My Twitter Feed

28 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δημοπρατείται ο δρόμος Κιλκίς – Μαυρονέρι

Δημοπρατείται την ερχόμενη εβδομάδα (27 Νοεμβρίου) η κατασκευή του δρόμου Κιλκίς – κόμβος Μαυρονερίου, μήκους 4,5 χιλιομέτρων. Όπως είπε ο τελών εν αργία δήμαρχος Κιλκίς, Βαγγέλης Μπαλάσκας, στο ΚΙΛΚΙΣ24, η δημοπράτηση γίνεται μ` εξασφαλισμένη χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ, γεγονός που επιτρέπει αισιοδοξία για έγκαιρη αποπεράτωση του έργου, χωρίς όμως να προσδιορίζεται επακριβώς, καθώς θα εξαρτάται απ` την εκταμίευση των δόσεων, τις καιρικές συνθήκες κ.α.

Ο εν λόγω δρόμος αποτελεί τμήμα της νέας οδού Κιλκίς – Θεσσαλονίκης, και θα κατασκευαστεί με προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου, στα πρότυπα του τμήματος Ν. Σάντα – κόμβος Μυγδονίας.

Συγκεκριμένα, με βάση την εγκριθείσα μελέτη, το τμήμα των 3,5 χλμ. πρόκειται να διαμορφωθεί με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ενδιάμεση νησίδα από διπλό στηθαίο ασφαλείας, με συνολικό πλάτος καταστρώματος 17 μ. και παράπλευρο οδικό δίκτυο εκατέρωθεν, ενώ το τελευταίο 1 χλμ. θα βελτιωθεί στις θέσεις των επικίνδυνων στροφών και κακών ορατοτήτων. Έτσι, αναμένεται να επιλυθεί και το πρόβλημα της περίφημης “στροφής θανάτου”, λίγο έξω απ` τη πόλη του Κιλκίς, στην οποία θρηνήσαμε πολλά θύματα τα όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Να σημειωθεί ότι η σύμβαση για την εκπόνηση της μελέτης υπογράφηκε από τη Διεύθυνση Δημοσίων Έργων, την 1η Νοεμβρίου 2007 !

Με την ολοκλήρωση του έργου η πόλη του Κιλκίς θα αποκτήσει μία σύγχρονη και ασφαλή σύνδεση με την Εγνατία οδό, τον κάθετο άξονα Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας  με το Νομό Θεσσαλονίκης και την ευρύτερη περιοχή του Νομού Κιλκίς.

Η μελέτη προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε 10 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Για να ολοκληρωθεί ο δρόμος Κιλκίς – Θεσσαλονίκη, που ξεκίνησε το 2003, θ` απαιτείται πλέον η κατασκευή του τμήματος κόμβος Μαυρονερίου – Ν. Σάντα, για το οποίο κανείς δεν μπορεί να κάνει σήμερα οιαδήποτε πρόβλεψη, όσον αφορά την αποπεράτωση και παράδοσή του στην κυκλοφορία.

Σχολιάστε