My Twitter Feed

4 Οκτωβρίου, 2022

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Τα ιερά κειμήλια στο Κ. Θεοδωράκι -

Κυριακή, 2 Οκτωβρίου, 2022

Νεκρή 67χρονη σε “καραμπόλα” -

Κυριακή, 2 Οκτωβρίου, 2022

“Επιβάρυνση για τα φάρμακα” -

Σάββατο, 1 Οκτωβρίου, 2022

Αποζημιώσεις-εξπρές για χαλάζι -

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου, 2022

ΚΚΕ: Όχι απολύσεις στην ΑΛΟΥΜΥΛ -

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου, 2022

Η θλίψη για τους διασωληνωμένους -

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου, 2022

ΣτΕ: Όχι διόδια στο Πολύκαστρο -

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου, 2022

Αύξηση “εισαγόμενων” εργατών -

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου, 2022

Η μουσική αγαπάει τον αυτισμό

Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση ταξιδεύει για δεύτερη χρονιά σε δέκα πόλεις ανά την Ελλάδα με το εργαστήριο «η μουσική αγαπάει τον αυτισμό» σε παλιούς και νέους προορισμούς, φέτος με την υποστήριξη της ΟΠΑΠ.ΑΕ.

Mousiki-paidiaΠρώτος σταθμός για φέτος είναι το Κιλκίς. Σε συνεργασία με το  Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Κιλκίς, η Στέγη διοργανώνει ένα μουσικό εργαστήριο, με μουσικές δραστηριότητες ειδικά μελετημένες προκειμένου να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες επιθυμίες και ικανότητες των παιδιών.

Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί από μια ομάδα εξειδικευμένων συνεργατών με υπεύθυνη τη μουσικολόγο και μουσικοθεραπεύτρια Χριστίνα Παναγιωτάκου.

Ημερομηνίες: Τα Σάββατα 3,10 Οκτωβρίου και την Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015: Η πρώτη συνάντηση είναι μόνο για τους γονείς.

Γονείς παιδιών ηλικίας 6-8 ετών, ώρες 10:00-12:00

Γονείς παιδιών ηλικίας 9-12 ετών, ώρες 12:00-14:00

Σάββατο 10 και Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015: Κάθε παιδί συνοδεύεται από έναν γονέα.

Γονείς και παιδιά 6-8 ετών, ώρες 10:00-12:00

Γονείς και παιδιά 9-12 ετών, ώρες 12:00-14:00

 Προϋποθέσεις: Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Η παρουσία του γονέα είναι απαραίτητη και στις τρεις συναντήσεις του εργαστηρίου.

Επιπλέον δράσεις: Το Σάββατο 10 Οκτωβρίου στις 19.00 θα πραγματοποιηθεί βιωματικό εργαστήριο ενηλίκων για περιορισμένο αριθμό ατόμων.

Τόπος διεξαγωγής: Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς, Τέρμα Σαλαμίνος, Κιλκίς, 61100, ΚΙΛΚΙΣ

Οι ευκαιρίες αισθητικής αγωγής και ανάδειξης του αισθητικού κριτηρίου των παιδιών του φάσματος εξακολουθούν να είναι ελάχιστες. Οι ανάγκες για αισθητική εκπαίδευση των παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος είναι μάλλον παραγνωρισμένες. Το εργαστήριο αποσκοπεί πρωτίστως στην κάλυψη αυτής της ανάγκης, που θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της εκπαιδευτικής εμπειρίας κάθε παιδιού.

Στο ευρύ φάσμα του αυτισμού, η μουσική αποτελεί κίνητρο για το παιδί, προκειμένου να αλληλεπιδράσει με το περιβάλλον, να αναπτύξει επικοινωνιακές δεξιότητες και να αποκτήσει θετικές εμπειρίες μέσω της μουσικής, σε ατομικό και οικογενειακό επίπεδο. Η μουσική αποτελεί ένα από τα πλέον βασικά εργαλεία μάθησης και αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον και λειτουργεί ως μέσο για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και τη συναισθηματική ωρίμανση των ατόμων με αυτισμό. Το εργαστήριο προσκαλεί τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τη μουσική και το ρυθμό, μέσα από το δημιουργικό παιχνίδι και τις μουσικοκινητικές δραστηριότητες. Αρχικά, τα παιδιά γνωρίζουν το χώρο και τους μουσικούς και, μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, πειραματίζονται με τα μουσικά όργανα και παράγουν ήχους. Καθ’ όλη τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι μικροί μουσικοί, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτές, συμμετέχουν σε διάφορα παιχνίδια αυτοσχεδιαστικού χαρακτήρα με βάση τη μουσική.

Στο εργαστήριο αυτό, η μουσική γίνεται η «γλώσσα» επικοινωνίας, ακόμα και όταν λείπει ο λόγος. Μέσα από τους ήχους, το παιχνίδι και τις εναλλαγές ρόλων, τα παιδιά καλούνται να αισθανθούν την ύπαρξή τους, να εκφράσουν τι νιώθουν και να γνωρίσουν πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής.

Σχολιάστε