My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής

Με ανακοίνωσή του, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Κιλκίς υπογραμμίζει ότι θεωρεί δίκαια τα αιτήματα και τους προβληματισμούς των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ζητά το διορισμό 4.500 τέτοιων εκπαιδευτικών.

Στην ανακοίνωση τονίζονται και τα εξής:

“Καθώς πλησιάζει η πραγματοποίηση των 4500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι το ΥΠΑΙΘ δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε κάποια επίσημη ανακοίνωση όσον αφορά σε κομβικά και σημαντικά ζητήματα. Οι Εκπαιδευτικοί που υπηρετούμε τη Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τα τελευταία 15 χρόνια, θέτουμε τους παρακάτω προβληματισμούς :

  1. Δεδομένου ότι στις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΑΕ των τελευταίων ετών η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καλύπτει το 1/3, αιτούμαστε το ποσοστό αυτό να τηρηθεί και στην κατανομή των θέσεων για μόνιμο διορισμό. Άρα, θα πρέπει να διατεθούν στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ 1500 από τις 4500 θέσεις. Η κατανομή των θέσεων οφείλει να έχει ως μόνο κριτήριο τη βέλτιστη λειτουργία όλων των δομών εκπαίδευσης και των 2 βαθμίδων δεδομένου ότι οι ανάγκες των Μαθητών με Αναπηρία δε σταματούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά εξακολουθούν να υφίστανται και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Υποχρεωτική από τη Νομοθεσία της χώρας για όλα τα παιδιά) όπου λόγω του ανεβασμένου γνωστικού επιπέδου και των υψηλών απαιτήσεων οι ανάγκες των παιδιών γιγαντώνονται. Ο παραγκωνισμός των Εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ είναι ένδειξη παραγκωνισμού των αναγκών των ίδιων των Μαθητών και επιδεικνύει λογική εξεταστικού κέντρου όπου ο μαθητής που δεν τα καταφέρνει περιθωριοποιείται.
  2. Η κατανομή των θέσεων, θεωρούμε απαραίτητο, πως πρέπει να έχει επισήμως ολοκληρωθεί πριν την ανάρτηση και την κύρωση των νέων πινάκων Εκπαιδευτικών βάσει των οποίων θα γίνουν οι επικείμενοι διορισμοί προκειμένου να διασφαλιστεί η διαφάνεια των διαδικασιών.
  3. Ζητούμε την άμεση σύσταση οργανικών θέσεων σε ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΚΕΣΥ και ΕΕΕΕΚ ( εναρμόνιση τους με τις γενικότερες διατάξεις όπως ισχύουν για τη σύσταση οργανικών θέσεων σε όλες τις υπόλοιπες ΣΜΕΑΕ: ΕΝΕΕΓΥ-Λ , ΕΙΔΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ) . Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στη σύσταση οργανικών κενών στα Τμήματα Ένταξης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια λειτουργούν σε όλη τη χώρα πολυάριθμα Τμήματα Ένταξης που εξυπηρετούν τις ανάγκες εκατοντάδων μαθητών με αναπηρία, θεωρούμε επιτακτική την ανάγκη σύστασης οργανικών κενών σε αυτά. Η δημιουργία οργανικών θέσεων σε Τμήματα Ένταξης ενώ δεν έχει προβλεφθεί για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, εφαρμόζεται. Αν δε συμβεί το ίδιο και για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα θεωρηθεί υποτίμηση του νευραλγικού ρόλου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τόσα χρόνια αυτά τα σχολεία αλλά κυρίως των μαθητών με Αναπηρία. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που προκύπτουν από το Myschool (Ενιαίο Πληροφοριακό Σύστημα με στόχο τη μηχανογραφική υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των διοικητικών δομών της Εκπαίδευσης στην Ελληνική Επικράτεια) ο αριθμός των μαθητών με Αναπηρία ή Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αυξάνεται κάθε χρόνο καθιστώντας ακόμα επιτακτικότερη την ανάγκη για σταθερότητα και συνέπεια στην εκπαιδευτική του υποστήριξη.
  4. Ζητούμε τη σύσταση οργανικών θέσεων και στην Πρωτοβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για τις κοινές ειδικότητες (πχ. Καθηγητές Μουσικής, Φυσικής Αγωγής, Ξένων γλωσσών, Πληροφορικής, Θεατρολογίας, Εικαστικών κτλ) οι οποίες θα συμπεριλαμβάνονται στο συνολικό αριθμό διοριστέων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, αφού εκεί θα εργάζονται.”

Σχολιάστε