My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δωδώνη:Πήρε 45% της Unismack

Στην εταιρεία UNISMACK από το Κιλκίς, η οποία παράγει  κράκερς με αλεύρι από φακές, κουνουπίδι, ρεβίθια, κολοκύθα, ρυζάλευρο και Snacks χωρίς γλουτένη, αποφάσισαν να επενδύσουν οι κύριοι μέτοχοι της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη.

Συγκεκριμένα, η Lime Capital Partners απέκτησε το 44,73% της Unismack, ποσοστό που κατείχε από το 2011 η Piraeus-ΤΑΝΕΟ Capital Fund.

Το ύψος της συναλλαγής δεν έχει γνωστοποιηθεί, ούτε πόσα κεφάλαια σκοπεύει να βάλει ο νέος μέτοχος για την ανάπτυξη της παραγωγής, την ενίσχυση του brand και τη διεύρυνση της παρουσίας της εταιρείας στις διεθνείς αγορές.

Η Unismack ABEE ιδρύθηκε το 2006 από την οικογένεια Στρατάκη στο Κιλκίς και ειδικεύεται στην ανάπτυξη και παραγωγή πρωτοποριακών προϊόντων σνακ, με εξειδίκευση στις κατηγορίες Gluten & Allergen Free, Vegan, High Protein and Natural. Τα προϊόντα της εταιρείας πωλούνται υπό την εμπορική ονομασία Wellabys και με άλλα αναγνωρισμένα σήματα παγκοσμίως.

Η Unismack αποτελεί μία εταιρεία με ιδιαίτερα θετικά μεγέθη, καθώς το οικονομικό έτος 06.2017 – 06.2018, κατέγραψε έσοδα ύψους 4,78 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας το 99% των πωλήσεών της σε αγορές του εξωτερικού.

Κατά το τρέχον έτος, οι πωλήσεις της αυξάνονται με ρυθμό 35% και η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει ένα φιλόδοξο πλάνο επέκτασης, που περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ.

Για το 2019, βασικοί στόχοι της Unismack είναι να τριπλασιάσει την παραγωγική της ικανότητα και να αξιοποιήσει ελκυστικές ευκαιρίες περαιτέρω διείσδυσης στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία υγιεινών σνακ παγκοσμίως.

Η Unismack επενδύει στην καινοτομία και δημιουργεί προϊόντα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό, αλλά ταυτόχρονα  εξειδικεύονται για να καλύψουν κατηγορίες καταναλωτών που συνήθως δυσκολεύονται να βρουν σνακ, όπως είναι τα προϊόντα χωρίς αλλεργιογόνα, προϊόντα υψηλά σε πρωτεΐνη, vegan, προϊόντα για μικρές ηλικίες.

minimarketmag.gr

Σχολιάστε