My Twitter Feed

19 Απριλίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σ` ένα χρόνο θεμέλια για Δικαστικό -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Μειωμένα κρούσματα ένεκα Σ/Κ -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

“Όχι” εκπαιδευτικών 1ου Λυκείου -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Νέα δήλωση που θα συζητηθεί -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Στο δήμο Κιλκίς η Παλιά Νομαρχία -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Πολύτιμος βαθμός για την Πλαγιά -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

«Λόγια του αέρα» η ΜΕΘ στο ΓΝΚ -

Δευτέρα, 19 Απριλίου, 2021

Πολλά κρούσματα με λίγα τεστ -

Σάββατο, 17 Απριλίου, 2021

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Όχι σχολείο για τις ελίτ

Θέση κατά της λειτουργίας ενός πρότυπου-πειραματικού σχολείου στο Κιλκίς, παίρνει η τοπική Θεματική Ομάδα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τονίζοντας ότι ένα τέτοιο σχολείο θα μείωνε την κοινωνικοποίηση των μαθητών του και θα αποδυνάμωνε και θα υποβάθμιζε όλα των άλλα σχολεία.

“Στόχος της κυβέρνησης είναι να δημιουργηθεί μία «ελίτ» μαθητών, ένα παράλληλο δίκτυο εκπαίδευσης”, στα πλαίσια της πολιτικής «διαίρει και βασίλευε», υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τονίζοντας ότι “αίτημα όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι το δημόσιο, δωρεάν, ποιοτικό σχολείο για όλους/ες”.

Η ανακοίνωση που εκδόθηκε από την Ομάδα Παιδείας με τίτλο “ο λόγος περί Αριστείας” έχει ως εξής:

“Η υπουργός Παιδείας υπέστη μια δεύτερη ήττα, τη φετινή χρονιά. Αρχικά, στην προσπάθειά της για επιβολή της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, για την ανάδειξη των υπηρεσιακών συμβουλίων, το 92% των εκπαιδευτικών την αποδοκίμασαν. Πρόσφατα, οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, ακολουθώντας τις συνδικαλιστικές τους ομοσπονδίες, σε συντριπτικά ποσοστά 85-90%, αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, κατανοώντας ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο, θα οδηγηθούν σ’ έναν άγονο ανταγωνισμό και τελικά στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Η κ. Κεραμέως, όμως, επιμένει! Θεωρεί ότι ανακάλυψε έναν άλλον τρόπο, για να επιβάλει τελικά τη νεοφιλελεύθερη πολιτική της στην εκπαίδευση και να οδηγήσει σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές σ’ έναν ανηλεή πόλεμο. Βάζει σε εφαρμογή τον νόμο 4692/2020 που ψηφίστηκε πέρυσι και μεταξύ άλλων προέβλεπε την ίδρυση πρότυπων-πειραματικών σχολείων.

Σύμφωνα με τον παραπάνω νόμο:

α) Αν ένα σχολείο μετατραπεί σε Πρότυπο-πειραματικό, οι ήδη υπηρετούντες σε αυτό χάνουν αυτόματα την οργανική τους θέση.

β) Οι εκπαιδευτικοί υφίστανται συνεχή αξιολόγηση μ’ ένα εξαντλητικό και ακραία γραφειοκρατικό τρόπο.

γ) Θεσμοθετείται και επίσημα η αναζήτηση χορηγιών και δωρεών για τη χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων.

δ) Παρεμβαίνουν εξωσχολικοί φορείς στη λειτουργία του σχολείου. Ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν θα αποτελεί επί της ουσίας το κυρίαρχο όργανο του σχολείου

ε) Τα παιδιά εισέρχονται με κλήρωση ή εξετάσεις και έτσι ανακατανέμεται το μαθητικό δυναμικό και ταυτόχρονα παύει να λειτουργεί το σχολείο της γειτονιάς.

Αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι ένας αριθμός παιδιών θα κατευθύνεται στα φροντιστήρια από τις τάξεις του δημοτικού και μέσα από σκληρό ανταγωνισμό, οι γονείς θα επιδιώκουν να βρουν τα παιδιά τους μια θέση σ’ ένα «ποιοτικό» σχολείο. Η λειτουργία των προτύπων-πειραματικών, όπως είναι κατανοητό, θα δημιουργήσει 2 κατηγορίες σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών.

Το ενδιαφέρον αυτό εκδηλώνεται, το τελευταίο διάστημα, από διάφορους παράγοντες της πόλης μας, επικαλούμενοι την «αριστεία» για λίγους. Να σκεφτούν, όμως, π.χ. τί θα γίνει στο Κιλκίς, αν δημιουργηθεί ένα πρότυπο-πειραματικό σχολείο. Θα συγκεντρώσει, βέβαια, τους μαθητές με τις πιο υψηλές επιδόσεις οι οποίοι θα τις βελτιώσουν ακόμη περισσότερο σ’ αυτό το περιβάλλον, αλλά θα χάσουν ως προς την ευρεία κοινωνικοποίησή τους που προϋποθέτει κάθε δυνατή επαφή με όλους τους συνομηλίκους τους. Παράλληλα, θα στερήσει από τα σχολεία του νομού αυτούς τους μαθητές οι οποίοι θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως παράδειγμα για τους υπόλοιπους, με συνέπεια την αποδυνάμωση και την υποβάθμιση όλων των άλλων σχολείων.

Συνεπώς, ο στόχος της κυβέρνησης είναι να δημιουργηθεί μία «ελίτ» μαθητών, ένα παράλληλο δίκτυο εκπαίδευσης που τίποτα δεν  έχει να προσφέρει στην παρεχόμενη εκπαίδευση αλλά ταυτόχρονα, να υπάρχει μια διαφοροποίηση σε όλα τα επίπεδα. Πολιτική λοιπόν, «διαίρει και βασίλευε»

Αίτημα όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι το δημόσιο, δωρεάν, ποιοτικό σχολείο για όλους/ες!

Οι σύλλογοι διδασκόντων οφείλουν να λειτουργήσουν με συναδελφικό πνεύμα και να μη μετατρέψουν τα σχολεία τους σε εστίες ανταγωνισμού και διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης”.

Σχολιάστε