My Twitter Feed

4 Δεκέμβριος, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Για επικοινωνία δήμου – πολιτών -

Παρασκευή, 4 Δεκέμβριος, 2020

Έκκληση για προσφορά προϊόντων -

Παρασκευή, 4 Δεκέμβριος, 2020

«Απαιτείται σοβαρότητα και δράση» -

Παρασκευή, 4 Δεκέμβριος, 2020

Έκκληση για πνευμονολόγους -

Πέμπτη, 3 Δεκέμβριος, 2020

Στα ύψη θάνατοι/διασωληνώσεις ! -

Πέμπτη, 3 Δεκέμβριος, 2020

Προχωρά η σύνδεση της ΒΙΠΕ -

Πέμπτη, 3 Δεκέμβριος, 2020

Σταθερά στα ύψη ο κορονοϊός -

Τετάρτη, 2 Δεκέμβριος, 2020

«Πόλεμος εργαζόμενων/διοίκησης» -

Τετάρτη, 2 Δεκέμβριος, 2020

Καθηγητές: Μένουν τα μισά κενά

kathigites-olmeΜέχρι στιγμής έχει καλυφθεί το 50% των κενών θέσεων καθηγητών, που είχαμε στην έναρξη του σχολικού έτους, στο νομό Κιλκίς, με τα λειτουργικά κενά μετά τις τελευταίες προσλήψεις να είναι 16 πλήρους ωραρίου στις παρακάτω ειδικότητες:

ΠΕ03:       7 κενά
ΠΕ14.04:  2 κενά
ΠΕ08:       2 κενά
ΠΕ12 ;      1 κενό
ΠΕ07:       1 κενό
ΠΕ19:       2 κενά
ΤΕ01:       1 κενό

Τα στοιχεία παραθέτει η αιρετή του ΠΥΣΔΕ  Ν.ΚΙΛΚΙΣ και εκπρόσωπος των ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ (ΣΥΝΕΚ), Κυριακή Ματσακίδου, προσθέτοντας τα εξής:

«Η μη πρόσληψη νέων εκπαιδευτικών (παρά την τεράστια μείωση προσωπικού κατά 30% από το 2009 έως το 2014) έχουν δραματικές επιπτώσεις στην καθημερινή λειτουργία του δημόσιου σχολείου.

Ζητάμε να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών τώρα, με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών, άμεσος διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2008 (ΑΣΕΠ) και οι υπόλοιποι από τους πίνακες προϋπηρεσίας αναπληρωτών, να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010″.

Το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Κιλκίς συνεδρίασε την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου και συζήτησε και για τις τοποθετήσεις υποδιευθυντών στις σχολικές μονάδες  1ο ΓΕΛ Κιλκίς, Γυμνάσιο Πολυκάστρου και ΕΠΑΛ Αξιούπολης, με την κ. Ματσακίδου να τονίζει ότι «πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος είναι η επιλογή των υποδιευθυντών να γίνεται με την εκπεφρασμένη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων», καθώς και να στηρίζει όλες τις υποψηφιότητες που πρόκριναν οι σύλλογοι διδασκόντων.

Σχολιάστε