My Twitter Feed

12 Αύγουστος, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

4o κρούσμα μέσα στο καλοκαίρι -

Τρίτη, 11 Αύγουστος, 2020

«Δεν τηρούν μέτρα κι εκλεγμένοι» -

Τρίτη, 11 Αύγουστος, 2020

ΕΠΣΚ: Νέες εκλογές λόγω παραιτήσεων -

Δευτέρα, 10 Αύγουστος, 2020

Και νέο κρούσμα του ιού στο Κιλκίς -

Δευτέρα, 10 Αύγουστος, 2020

Αισθητός ο σεισμός και στο Κιλκίς -

Δευτέρα, 10 Αύγουστος, 2020

«Όχι στη νέα μονάδα της ΒΙΠΕ» -

Κυριακή, 9 Αύγουστος, 2020

Για τη μονάδα στερεών αποβλήτων -

Σάββατο, 8 Αύγουστος, 2020

ΚΚΕ: Να γίνουν τώρα σχολεία -

Σάββατο, 8 Αύγουστος, 2020

«Φτιάξτε επιτέλους τη ΠΑΘΕ»

Με νέες επιστολές του δημάρχου Κώστα Σιωνίδη, ο Δήμος Παιονίας ζητά την άμεση αναβάθμιση οδικού δικτύου της ΠΑΘΕ από τον Κόμβο Πολυκάστρου ως αυτόν της Χαλάστρας.

Κάνοντας λόγο για «άμεση ανάγκη αναβάθμισης του οδικού δικτύου», ο κ. Σιωνίδης στην επιστολή του προς τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ Κωνσταντίνο Κουτσούκο, τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γεώργιο Καραγιάννη και τον πρόεδρο του ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ Άρη Ξενόφο, αναφέρει τα εξής:

«Είναι γνωστή σε όλους η άσχημη κατάσταση του οδικού δικτύου στο Τμήμα Χαλάστρα – Άγιος Αθανάσιος – Πολύκαστρο, μήκους 44,2 χιλιομέτρων, του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού, Χαλάστρα – Εύζωνοι. O δρόμος αυτός κατασκευάστηκε το 1970 και μέχρι σήμερα, εδώ και 50 χρόνια, δεν έχει δεχθεί καμία ουσιαστική αναβάθμιση. Παρότι ο οδικός αυτός άξονας αποτελεί την κεντρική χερσαία πύλη της χώρας από όπου διέρχονται 8.000.000 περίπου αυτοκίνητα το χρόνο, δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως ως άξονας με προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου, καθώς διαθέτει μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και δεν έχει διαχωριστική νησίδα.

Τα πρώτα 15 χιλιόμετρα του δρόμου αυτού από τον Κόμβο Πολυκάστρου προς τη Θεσσαλονίκη (516 – 532 χλμ. της ΠΑΘΕ) είναι τα πιο επικίνδυνα, καθώς τα τελευταία 17 χρόνια έχουν σημειωθεί 107 τροχαία ατυχήματα, που αντιστοιχούν περίπου στο 78% του συνόλου των τροχαίων ατυχημάτων που έχουν καταγραφεί στο εν λόγω τμήμα της ΠΑΘΕ. Σε αυτά τα 15 χιλιόμετρα του δρόμου έχασαν τη ζωή τους 45 άνθρωποι, κυρίως σε μετωπικές συγκρούσεις.

Η επικινδυνότητα του δρόμου περιγράφεται με λεπτομέρεια από την μελέτη που εσείς οι ίδιοι αναθέσατε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και εκπονήθηκε τον Μάιο 2019.

Κι ενώ η κατάσταση του δρόμου είναι απαράδεκτη, αποφασίστηκε το 2017 η χωροθέτηση δύο πλευρικών σταθμών διοδίων στον ανισόπεδο κόμβο Πολυκάστρου, χωρίς καμία πρόβλεψη για την αναβάθμιση του οδικού άξονα. Η λειτουργία των διοδίων θα προκαλέσει τη δικαιολογημένη αντίδραση των κατοίκων του Δήμου Παιονίας, καθώς βασικό τους αίτημα είναι να μην μπουν διόδια πριν από την αναβάθμιση του δρόμου σε αυτοκινητόδρομο από την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.». Γι’ αυτό, άλλωστε, έχουν κατατεθεί και οι με αρ. πρωτ. 2685/2017 Αίτηση Ακύρωσης και 330/2017 Αίτηση Αναστολής Εκτέλεσης ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τη λειτουργία των διοδίων.

Η όποια καθυστέρηση δημιουργεί μεγάλες ευθύνες όσων έχουν την αρμοδιότητα συντήρησης του δρόμου και εποπτείας της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων της. Με βάση τα συγκεκριμένα δεδομένα είναι αναγκαίο, κατ’ ελάχιστον, να επεκταθεί άμεσα το οδόστρωμα από την μία πλευρά του δρόμου κατά δύο μέτρα (προκειμένου να υπάρχουν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση) και να τοποθετηθεί διαχωριστική νησίδα.

Παρακαλούμε, όπως μας απαντήσετε εγγράφως και άμεσα επί του αιτήματος αυτού, καθώς η συνέχιση της αδράνειας από την πλευρά σας δυστυχώς στοιχίζει ανθρώπινες ζωές και πλέον ως τοπική κοινωνία έχουμε αποφασίσει να διεκδικήσουμε με κάθε νόμιμο μέσο έναν ασφαλή δρόμο αλλά ταυτόχρονα να επιδιώξουμε και τον καταλογισμό των όποιων ευθυνών υπάρχουν.»         

Σχολιάστε