My Twitter Feed

20 Σεπτέμβριος, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Δυο νέα κρούσματα στο νομό Κιλκίς -

Σάββατο, 19 Σεπτέμβριος, 2020

Ενίσχυση παραγωγών στις λαϊκές -

Σάββατο, 19 Σεπτέμβριος, 2020

ΚΝΕ: Μ` επιτυχία το Φεστιβάλ σε Κιλκίς -

Σάββατο, 19 Σεπτέμβριος, 2020

Ένα χαρούμενο Πολιτιστικό Καλοκαίρι -

Σάββατο, 19 Σεπτέμβριος, 2020

Κλειστά δυο σχολεία σε Γουμένισσα -

Παρασκευή, 18 Σεπτέμβριος, 2020

Σπανίζουν οι σχολ. καθαρίστριες -

Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος, 2020

Λύση για τους δασικούς χάρτες -

Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος, 2020

Βγάλτε το Κιλκίς απ` το λοκντάουν -

Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος, 2020

Δωδώνη:Πήρε 45% της Unismack

Στην εταιρεία UNISMACK από το Κιλκίς, η οποία παράγει  κράκερς με αλεύρι από φακές, κουνουπίδι, ρεβίθια, κολοκύθα, ρυζάλευρο και Snacks χωρίς γλουτένη, αποφάσισαν να επενδύσουν οι κύριοι μέτοχοι της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη.

Συγκεκριμένα, η Lime Capital Partners απέκτησε το 44,73% της Unismack, ποσοστό που κατείχε από το 2011 η Piraeus-ΤΑΝΕΟ Capital Fund.

Το ύψος της συναλλαγής δεν έχει γνωστοποιηθεί, ούτε πόσα κεφάλαια σκοπεύει να βάλει ο νέος μέτοχος για την ανάπτυξη της παραγωγής, την ενίσχυση του brand και τη διεύρυνση της παρουσίας της εταιρείας στις διεθνείς αγορές.

Η Unismack ABEE ιδρύθηκε το 2006 από την οικογένεια Στρατάκη στο Κιλκίς και ειδικεύεται στην ανάπτυξη και παραγωγή πρωτοποριακών προϊόντων σνακ, με εξειδίκευση στις κατηγορίες Gluten & Allergen Free, Vegan, High Protein and Natural. Τα προϊόντα της εταιρείας πωλούνται υπό την εμπορική ονομασία Wellabys και με άλλα αναγνωρισμένα σήματα παγκοσμίως.

Η Unismack αποτελεί μία εταιρεία με ιδιαίτερα θετικά μεγέθη, καθώς το οικονομικό έτος 06.2017 – 06.2018, κατέγραψε έσοδα ύψους 4,78 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας το 99% των πωλήσεών της σε αγορές του εξωτερικού.

Κατά το τρέχον έτος, οι πωλήσεις της αυξάνονται με ρυθμό 35% και η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει ένα φιλόδοξο πλάνο επέκτασης, που περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ.

Για το 2019, βασικοί στόχοι της Unismack είναι να τριπλασιάσει την παραγωγική της ικανότητα και να αξιοποιήσει ελκυστικές ευκαιρίες περαιτέρω διείσδυσης στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία υγιεινών σνακ παγκοσμίως.

Η Unismack επενδύει στην καινοτομία και δημιουργεί προϊόντα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό, αλλά ταυτόχρονα  εξειδικεύονται για να καλύψουν κατηγορίες καταναλωτών που συνήθως δυσκολεύονται να βρουν σνακ, όπως είναι τα προϊόντα χωρίς αλλεργιογόνα, προϊόντα υψηλά σε πρωτεΐνη, vegan, προϊόντα για μικρές ηλικίες.

minimarketmag.gr

Σχολιάστε