My Twitter Feed

9 Μαρτίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ανησυχία από τα 11 νέα κρούσματα -

Δευτέρα, 8 Μαρτίου, 2021

Η κοινωνική προστασία στη Παιονία -

Δευτέρα, 8 Μαρτίου, 2021

Φήμες για κλειστά σχολεία -

Δευτέρα, 8 Μαρτίου, 2021

“Απέτυχαν με την πανδημία” -

Δευτέρα, 8 Μαρτίου, 2021

Για τις συνοριακές διελεύσεις -

Παρασκευή, 5 Μαρτίου, 2021

Διαμαρτυρία στους Ευζώνους -

Παρασκευή, 5 Μαρτίου, 2021

Γιατί το “όχι” στα φωτοβολταϊκά -

Παρασκευή, 5 Μαρτίου, 2021

Να μη συρρικνωθούν τα ΕΛΤΑ -

Πέμπτη, 4 Μαρτίου, 2021

“Επικίνδυνο τα άνοιγμα σχολείων”

Την διαφωνία τους με την απόφαση της κυβέρνησης να επαναλειτουργήσουν τα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εκφράζουν οι μαθητές του Εσπερινού Λυκείου και Γυμνασίου Κιλκίς, ζητώντας να συνεχιστούν τα μαθήματα μέσω του Διαδικτύου.

Τονίζοντας ότι η προαναφερθείσα απόφαση κρίνεται μη αναγκαία “εφόσον θέτει τους μαθητές και τις μαθήτριες στον κίνδυνο μόλυνσης από τον κορωνοϊό”, οι μαθητές αναφέρουν στη σχετική ανακοίνωσή τους τα εξής:

“Στην ολοένα αυξανόμενη πίεση που δέχεται η κοινωνία μας εξαιτίας μια πρωτόγνωρης, για τα χρονικά της χώρας μας, κατάστασης λόγω της πανδημίας, θεωρούμε την εξεύρεση δημιουργικών και λειτουργικών μέσων για τη συνέχιση της εκπαίδευσης, μεγίστη ανάγκη.

Όπως όλα δείχνουν, οι αποφάσεις της κυβέρνησης στοχεύουν, λίαν συντόμως, σε άνοιγμα όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης με αποτέλεσμα μία αβέβαιη, υγειονομικά, υπόλοιπη ακαδημαϊκή χρονιά για τους μαθητές της Ελληνικής επικράτειας.

Στην παρούσα φάση, κρίνουμε τη προαναφερθείσα απόφαση μη αναγκαία εφόσον θέτει τους μαθητές και τις μαθήτριες στον κίνδυνο μόλυνσης από τον κορωνοϊό.

Ήδη από τις 11 Ιανουαρίου 2021 που άνοιξαν δημοτικά και νηπιαγωγεία, υπήρξαν άμεσα αναστολές λειτουργιών τους λόγω κρουσμάτων. Δεν κατανοούμε την βιασύνη της κυβέρνησης και κρίνουμε την λειτουργία των τμημάτων δια ζώσης ένα αχρείαστο μέτρο εφόσον η διαδικτυακή εκμάθηση είναι το μόνο όπλο του μαθητή απέναντι στην πανδημία. Σύμφωνα με τα προαναφερθέντα, θα θέλαμε να αναφέρουμε τους λόγους του συλλογισμού μας.

1. 1) Οι μαθητές των εσπερινών λυκείων και γυμνασίων είναι άτομα τα οποία, κατά κύριο λόγο, εργάζονται τις πρωινές ώρες. Η έκθεσή τους σε μια πιθανή επαφή τους με κρούσμα κορωνοϊού αυτομάτως τους αποκλείει από την δουλειά και κατ’ επέκταση την εκπαίδευση τους αφού θα χρειαστεί το λιγότερο να απομονωθούν για διάστημα 15 ημερών με άγνωστη την εξέλιξη της νόσου σε αυτούς.

1. 2) Οι μαθητές αυτοί σε ένα μεγάλο ποσοστό τους είναι άνθρωποι μέσης ή και μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι μπορεί να ανήκουν σε ευπαθείς ή ομάδες υψηλού κινδύνου. Πολλές φορές, φροντίζουν δικούς τους ανθρώπους οι οποίοι μπορεί και οι ίδιοι να ανήκουν σε ευπαθείς ή σε ομάδες υψηλού κινδύνου. Είναι απορίας άξιο, η επιλογή του τρόπου της δια ζώσης εκπαίδευσης, εφόσον υπάρχουν τα μέσα για να αποφευχθούν νέα κρούσματα.

1. 3) Οι μαθητές του εσπερινού λυκείου και γυμνασίου, σε περιοχές όπως το Κιλκίς, διαμένουν κι εκτός της πόλης με αποτέλεσμα να χρειάζεται, σε καθημερινή βάση, να χρησιμοποιούν μαζικές μετακινήσεις με ταξί με αποτέλεσμα τον συνωστισμό τους, πράγμα το οποίο αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες μόλυνσής τους.

1. 4) Θεωρούμε απαράδεκτη την λογική της κυβέρνησης για εκπαίδευση με ανοιχτά παράθυρα. Αναρωτιόμαστε αν σε συνέχεια του κορωνοϊού, πλέον ο μαθητής θα έχει να αντιμετωπίσει και το χειμερινό κρύο στις σχολικές αίθουσες ρισκάροντας επιπρόσθετα θέματα υγείας.

1. 5) Το εσπερινό λύκειο όπως και το εσπερινό γυμνάσιο δεν έχουν το προνόμιο του πρωινού αερισμού. Τα μαθήματα γίνονται απόγευμα προς βράδυ με ανυπόφορες θερμοκρασιακές συνθήκες για το ανθρώπινο σώμα καθώς βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα. Η μάθηση δεν μπορεί να γίνει σε τέτοιες καταστάσεις και δεν είναι βιώσιμη μια τέτοια λύση διότι οι τάξεις είναι αρκετά μικρές σε σχέση με τα άτομα τα οποία εξυπηρετεί.

Για όλους τους ανωτέρω λόγους, αιτούμεθα την συνέχιση των μαθημάτων διαδικτυακά. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι μαθητές, προκειμένου να προστατευθούν τόσο οι ίδιοι όσο και οι δικοί τους άνθρωποι, θα αναγκαστούν να στερηθούν την εκπαίδευσή τους και μη συνεχίσουν εφόσον ακολουθηθεί ο τρόπος της διδασκαλίας στις αίθουσες.

Παρακαλούμε θερμά όλους τους φορείς να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους το πρόβλημα του κορωνοϊού και να διευκολύνουν τους πολίτες οι οποίοι επιλέγουν την Ελληνική Παιδεία για την εκπαίδευσή τους, να συνεχίσουν να την εμπιστεύονται και να την αναζητούν”.

Σχολιάστε