My Twitter Feed

25 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

10 προσλήψεις για πυροπροστασία -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Είδε και τον βασιλιά της Ισπανίας -

Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ο υφυπουργός ΜΑΘ στο Δημαρχείο Κιλκίς -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Σύνδεση τουρισμού και προϊόντων -

Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Τα άλυτα προβλήματα της Παιδείας -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Το ΠΑΣΟΚ για τη παθολογική ΓΝΚ -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Ο πρώτος τα παίρνει όλα! -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

“Να καταργηθούν όλα τα διόδια”

Ανακοίνωση σχετικά με την λειτουργία σταθμού διοδίων στους Ευζώνους, εξέδωσε η Τομεακή Επιτροπή Κιλκίς του ΚΚΕ ζητώντας να καταργηθούν όλα τα διόδια για “να μην ξαναπληρώσει ο λαός για δημόσια έργα που έχει φορολογηθεί”.

Θέτοντας στο στόχαστρό της την σημερινή και τις προηγούμενες κυβερνήσεις και χαρακτηρίζοντας υποκριτικές και μακριά από τις λαϊκές ανάγκες όσες φωνές τοπικών παραγόντων, δημάρχων, βουλευτών κ.ά. υψώνουν αντιπολιτευτικές φωνές ενάντια στα διόδια, η ΤΕ Κιλκίς του ΚΚΕ αναφέρει στην ανακοίνωσή της τα εξής:

“Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, πιστή στις Ευρω-Ενωσιακές οδηγίες, όχι μόνο διατηρεί τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα (τους οποίους υποκρινόταν ότι θα καταργήσει) αλλά τους επεκτείνει. Ένας από τους νέους σταθμούς διοδίων που κατασκευάζεται και είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης να λειτουργήσει, είναι στο ύψος των Ευζώνων, σε έναν δρόμο μάλιστα που μόνο «Εθνική Οδός» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

Η κατάσταση αυτή συνιστά πραγματικό εμπαιγμό των εργαζόμενων και του λαού της περιοχής. Η λαϊκή οικογένεια έχει χρυσοπληρώσει τους δρόμους της χώρας. Τη μια φορά με τη φορολόγηση, η οποία καταλήγει στις τσέπες των κατασκευαστικών ομίλων ως επιδοτήσεις (είτε κρατικές είτε ευρωενωσιακές). Την άλλη φορά με το δανεισμό των ομίλων που γίνεται με εγγύηση του δημοσίου (δηλαδή με χρήματα του ελληνικού λαού). Την επόμενη με την τοποθέτηση των διοδίων, ενός «χαρατσιού» που το καρπώνονται οι ανάδοχοι όμιλοι, πριν ακόμα παραδώσουν το έργο. Ενώ, δεν είναι λίγες οι φορές που οι μεγαλοκατασκευαστές εκβιάζουν με τις προθεσμίες παράδοσης του έργου και ζητούν κι άλλα από το κράτος.

Επίσης, την ίδια ώρα που κατασκευάζονται τα κεντρικά οδικά δίκτυα, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη, ασφαλής και ταχεία μεταφορά εμπορευμάτων, η χρήση αυτών των δικτύων γίνεται απαγορευτική για τους εργαζόμενους (λόγω κόστους), ενώ το υπόλοιπο οδικό δίκτυο (π.χ. το επαρχιακό) αφήνεται κυριολεκτικά στην «τύχη» του και γίνεται με τον καιρό από ακατάλληλο έως επικίνδυνο. Τέτοια παραδείγματα δεν είναι λίγα και στην ΠΕ Κιλκίς.

Υποκριτικές και μακριά από τις λαϊκές ανάγκες είναι και όσες φωνές τοπικών παραγόντων, δημάρχων, βουλευτών κ.ά. υψώνονται «αντιπολιτευτικά» ενάντια στα διόδια. Πρώτα απ’ όλα τα δικά τους κόμματα (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) «γέμισαν» τη χώρα με διόδια και αύξαναν συνεχώς τις τιμές τους όλα τα προηγούμενα χρόνια. Επιπλέον, όσοι από αυτούς «διαμαρτύρονται» σήμερα για τα διόδια, αποδέχονται τη λογική της ΕΕ που λέει «ο χρήστης πληρώνει». Δηλαδή αποδέχονται να πληρώνει ο λαός διόδια για να μετακινείται στους δρόμους που έχει χρυσοπληρώσει ήδη. Διαφωνούν, απλώς, στον τρόπο που θα γίνεται η πληρωμή και στην τοποθέτησή τους σε σχέση με την ολοκλήρωση των έργων.

Μόνη πραγματικά φιλολαϊκή λύση είναι να καταργηθούν όλα τα διόδια, να μην ξαναπληρώσει ο λαός για δημόσια έργα που έχει φορολογηθεί. Το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης του λαού, να είναι συντηρημένο, με σημάνσεις και επαρκή φωτισμό όπου απαιτείται. Αντίστοιχα μέτρα να παρθούν και για το αγροτικό δίκτυο. Το οδικό δίκτυο συνολικά να γίνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό και να αποτελεί λαϊκή περιουσία.”

Σχολιάστε