My Twitter Feed

20 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

“Στο αυλάκι” το αρδευτικό Μουριών -

Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

“Καταρρέει το Νοσοκομείο Κιλκίς” -

Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Δραματικό SOS της Παθολογικής! -

Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Οι υποσχέσεις καλά κρατούν! -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για το ψηφοδέλτιο -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη του Γ. Μανιάτη -

Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Διευρύνουν τη συνεργασία τους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Δράσεις παιδιών για Ημέρα των ΑμεΑ

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι σήμερα περισσότερο ίσως από ποτέ άλλοτε, η αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού των λεγόμενων ευ-παθών κοινωνικά ομάδων προβάλλει ως άμεση προτεραιότητα.

paidiaΠρέπει να γνωρίζουμε ότι περισσότεροι από 50 εκατομμύρια Ευρωπαίοι, δηλαδή πάνω από το 10% του συνολικού πληθυσμού της ηπείρου μας, έχουν κάποια αναπηρία. Γι’ αυτούς, οι καθημερινές, απλές ασχολίες μπορεί να είναι άθλος. Και, παρά το γεγονός ότι δέχονται μεγαλύτερη βοήθεια σήμερα απ’ ό,τι στο παρελθόν, τα άτομα αυτά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τερά-στια εμπόδια, που συνεπάγονται διακριτική μεταχείριση, όσον αφορά την πρόσβαση στην απασχόληση, την εκπαίδευση, τις πολιτιστικές εκδηλώσεις κτλ.

Στο σχολείο μας, η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης Αναστασία Μακρίδου, ανέλαβε την ενημέρωση και ευαισθητο-ποίηση των παιδιών μας για την Παγκόσμια Ημέρα των ΑΜΕΑ με μια σειρά από δράσεις που υλοποιήθηκαν στη βιβλιοθήκη μας.

Συγκεκριμένα οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο της αναπηρίας, γνώρισαν τα είδη των αναπηριών, τον τρόπο ζωής, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά, τις επιτυχίες και τους τομείς στους οποίους διαπρέπουν τα άτομα με αναπηρία. Βασικός σκοπός ήταν οι μαθητές μας να αναγνωρίσουν ότι μπορεί κάποιος να φαίνεται διαφορετικός αλλά στην πραγματικότητα είναι ίσος με εμάς.

Οι μαθητές των μικρών τάξεων Α’ – Β’ με την ανάγνωση του παραμυθιού « Φίλοι; Φως φανάρι» της Φρατζέσκα Αλεξοπούλου – Πετράκη γνώρισαν τον κόσμο της Κώφωσης. Στο βιβλίο παρουσιάζεται η γνωριμία ενός κοριτσιού με ένα κωφό αγοράκι. Παρουσιάστηκε η γλώσσα των κωφών η Νοηματική καθώς και το δακτυ-λικό αλφάβητο. (φωτογραφία λεωφορείου)

Οι μαθητές των Γ΄και Δ΄τάξεων ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο της κινητικής αναπηρίας μέσα από το παραμύθι «Δύο παπούτσια με καρότσι» του Νικόλα

Ανδρικόπουλου. Ο ήρωας του παραμυθιού κ.Λάζαρος Εαυτούλης βρίσκεται ξαφνικά σε έναν κόσμο φτιαγμένο αποκλειστικά για άτομα με κινητική αναπηρία και η ζωή του γίνεται εφιάλτης… Ολοκληρώσαμε δημιουργώντας την παρακάτω αφίσα.

Με τους μαθητές των δύο τμημάτων της Ε΄τάξης διαχειριστήκαμε όλα τα είδη των αναπηριών με προβολή παρουσίασης και βίντεο. Έλαβε χώρα συζήτηση από την οποία προέκυψαν οι κανόνες συμπεριφοράς προς τα άτομα με αναπηρία στην καθημερινότητά μας. Δημιουργήσαμε αφίσες που τοποθετήθηκαν στο σχολείο προς ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων μας. Τέλος οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης γνώρισαν τον ιδιαίτερο κόσμο του Αυτισμού. Μέσα από το βιβλίο της Εύας Βακιρτζή «Το Αυγό» παρουσιάστηκε μπροστά μας ένα παιδί που βρίσκεται στο φάσμα του Αυτισμού, ο Βίκτωρας. Δημιουργήθηκαν προβληματισμοί και οδηγηθήκαμε σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις.

Η ημέρα αυτή αποτέλεσε αφορμή αλλά συνάμα και ευκαιρία για όλους να σκεφτούμε πως μπορούμε να αφαιρέσουμε τα εμπόδια και να δημιουργήσουμε μια ενιαία και προσβάσιμη κοινωνία για όλους.

Σχολιάστε