My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Ο εξοπλισμός των σχολείων

Σε ανακοίνωσή της για την υποβολή αναγκών εξοπλισμού σχολείων, η συνδικαλιστική παράταξη ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ, αναφέρει τα εξής:

“Σε κρεσέντο υποκρισίας, εμπαιγμού και επικοινωνιακής τακτικής έχει επιδοθεί το Υπουργείο Παιδείας τις τελευταίες 3 μέρες για το ζήτημα της αγοράς και διάθεσης laptop και tablet σε όλες τις σχολικές μονάδες, για να καλυφθούν οι ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών.. Ανάστατοι οι εκπαιδευτικοί με τις αλληλοαναιρούμενες εντολές επιστολές του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Κοντεύει μήνας που έκλεισαν τα σχολεία και από ότι φαίνεται το Υπ. Παιδείας άλλα λέει το πρωί άλλα το μεσημέρι και άλλα το βράδυ και το μόνο που είναι σε θέση να παρέχει είναι υποσχέσεις.

Καθώς με έγγραφά του

Την Τρίτη ζητά «δηλώστε εντός 24ωρου τις ανάγκες σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό εκπαιδευτικών και μαθητών» και μάλιστα χαρακτηρισμένο ως εξαιρετικά επείγον. Βεβαίως με τα σχολεία κλειστά οι εκπαιδευτικοί με αναρτήσεις τους καλούσαν τους γονείς να δηλώσουν αυθημερόν τις ανάγκες τους με αποτέλεσμα να προκληθεί αναστάτωση στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η κριτική που έγινε εκτός των άλλων από την ΟΛΜΕ με χθεσινή ανακοίνωση της, ήταν ότι δεν μπορεί να φορτώνεται αυτή η ευθύνη της επιλογής αποκλειστικά στους Διευθυντές των σχολικών μονάδων σχετικά με το σε ποιους εκ των μαθητών – εκπαιδευτικών θα πρέπει να δοθούν υπολογιστές και ενδεχομένως σύνδεση με το διαδίκτυο και δεύτερον αυτή η καταγραφή δεν μπορεί να γίνει σε λίγες ώρες μια που η αποστολή των στοιχείων της καταγραφής έπρεπε να γίνει αυθημερόν.

Και ενώ η διαδικασία της καταγραφής πραγματοποιήθηκε και στάλθηκαν τα στοιχεία όλων των αναγκών, που υπάρχουν, στο Υπουργείο Παιδείας, αντί αυτό να αναλάβει την ευθύνη και να αποδεχθεί τις τεράστιες ανάγκες τις οποίες είχαμε επισημάνει ως εκπαιδευτική κοινότητα από την πρώτη στιγμή με στόχο να τις καλύψει, καθώς όπως η ίδια η Υπουργός ανέφερε στην Εγκύκλιό της στόχος της ήταν «να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία από όλους αφού πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές (σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης) είτε σε περιοχές με χαμηλό κατά κεφαλήν ΑΕΠ, είτε σε απομακρυσμένες περιοχές, είτε λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω έλλειψης βασικού εξοπλισμού», βγάζει νέα “διευκρινιστική” εγκύκλιο σήμερα την υπ’ αρ. πρωτ. 44420/Α2/9-4-2020, σε αντίθετο πνεύμα!

Συγκεκριμένα κάνοντας στροφή 180 μοίρες αναφέρει: «… ότι η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών)».

Επίσης, στο σημερινό έγγραφο διευκρινίζεται ότι: η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών). Η καταγραφή αυτή σχετίζεται με πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που υλοποιείται στο πλαίσιο της γενικότερης βελτίωσης ψηφιακών δεξιοτήτων.

Ειδικότερα, αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για την υποστήριξη ευρύτερων εκπαιδευτικών στόχων, για την ανάπτυξη και καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και για την υποστήριξη της διδασκαλίας και νέων μορφών μάθησης. Για τους ανωτέρω λόγους καλείσθε να καταγράψετε τις άμεσες μόνο ανάγκες των σχολικών μονάδων κάνοντας χρήση της φόρμας σε μορφή excel, που επισυνάπτεται.

Ξαφνικά σήμερα άλλαξε η στόχευση, ενώ εξαφανίστηκαν και οι υπαρκτές ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών! Παρέμειναν, ωστόσο, οι χθεσινές διθυραμβικές δηλώσεις της Υπουργού στα Μέσα Ενημέρωσης και οι εκφράσεις συγχαρητηρίων, αφήνοντας σήμερα αμήχανους μπροστά στην κοροϊδία διευθυντές σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικούς και απολογούμενους σε γονείς και παιδιά για το επικοινωνιακό φιάσκο του υπουργείου.

Σχολιάστε