My Twitter Feed

1 Οκτώβριος, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Στις σημαντικές πόλεις το Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Σεπτέμβριος, 2020

ΑΣΕ: Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις -

Τετάρτη, 30 Σεπτέμβριος, 2020

Φεύγει από Πολύκαστρο η 33η ΤΑΞ; -

Τετάρτη, 30 Σεπτέμβριος, 2020

Οι εκλογές στον Εμπορικό Κιλκίς -

Τρίτη, 29 Σεπτέμβριος, 2020

Και 5 κρούσματα ιού Δ. Νείλου -

Τρίτη, 29 Σεπτέμβριος, 2020

Να μην απολυθούν οι καθαρίστριες -

Τρίτη, 29 Σεπτέμβριος, 2020

Να εγκριθούν και τα ολιγομελή των ΓΕΛ -

Δευτέρα, 28 Σεπτέμβριος, 2020

Μέτρα για τα προσφυγόπουλα -

Δευτέρα, 28 Σεπτέμβριος, 2020

EURIMAC: Ξανά τα ιστορικά ΜΑΚΒΕΛ

Η EURIMAC επαναλανσάρει τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ, τα οποία παράγονται αποκλειστικά από 100% επιλεγμένα ελληνικά σκληρά σιτάρια, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη ΒΙΠΕ Κιλκίς.

Η απόφαση του Σταύρου Κωνσταντινίδη, προέδρου της EURIMAC A.E. να κυκλοφορήσουν πανελλαδικά σε όλο το δίκτυο λιανικής, με νέες προδιαγραφές παραγωγής, νέα συνταγή, νέα συσκευασία και επιλεγμένη πρώτη ύλη, είναι «ιστορικής σημασίας», αφού το όνομα ΜΑΚΒΕΛ (Μακαρονοποιία Βορείου Ελλάδος) αποτελεί την πρώτη εταιρεία του πατέρα του, που ιδρύθηκε το 1948, αλλά και της πρώτης μάρκας ζυμαρικών που ανήκε στην οικογένεια Κωνσταντινίδη.

Τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ τοποθετούνται καθημερινά σε νέα σημεία, έτσι ώστε μέχρι το τέλος καλοκαιριού να διατίθενται σε όλη την επικράτεια. Η καμπάνια λανσαρίσματος περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ, digital communication και παρουσιάσεις σε κλαδικά περιοδικά. Η δημιουργική προσέγγιση στηρίχθηκε στη διαχρονικότητα του brand.

Η λογική της συνεχόμενης παρουσίας των ζυμαρικών στα ελληνικά νοικοκυριά από τη δεκαετία του 40 μέχρι και σήμερα, αποτυπώνεται σε ένα σποτ το οποίο διαπερνά τον χρόνο, με κύριο μήνυμα την επιθυμία των παιδιών, να επαναληφθεί κάτι που τους αρέσει πολύ. Η καμπάνια είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της EURIMAC, του Συμβούλου Marketing και Επικοινωνίας Δ. Ζακαλκά, της Χrated, της Metagenesis Ad., της Darkpony και του Studio T.Georgiadis.

marketingweek.gr

Σχολιάστε