My Twitter Feed

18 Μαΐου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σε νευρική κρίση οι καταναλωτές!

            “Ένα θερμό καλοκαίρι μεταφορικά και ουσιαστικά βιώνουν φέτος οι Ελληνες καταναλωτές. Η τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το κάθε νοικοκυριό ξεχωριστά ή και κάθε συμπολίτης μας μεμονωμένα λόγω της οικονομικής κρίσης και της επαναλαμβανόμενης λιτότητας (είτε εντός είτε εκτός μνημονίου) δεν έχει τελειωμό και δυστυχώς μέρα με τη μέρα συνεχώς διευρύνεται.”

                  Τ` ανωτέρω αναφέρει σε ανακοίνωσή του, το Παράρτημα Κιλκίς της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, τονίζοντας και τα εξής:

            Τα χαράτσια της οικονομικής εξαθλίωσης παγιωμένα εδώ και πέντε χρόνια, ιδιαιτέρως δε τώρα εν μέσω της δίνης του μνημονίου (εφοριακά, αλληλεγγύης:τι αστείο και αυτό, ΕΤΑΚ, ΦΠΑ, φως, νερό, τηλέφωνο…) δεν αφήνουν περιθώρια στον έλληνα καταναλωτή – που έτσι και αλλιώς ήταν υπερχρεωμένος – να ασχοληθεί με τις εκπτώσεις που αυτό το διάστημα έχουν αρκετά χαμηλές τιμές.

            Γιατί πολύ απλά η μόνη πλέον σκέψη του είναι μόνο η αγορά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης διότι κάθε άλλη αγορά προϊόντων (ένδυση, υπόδηση κ.λπ.) αποτελεί σήμερα πολυτέλεια.

            Όπως επίσης πολυτέλεια είναι πλέον και οι διακοπές οι οποίες είναι απαραίτητες σ΄ αυτήν την ψυχοπλακωτική περίοδο όμως λόγω της κρίσης που διανύουμε είναι απαγορευτικές μιας και το εισόδημα δεν επαρκεί αφού το τίμημα, για ξενοδοχεία-καταλύματα, διατροφή, τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και καύσιμα, έχει εκτοξευθεί στα ύψη.

            Όλα αυτά μαζί συγκεντρωμένα φτιάχνουν το πλέον εκρηκτικό κοκτέιλ οικονομικών μέτρων που δεν γνώρισε ποτέ λαός στο πέρασμα των χρόνων (αλλά το ζει και το νιώθει τρία χρόνια τώρα ο ελληνικός λαός) οδηγώντας τα ελληνικά νοικοκυριά σε απόγνωση και τα χιλιάδες εμπορικά καταστήματα και τους επαγγελματίες σε λουκέτα (και τους εργαζομένους στην ανεργία).

Και μέσα σ΄ όλα αυτά τούτη την στιγμή ορισμένα μόνο πολυεθνικά καταστήματα αγορών μη σκεπτόμενα την κρίση και τον καταναλωτή αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων τους δημιουργώντας ασφαλώς αλγεινή εντύπωση στην κοινή γνώμη. Στα καταστήματα λοιπόν αυτά ο έλληνας καταναλωτής θα πρέπει να ΄΄γυρίσει΄΄ την πλάτη του προτιμώντας την τοπική αγορά και τα προϊόντα τους που είναι εξίσου εφάμιλλα με τα καταστήματα αυτά.

Σχόλια
One Response to “Σε νευρική κρίση οι καταναλωτές!”
  1. Ο/Η Λούκυ Λούκ λέει:

    Η οικονομία είναι ψυχολογία λένε αυτοί που ασχολούνται με τα οικονομικά θέματα και έχουν δίκιο. Αφού λοιπόν δημιουργήθηκε ένα προγκρόμ κυβερνητικών οικονομικών μέτρων επι δικαίων και αδίκων και ταυτόχρονα σε καθημερινή βάση και επι δύομιση χρόνια απο τα ΜΜΕ ένα σαρωτικό κλίμα πανικού, πολλοί απο αυτούς που είχαν την οικονομική δυνατότητα να ξοδέψουν “κουμπώθηκαν” και έτσι η αγορά χτυπήθηκε καί απο τους έχοντες. Επιπλέον όταν δημιουργήθηκαν τα πολυεθνικά καταστήματα εφάρμοσαν την πολιτική της προσέλκυσης πελατών μέσω εφήμερων προσφορών και χαμηλών τιμών προκειμένου να τους αποσπάσουν απο τα μικρά καταστήματα του κέντρου των πόλεων και τελικά το κατάφεραν. Αφού λοιπόν οι περισσότεροι έμαθαν να ψωνίζουν απο αυτά, πιστεύοντας οτι όλα είναι πάντα καλά και φτηνά, τα υπερκαταστήματα σιγά σιγά ανέβασαν τις τιμές δύο φορές πάνω απο την υπόλοιπη Ευρώπη, χωρίς όμως οι περισσότεροι καταναλωτές να το αντιλαμβάνονται, λόγω της ήδη διαμορφωμένης ψυχολογίας οτι εκεί βρίσκεται η φτηνή αγορά και έτσι συνέχιζαν και συνεχίζουν να ψωνίζουν χωρίς να το ψάχνουν περισσότερο. Πέραν αυτού, το τί σαβούρα έχουν πουλήσει αυτά τα υπερκαταστήματα κυρίως σε διάφορα οικιακά είδη προερχόμενα απο τα βάθη της Κίνας, αλλά καλά καμουφλαρισμένα σε όμορφες συσκευασίες, δεν μπορεί κανείς να το φανταστεί. Πράγματα δηλαδή φτηνά μέν, αλλά χαμηλής ποιότητας, δηλαδή με μικρή αντοχή στη χρήση και στον χρόνο. Και συνεχίζουν να το κάνουν μέχρι σήμερα εκμεταλλευόμενοι την ψυχολογία των καταναλωτών που ακόμα λειτουργεί υπέρ τους.

Σχολιάστε