My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Καθηγητές: Μένουν τα μισά κενά

kathigites-olmeΜέχρι στιγμής έχει καλυφθεί το 50% των κενών θέσεων καθηγητών, που είχαμε στην έναρξη του σχολικού έτους, στο νομό Κιλκίς, με τα λειτουργικά κενά μετά τις τελευταίες προσλήψεις να είναι 16 πλήρους ωραρίου στις παρακάτω ειδικότητες:

ΠΕ03:       7 κενά
ΠΕ14.04:  2 κενά
ΠΕ08:       2 κενά
ΠΕ12 ;      1 κενό
ΠΕ07:       1 κενό
ΠΕ19:       2 κενά
ΤΕ01:       1 κενό

Τα στοιχεία παραθέτει η αιρετή του ΠΥΣΔΕ  Ν.ΚΙΛΚΙΣ και εκπρόσωπος των ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ (ΣΥΝΕΚ), Κυριακή Ματσακίδου, προσθέτοντας τα εξής:

Η μη πρόσληψη νέων εκπαιδευτικών (παρά την τεράστια μείωση προσωπικού κατά 30% από το 2009 έως το 2014) έχουν δραματικές επιπτώσεις στην καθημερινή λειτουργία του δημόσιου σχολείου.

Ζητάμε να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών τώρα, με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών, άμεσος διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2008 (ΑΣΕΠ) και οι υπόλοιποι από τους πίνακες προϋπηρεσίας αναπληρωτών, να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010″.

Το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Κιλκίς συνεδρίασε την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου και συζήτησε και για τις τοποθετήσεις υποδιευθυντών στις σχολικές μονάδες  1ο ΓΕΛ Κιλκίς, Γυμνάσιο Πολυκάστρου και ΕΠΑΛ Αξιούπολης, με την κ. Ματσακίδου να τονίζει ότι “πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος είναι η επιλογή των υποδιευθυντών να γίνεται με την εκπεφρασμένη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων”, καθώς και να στηρίζει όλες τις υποψηφιότητες που πρόκριναν οι σύλλογοι διδασκόντων.

Σχολιάστε