My Twitter Feed

16 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Οι υποσχέσεις καλά κρατούν! -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για το ψηφοδέλτιο -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη του Γ. Μανιάτη -

Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Διευρύνουν τη συνεργασία τους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για τους υποψήφιους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Οι δήμαρχοι για το 2ο τμήμα ΑΕΙ -

Πέμπτη, 11 Απριλίου, 2024

“Ζητούμενο το αυτοτελές τμήμα” -

Τρίτη, 9 Απριλίου, 2024

Εργαζόμενοι: Όχι στα νέα διόδια

Με ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι της Εγνατίας ΑΕ καταγγέλλουν τη διοίκηση της εταιρείας ότι επιχειρεί να φέρει ξανά το θέμα της δημοπράτησης νέων σταθμών διοδίων, μετωπικών και πλευρικών.

Με αφορμή την ανακίνηση του θέματος της λειτουργίας των σταθμών διοδίων σε Ευζώνους, Παμβώτιδα (Ιωάννινα), Μέστη (Κομοτηνή) και Ιεροπηγή (Αργος Ορεστικό), οι εργαζόμενοι ζητούν απρόσκοπτη και συνεχή εκτέλεση των εργασιών συντήρησης στην Εγνατία Οδό και απεμπλοκή της κατασκευής των διοδίων από την εν λόγω συντήρηση, καθότι τίθεται θέμα ασφαλείας της λειτουργίας της Εγνατίας Οδού.

Συγκεκριμένα, ο Σύλλογος Εργαζομένων αναφέρει ότι επανειλημμένως και με διάφορους τρόπους έχει εκφράσει την αντίθεσή του στην κατασκευή και λειτουργία της πληθώρας νέων σταθμών διοδίων (συνολικά 18 μετωπικοί και 42 πλευρικοί) επί της Εγνατίας Οδού και των Κάθετων Αξόνων, διότι ο μοναδικός σκοπός του συγκεκριμένου σχεδιασμού είναι να καταστήσει πιο «ελκυστική» την παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου.

«Πληροφορούμαστε ότι εισάγεται για μία ακόμη φορά προς συζήτηση στο ΔΣ της Εγνατία Οδός ΑΕ η άμεση δημοπράτηση 4 νέων μετωπικών σταθμών διοδίων και 42 πλευρικών, αυτή τη φορά ενσωματώνοντας την κατασκευή τους στο άσχετο και απολύτως απαραίτητο έργο συντήρησης και λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου», τονίζει ο σύλλογος και προσθέτει ότι “οι εργασίες συντήρησης αποτελούν διαρκή και επείγουσα ανάγκη για την εξασφάλιση της ασφάλειας των χρηστών και πρέπει να υπάρχει μέριμνα για την απρόσκοπτη εκτέλεσή τους σε βάθος χρόνου”.

«Ο Σύλλογος Εργαζομένων εκφράζει την κάθετη αντίθεσή του στις συνεχείς παλινωδίες της Διοίκησης για τη δημοπράτηση των έργων Συντήρησης & Λειτουργίας της Εγνατίας Οδού και καταγγέλλει τις παρεμβάσεις του ΤΑΙΠΕΔ στο τεχνικό αντικείμενο των έργων, με αποτέλεσμα τη σημαντική καθυστέρηση στη δημοπράτησή τους, την έκθεση της εταιρείας έναντι των υποχρεώσεών της και τελικά την πιθανή διακινδύνευση της ασφάλειας των χρηστών του αυτοκινητόδρομου» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Η εταιρεία

Από τη πλευρά της, η Εγνατία Οδός ΑΕ ισχυρίζεται ότι  χάνει τουλάχιστον 4 εκατ. ευρώ μηνιαίως, από τη μη λειτουργία των τεσσάρων σταθμών διοδίων σε Ευζώνους, Παμβώτιδα, Μέστη και Ιεροπηγή, λόγω της απουσίας της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασςη (ΚΥΑ) από τους υπουργούς Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο.

Η Εγνατία Οδός, αν και αποτέλεσε προαπαιτούμενο για τη δεύτερη αξιολόγηση της προσαρμογής της ελληνικής οικονομίας, εν τούτοις οι πιστωτές δεν πίεσαν για την ολοκλήρωση των απαιτήσεών τους.

 

 

 

 

Σχολιάστε