My Twitter Feed

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Η εκδρομή του 3ου Γυμνασίου στην Αθήνα

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, πραγματοποιήθηκε η εκδρομή της Γ΄ τάξης του 3ου Γυμνασίου Κιλκίς στην Αθήνα, με αφορμή την επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων.

Αρχηγός της εκδρομής ήταν η κα Καραχάλια Δέσποινα και συνοδοί καθηγητές των 75 μαθητών ήταν οι Σιδηρόπουλος Θεόφιλος, Ξανθόπουλος Κωνσταντίνος, Δούκα Δέσποινα, Δημητριάδου Ευαγγελία.

Ξεκινήσαμε τη Πέμπτη 12/12 και μετά από ένα πολύωρο ταξίδι, φτάσαμε στην Αθήνα όπου τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας (NOVUS HOTEL), στη πλατεία Καραϊσκάκη. Το βράδυ παρακολουθήσαμε στο θέατρο ΚΑΠΠΑ την παράσταση «Δείπνο Ηλιθίων», μια κωμωδία με πρωταγωνιστές τον Σπύρο Παπαδόπουλο και τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη.

Την επόμενη μέρα (Παρασκευή 13/12), επισκεφτήκαμε το Νέο Μουσείο Ακρόπολης και ξεναγηθήκαμε στους χώρους του. Στη συνέχεια έχοντας σύμμαχο τον καιρό ανεβήκαμε όλοι μαζί στο Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και με τη βοήθεια των ξεναγών μας θαυμάσαμε τα διαχρονικά μνημεία.

Κατόπιν επισκεφτήκαμε το γραφικό Μοναστηράκι και στον εμπορικό δρόμο της Ερμού για ψώνια και αναμνηστικά.

Ακολούθησε μια μικρή στάση στο ξενοδοχείο και συνεπείς στο ραντεβού μας φτάσαμε στη Βουλή. Εκεί μας υποδέχτηκαν οι δύο βουλευτές του νομού μας, η κα Ειρήνη-Ελένη Αγαθοπούλου και ο κος Φραγγίδης Γεώργιος.

Ξεναγηθήκαμε στους χώρους της και είχαμε την τιμή και την χαρά να παρακολουθήσουμε την Ολομέλεια της Βουλής. Μάλιστα η κα Αγαθοπούλου μοίρασε στα παιδιά αναμνηστικά-ενθύμια για την επίσκεψη και την συνάντηση μας ενώ τα παιδιά είχαν την τύχη να ακούσουν τον κο Φραγγίδη να μιλά στην Ολομέλεια.

Σταθήκαμε πολύ τυχεροί καθώς πετύχαμε την αλλαγή της Προεδρικής Φρουράς αλλά και την προβολή ενός μαγικού χριστουγεννιάτικου 3D animation στο κτίριο της Βουλής. Ακολούθησε έξοδος για ένα ενθουσιώδες παιχνίδι μεταξύ παιδιών και καθηγητών στο Metropolitan Bowling Center.

Μία μέρα μετά (Σάββατο 14/12) αρχικά επισκεφτήκαμε την Παλιά Βουλή στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο Αθηνών. Εκεί θαυμάσαμε τα διάφορα εκθέματα (κυρίως σχετικά με την Επανάσταση του 1821). Στη συνέχεια μεταβήκαμε αμέσως στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου ξεναγηθήκαμε στους εσωτερικούς του χώρους. Το μεσημεριανό μας φαγητό ακολούθησε βραδινή έξοδος στην περιοχή του Ψυρρή, σε μια μουσική ταβέρνα με ελληνικό πρόγραμμα.

Την τελευταία μέρα (Κυριακή 15/12), επισκεφτήκαμε το Παναθηναϊκό στάδιο και από κει το Ζάππειο, το Προεδρικό Μέγαρο και το Μέγαρο Μαξίμου. Εκεί για άλλη μια φορά πετύχαμε την αλλαγή της φρουράς. Τέλος, στο δρόμο της επιστροφής κάναμε στάση για φαγητό στη Χαλκίδα.

Πλουσιότεροι σε εικόνες και εμπειρίες και πιο δεμένοι μεταξύ μας, επιστρέψαμε το ίδιο βράδυ στο Κιλκίς με «γεμάτες μπαταρίες».