My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Η ανάπλαση που δεν θα γίνει ποτέ!

Η ανάπλαση του λεγόμενου «ιστορικού κέντρου» του Κιλκίς χρονολογείται από την εποχή της δημαρχίας Τ.Αμανατίδη. Όσα τα χρόνια της αναμονής και της αναβολής, πολλαπλάσια τα δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο. Είκοσι και πλέον  έτη το έργο επανασχεδιάζεται, εντάσσεται και τελικώς απεντάσσεται οριστικά.

pezodromosΗ απένταξη του έργου είναι οριστική πλέον με απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών που προΐσταται  της Εταιρείας του Δημοσίου που είχε την αρμοδιότητα, της ΕΕΤΑΑ.

Το τελευταίο επεισόδιο του σήριαλ έλεγε ότι το έργο είχε δρομολογηθεί στις αρχές του 2014 με πίστωση διασφαλισμένη. Το κονδύλιο αφορούσε στην διαμόρφωση του τμήματος «από φανάρι σε φανάρι», της αναβάθμισης της πλατείας Ειρήνης, την διαμόρφωση το χώρου μπροστά από το Δημοτικό Στάδιο και τη δημιουργία Δικτύου Ποδηλατοδρόμων από το Κέντρο και περιφερειακά.

Τον περασμένο Μάρτιο από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, ύστερα από την κωλυσιεργία και την γραφειοκρατία του αρμόδιου φορέα, είχε κατατεθεί εκ νέου τη σχετική μελέτη του έργου επιζητώντας προέγκριση. Ήταν η εποχή που ο αρμόδιος Υπουργός Ανάπτυξης Κ.Χατζηδάκης είχε δρομολογήσει την απένταξη 219 έργων σε όλη τη χώρα, ανάμεσα στα οποία και το έργο της ανάπλασης του Κέντρου στο Κιλκίς.

Μεσολάβησαν οι Δημοτικές Εκλογές και η νέα Δημοτική Αρχή υπό του κ. Δημ.Σισμανίδη ξεκίνησε, πριν αναλάβει επίσημα, να ενημερώνεται για τα δρομολογημένα έργα. Από την ανάληψη  των καθηκόντων της μέχρι τώρα, δεν είχε θέσει την ανάπλαση σε πρώτη προτεραιότητα. Στην ουσία δηλαδή δεν «κυνήγησε» το βασικό έργο υποδομής της πόλης. Και το έργο τελικώς απεντάχθηκε οριστικά. Εννοείται πως η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι απαγορευτική για κάθε ελπίδα επαναδρομολόγησης ενός τέτοιου έργου.

Πηγή: ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Σχολιάστε