    Καληνύχτα και να είσαι καλά.

  12. Ο/Η Metanastis λέει:

    Μην τρώς κουτόχορτο Πανίκα. Στην άλλη ανάρτηση θα έχουν και τον Ρουμάνο Δράκουλα. Ωραία σκηνοθεσία.

  13. Ο/Η Πανίκας λέει:

    Μου παραθέτεις άρθρο του Ριζοσπάστη και συνέντευξη της Κανέλη;;;; Τι να πω. Είναι σαν να επιχειρηματολογώ θέτοντας απόψεις της Χρυσής Αυγής και του Κασιδιάρη. Θεωρώ και τις δυο πλευρές ακραίες και άνευ σοβαρότητας. Εγώ μιλαω μέσα απο γεγονότα της καθημερινότητας. Σου παρέθεσα ένα σωρο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και αδιαμφησβήτητα γεγονότα τα οποία και ο ποιό αφελής θα παραδεχόταν. Εγώ σου παραθέτω το γεγονός οτι μουσουλμανοι διώκουν και σφάζουν Χριστιανούς και συ μου γράφεις για το τι πιστεύεις οτι πρεσβευει το defencenet.
    ΒΡΙΘΕΙ το διαδύκτιο ΑΠΟ αναφορές για παρόμοια γεγονότα. Τουλάχιστον παραδέχτηκες οτι η ΙΣΛΑΜΙΣΤΙΚΗ οργάνωση Μποκο Χαραμ είναι σχεδόν ζώα. Κάτι είναι και αυτό. Θύμησέ με εαν γνωρίζεις κάποια ανάλογη Χριστιανική οργάνωση που να σφαγιάζει αλλόθρησκους, να καίει τεμένη και να λεηλατεί. ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ! Είναι εκνευριστικό οπότε πραγματικά το σταματάω εδώ. Ας μας κρίνουν οι λοιποί αναγνώστες.

    Υ.Γ. Είμαι σίγουρος οτι η επόμενη εικόνα είναι προιόν Photoshop.

    http://3.bp.blogspot.com/-cFIX2kBXM0g/T_GNZQfm5GI/AAAAAAAAAvA/JhxDjqQxLe0/s400/ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ+ΣΥΡΙΑ.jpg

    • Ο/Η Θείος Αδάμ λέει:

      Είναι ακραία και άνευ σοβαρότητας η Λιάνα και δεν ασχολείσαι με αυτά που λέει. Ασχολείσαι όμως με το τι κάνουν οι Μπόκο Χαράμ επειδή είναι σοβαροί και κεντρώοι.
      Τελικά έχεις δίκιο. Δε γνωρίζω κάποια ανάλογη Χριστιανική οργάνωση που να σφαγιάζει αλλόθρησκους, Την Ιερά εξέταση Μουσουλμάνοι την έκαναν. Τους λαούς όταν ανακαλύψαμε τον νέο κόσμο μουσουλμάνοι τους έσφαζαν. Και στην εποχή μας το καλόπαιδο που λες και παίζει Play Station με το πολυβόλο πάνω από το Apatsi καθαρίζει όποιον λάχει στο Ιράκ, στο Αφγανιστάν και όπου αλλού έχει κακούς και αυτός Μουσουλμάνος είναι. Μουσουλμάνος είναι και το κωλόπαιδο που ρίχνει τις έξυπνες βόμβες. Πόσες από αυτές χάνουν τον δρόμο τους και σκοτώνουν παιδάκια φαντάζομαι δεν σε νοιάζει.

      ΒΡΙΘΕΙ το διαδύκτιο ΑΠΟ αναφορές για παρόμοια γεγονότα.

Σχολιάστε