My Twitter Feed

25 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

10 προσλήψεις για πυροπροστασία -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Είδε και τον βασιλιά της Ισπανίας -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ο υφυπουργός ΜΑΘ στο Δημαρχείο Κιλκίς -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Σύνδεση τουρισμού και προϊόντων -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Τα άλυτα προβλήματα της Παιδείας -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Το ΠΑΣΟΚ για τη παθολογική ΓΝΚ -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Ο πρώτος τα παίρνει όλα! -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

“Ανοιχτό μάθημα” στο 5ο Δημοτικό

Γράφει η Αφροδίτη Ντίνου, διευθύντρια του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς.

Εν μέσω πανδημίας και παρατεταμένης καραντίνας οι εκπαιδευτικοί βρισκόμαστε στο πλευρό των οικογενειών και των μαθητών μας, προσπαθώντας με κάθε τρόπο να τους υποστηρίξουμε εξ’ αποστάσεως, σύμφωνα και με τη σύσταση του ΥΠΑΙΘ.

Το ΥΠΑΙΘ προτείνει τις δυο δυνατότητες που παρέχει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το e-class και το e-me. Άπαντες οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές όλων των βαθμίδων συνωστίζονται στους παραπάνω ιστότοπους, χάνοντας χρόνο και ενέργεια καθ’ ότι δεν προβλέφτηκε να δεχτούν τέτοιον όγκο επισκέψεων και δεδομένων.

Εμείς, στο 5ο Δ. Σ. Κιλκίς βρισκόμαστε, από την αρχή σχεδόν του κλεισίματος των σχολείων, σε επικοινωνία με τις οικογένειες των παιδιών και τα παιδιά ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε ποιοτική, προσιτή και δίκαιη υποστήριξη με επαναληπτικές ασκήσεις και φύλλα εργασίας, αλλά και με ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.

Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία ως Σύλλογος Διδασκόντων, κάνουμε τηλεδιάσκεψεις για να ανταλλάξουμε πληροφορίες και πρακτικές και να οργανώσουμε τη στρατηγική μας. Δεδομένου του γεγονότος ότι ο συνωστισμός και η κακή λειτουργικότητα των υπηρεσιών του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου δεν επιτρέπει την ομαλή ροή της διαδικασίας, χρησιμοποιούμε εναλλακτικές πλατφόρμες και web 2.0 εργαλεία σύμφωνα με τις ατομικές μας γνώσεις και τεχνολογικές δυνατότητες, αλλά και τις δυνατότητες των μαθητών μας, καθώς οι μισοί τουλάχιστον δεν διαθέτουν υπολογιστή ή λαπτοπ και συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω κινητών, ενώ κάποιοι δεν διαθέτουν καθόλου σύνδεση και e-mail.

Αυτές τις ανισότητες, αλλά και την ελλιπή ως μηδενική επιμόρφωση και υλική υποστήριξη των εκπαιδευτικών από την Πολιτεία, την μείωση των ωρών της Πληροφορικής και τον παλιό τεχνολογικό εξοπλισμό καλούμαστε να καλύψουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί, ενώ το Υπουργείο, απέχοντας πολύ από την πραγματικότητα, να μετράει ως επιτυχία τις εγγραφές στο ΠΣΔ.

Αυτό που μας υπαγορεύει η συνείδησή μας ως επαγγελματίες, είναι να υποστηρίξουμε ουσιαστικά τους μαθητές μας, με αποτελεσματικό τρόπο. Έτσι επικοινωνούμε μαζί τους με e-mail, ανταλλάσσοντας ασκήσεις και λύσεις, αναρτούμε υλικό στην ιστοσελίδα του Σχολείου, δουλεύουμε ασύγχρονα σε έγγραφα google και στο google classroom, χρησιμοποιούμε το Φωτόδεντρο και τα ψηφιακά βιβλία, αλλά και εργαλεία web 2.0 όπως padlet, answergaden, zeemaps, kahoot, google forms για κουιζ γνώσεων και, κυρίως, κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να είμαστε ηθικά, ψυχολογικά και μαθησιακά κοντά στους μαθητές μας.

Συνοψίζοντας ενημερώνουμε ότι “όχι, δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμούς στο ΠΣΔ” υπάρχει η επιλογή για ανοιχτό μάθημα, που δεν χρειάζεται e-mail, αρκεί να έχετε τον σύνδεσμο. Επίσης, όσο το ΠΣΔ υπολειτουργεί δεν θα το χρησιμοποιήσουμε. Ίσως όταν γίνουν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και στρώσουν τα πράγματα να περάσουμε εκεί.

Για ό,τι σας απασχολεί μη διστάσετε να επικοινωνήσετε. Είμαστε στη διάθεσή σας.

Μείνετε σπίτι – Μείνετε υγιείς!

Σχολιάστε