My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Για τη πρόσβαση στο Διαδίκτυο

Για ανάγκη καταγραφής του βασικού εξοπλισμού πρόσβασης στο Διαδίκτυο, κάνει λόγο ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Ευρωπού, με την ακόλουθη ανακοίνωση:

“Σήμερα 8/4/2020 όλες οι σχολικές μονάδες έπρεπε να καταγράψουν τις ανάγκες σε βασικό εξοπλισμό για πρόσβαση στο διαδίκτυο λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια και τις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε σχολικής μονάδας ώστε να υποστηριχθεί άμεσα η εκπαιδευτική διαδικασία, τόσο κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων για την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού όσο και μετέπειτα στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών στόχων, για την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και για την υποστήριξη της διδασκαλίας και των νέων μορφών μάθησης.

Επίσης να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία από όλους αφού πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές (σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης) είτε σε περιοχές με χαμηλό κατά κεφαλήν ΑΕΠ, είτε σε απομακρυσμένες περιοχές, είτε λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω έλλειψης βασικού εξοπλισμού. Την κατάσταση αυτή επιβαρύνει περαιτέρω το γεγονός ότι αρκετές οικογένειες δεν διαθέτουν επαρκή αριθμό ηλεκτρονικών συσκευών για χρήση στο διαδίκτυο (π.χ. λόγω χαμηλού εισοδήματος, πολύτεκνες οικογένειες, τηλεργασία γονέων/κηδεμόνων) .

Έπρεπε δε να σταλεί άμεσα με την διαδικασία του κατεπείγοντος.

Θα θεωρούσαμε ως εξαιρετικά θετική αυτή την προσπάθεια εάν δεν δυναμιτιζόταν εξ αρχής από το ίδιο το Υπουργείο. Συγκεκριμένα, σε επόμενη παράγραφο αναφέρεται ότι η καταγραφή των αναγκών θα πρέπει να γίνει σε επίπεδο σχολικής μονάδας και να αποσταλεί στο αρμόδιο τμήμα του Υ.ΠΑΙ.Θ. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έως την Πέμπτη 9/4/2020 και ώρα 12.00.

Πιστεύουν, αλήθεια, οι εμπνευστές αυτού του εγγράφου ότι είναι δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο από τη διεύθυνση των σχολικών μονάδων μέσα σε ελάχιστες ώρες?

Πόσο αξιόπιστη θεωρούν ότι μπορεί να είναι μια τόσο πρόχειρη διαδικασία και ποια «κριτήρια» ζητούν από τη διεύθυνση των σχολικών μονάδων να λάβει υπόψη στην αποτύπωση των αναγκών των μαθητών ;

Αφού θα πρέπει να υπάρχουν κριτήρια, επομένως δεν αναφερόμαστε σε δυνατότητα κάλυψης όλων των μαθητών εάν υπάρξει καταγραφή πολύ μεγάλου αριθμού αναγκών, γιατί δεν ορίζει το Υ.ΠΑΙ.Θ. τα κριτήρια και επιλέγει να βάλει τους/τις διευθυντές/διευθύντριες των σχολείων στη θέση του «κριτή» δίχως ενιαία κριτήρια;

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει μόνο μια επιλογή εάν αληθινά έχει την πρόθεση της ουσιαστικής ενίσχυσης μαθητών και εκπαιδευτικών. Εάν δεν έχει τη δυνατότητα να παρέχει ένα tablet σε κάθε μαθητή (και σε όσους εκπαιδευτικούς χρειάζονται), να παρατείνει τη διαδικασία για ικανό χρονικό διάστημα και να δρομολογήσει μια διαδικασία καταγραφής των αναγκών με ενιαία κριτήρια για όλη τη χώρα με βασικό κριτήριο αυτό των πραγματικών ελλείψεων σε Η/Υ που δεν θα διαπιστώνονται από τον/την διευθυντή/ντρια αλλά θα δηλώνονται με την ευθύνη του αιτούντος εκπαιδευτικού ή γονέα, ο οποίος θα αιτείται για λογαριασμό του μαθητή.”

Σχολιάστε