My Twitter Feed

20 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

“Στο αυλάκι” το αρδευτικό Μουριών -

Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

“Καταρρέει το Νοσοκομείο Κιλκίς” -

Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Δραματικό SOS της Παθολογικής! -

Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Οι υποσχέσεις καλά κρατούν! -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για το ψηφοδέλτιο -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη του Γ. Μανιάτη -

Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Διευρύνουν τη συνεργασία τους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Αγωνία μαθητών Ν. Αγιονερίου

«Οι μαθητές του ΓΕΛ Νέου Αγιονερίου Κιλκίς και οι οικογένειές τους ζουν με την καθημερινή αγωνία, εάν θα εγκριθεί το ολιγομελές τμήμα Οικονομίας και Πληροφορικής βιώνοντας το φόβο μετακίνησης σε άλλη σχολική μονάδα σε μια τόσο κρίσιμη χρονιά, που θα πρέπει να είναι προσηλωμένοι στο διάβασμα τους.»

Αυτό αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωση-διαμαρτυρία τους, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, η διευθύντρια και ο σύλλογος των καθηγητών, καθώς και οι μαθητές της Γ’ Λυκείου ΓΕΛ.

Να σημειωθεί ότι στις 20 Σεπτεμβρίου το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε συμπληρωματική απόφαση για την κατά παρέκκλιση έγκριση νέων επιπλέον τμημάτων στα ΕΠΑΛ. Και το ερώτημα είναι γιατί το Υπουργείο δεν προχωρά και σε αντίστοιχη συμπληρωματική απόφαση για τα ΓΕΛ της επικράτειας και γιατί δε δίνει μία απάντηση για το αν προτίθεται να προχωρήσει σε συμπληρωματικές εγκρίσεις ολιγομελών τμημάτων.

Στην προαναφερθείσα ανακοίνωση τονίζονται και τα εξής:

«Θεωρούμε αναιτιολόγητη την χρονοκαθυστέρηση του Υπουργείου Παιδείας σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, καθώς πρόκειται για μαθητές της Γ’ τάξης, οι οποίοι θα εξεταστούν πανελλαδικά. Είναι κατάφωρη η αδικία που υφίστανται οι μαθητές του ΓΕΛ  Νέου Αγιονερίου, διότι στην παρούσα στιγμή υπάρχουν καθηγητές των αντίστοιχων ειδικοτήτων που υπηρετούν στο Λύκειο και η λειτουργία του τμήματος ουδεμία επιβάρυνση δεν  θα επιφέρει στο κράτος (Δεν απαιτείται πρόσληψη αναπληρωτών) 

 Ο νομός Κιλκίς είναι ένας ακριτικός και παραμεθόριος νομός. Το σχολείο απέχει 30 χλμ από την κοντινότερη σχολική μονάδα και το οδικό δίκτυο είναι κάκιστο και επικίνδυνο. 

Ζητούμε άμεσα την έγκριση του τμήματος Οικονομίας και Πληροφορικής.  

Ισότιμη μεταχείριση για όλους τους μαθητές. 

Στήριξη των μικρών και επαρχιακών σχολείων.»

Ανοιχτή επιστολή του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΥΡΩΠΟΥ ΚΙΛΚΙΣ προς την υπουργό κ. Κεραμέως και την υφυπουργό Παιδείας κ. Ζαχαράκη:

Αξιότιμες κυρίες Υπουργέ & Υφυπουργέ,

κοινωνική ανισότητα, περιφερειακή ανισότητα, αδικία, αδιαφορία, εγκατάλειψη, απογοήτευση είναι οι σκέψεις και τα συναισθήματα που κατακλύζουν το μυαλό και την ψυχή μας.

Ειλικρινά δεν περιμέναμε ως γονείς να φτάσουμε στην μέση του Οκτωβρίου και να βλέπουμε τα παιδιά μας να βρίσκονται θύματα μιας  κατάστασης αβεβαιότητας  και ομηρίας από πλευράς της Πολιτείας.

Δεν περιμέναμε ότι θα εξελισσόταν έτσι μια, από την αρχή, επιλεκτική πολιτική του Υπουργείου σε βάρος κάποιων, λίγων σε αριθμό, μικρών και απομακρυσμένων σχολείων με τη μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων.

Από αρχές Σεπτεμβρίου βλέπουμε καθημερινά τις ανακοινώσεις του υπουργείου περιμένοντας εναγωνίως τη λύση και στο δικό μας πρόβλημα αλλά προφανώς δεν έφτασε ακόμη η σειρά μας στον κατάλογο προτεραιοτήτων που έθεσε η Διοίκηση του Υπουργείου.

Με λύπη διαπιστώνουμε ότι όλη αυτή η ρητορική για τα «παιδιά μας που είναι το μέλλον της χώρας», για την «δημόσια δωρεάν Παιδεία», ότι «πρώτη προτεραιότητα είναι η Παιδεία» κ.α. καταλήγει  σε μια άχαρη και υποκριτική κενολογία.

Με λύπη διαπιστώνουμε ότι ενώ όλα τα προηγούμενα «μνημονιακά» χρόνια εγκρίνονταν τμήματα με ένα και δύο μαθητές, σήμερα σε «ιστορικές» ημέρες όπου ανακτήσαμε την ελευθερία μας από το ξένο πολιτικό και οικονομικό πατρονάρισμα απαξιώνονται και υποβαθμίζονται μικρά σχολεία, όπως το ΓΕΛ Ευρωπού.

Κυρία Υπουργέ, κυρία Υφυπουργέ,

πιστέψαμε αρχικά ότι θα δείχνατε την ευαισθησία που απαιτείται σε ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα που ταλαιπωρεί τα παιδιά μας και τις οικογένειές μας, αυτό εξακολουθούμε να το πιστεύουμε και τώρα.

Σας καλούμε να μην μας απογοητεύσετε!

Σας δίνεται η ευκαιρία να αποδείξετε ότι αν όχι πρώτη αλλά από τις πρωταρχικές προτεραιότητές σας είναι η Παιδεία και το μέλλον των παιδιών μας.

Σχολιάστε