My Twitter Feed

5 Ιουλίου, 2022

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ζητούνται άμεσα αποζημιώσεις -

Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022

ΣΥΡΙΖΑ: Τι θα κάνουμε για αγροτικά -

Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022

35 νέα κρούσματα κάθε μέρα -

Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022

Κλιμάκιο στις πληγείσες περιοχές -

Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022

Τι λένε για τις καταστροφές -

Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022

Aλλαγές συμβάσεων στην ALUMIL -

Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022

“Κίνδυνος για τη δημόσια υγεία” -

Παρασκευή, 1 Ιουλίου, 2022

ΚΚΕ: Μέτρα για τις καταστροφές -

Παρασκευή, 1 Ιουλίου, 2022

Δέσμευση Λαφαζάνη για δρόμο

dromos1-001(Βίντεο) Εντός των επόμενων ημερών θα ολοκληρωθεί η συγκρότηση του Κεντρικού Συμβουλίου Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης (ΚΕ.Σ.Π.Α), με προτεραιότητα τη γνωμοδότηση επί των περιβαλλοντικών όρων του έργου τμήμα από Α/Κ Ασσήρου έως Α/Κ Νέας Σάντας του δρόμου Κιλκίς – Θεσσαλονίκη.

Τη δέσμευση αυτή ανέλαβε σήμερα Παρασκευή στη Βουλή ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Παναγιώτης Λαφαζάνης, κατά τη διάρκεια συζήτησης επί σχετικής ερώτησης του βουλευτή Κιλκίς, Γιώργου Γεωργαντά.

“Στηρίζουμε απολύτως τον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Δοϊράνη. Είναι ένα έργο ιδιαίτερης σημασίας για την Βόρεια Ελλάδα, πάρα πολύ χρήσιμο και απαραίτητο”, δήλωσε ο κ. Λαφαζάνης, διαβεβαιώνοντας ότι μέσα στις επόμενες μέρες θα έχει συγκροτηθεί το Κεντρικό Συμβούλιο Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης (ΚΕΣΠΑ) και πρόσθεσε ότι μία από τις πρώτες ενέργειές του θα είναι να γνωμοδοτήσει για την περιβαλλοντική αδειοδότηση του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Δοϊράνη.

Ο κ. Λαφαζάνης παραδέχτηκε την καθυστέρηση που υπήρξε στη διαδικασία συγκρότησης του ΚΕΣΠΑ και ανέφερε ότι από τις 15 Μαΐου έχει ορισθεί νέα Γενική Γραμματέας στο Υπουργείο κι έτσι θα ολοκληρωθεί εντός των ημερών η συγκρότηση.

Μετά την εξέλιξη αυτή, ο βουλευτής Κιλκίς εξέφρασε την ικανοποίηση του για τη δέσμευση, καθότι, όπως συμπλήρωσε, σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξει σοβαρός κίνδυνος για την απένταξη του έργου.

Η πλήρης απάντηση του κ. Λαφαζάνη:

“Εμείς στηρίζουμε απολύτως τον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Δοϊράνη. Είναι ένα έργο ιδιαίτερης σημασίας για την Βόρεια Ελλάδα, πάρα πολύ χρήσιμο και απαραίτητο. Επομένως συμφωνούμε απολύτως ότι πρέπει να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν καλύτερο ώστε όχι μόνο να μην απενταχθεί, κάτι που θα ήταν απαράδεκτο, αλλά να προχωρήσει με ταχύτητα και να ολοκληρωθεί προς το συμφέρον της οικονομίας της Βόρειας Ελλάδας, όσο και των πολιτών.

Πράγματι εδώ διαπιστώνεται ένα πρόβλημα, που είναι η μη σύσταση μέχρι τώρα του Κεντρικού Συμβουλίου Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης (ΚΕΣΠΑ). Υπάρχει καθυστέρηση η οποία οφείλεται, κατά κύριο λόγο θα έλεγα, στη διαμόρφωση νέου κυβερνητικού σχήματος και στην αλλαγή των οργανογραμμάτων στα υπουργεία και την τοποθέτηση ενός νέου Γενικού Γραμματέα με ειδικές αρμοδιότητες στα νέα υπουργεία που έχουν διαμορφωθεί.

Δυστυχώς η καινούργια Γενική Γραμματέας του υπουργείου μας ορίστηκε στις 15 Μαΐου του 2015. Από τότε είχε πάρα πολλές αρμοδιότητες και πάρα πολλά να κάνει, ως νέα γραμματέας. Αλλά τώρα έχει μπει σε ένα καλό δρόμο η συγκρότηση του ΚΕΣΠΑ.

Πιστεύουμε ότι τις επόμενες μέρες αυτό θα έχει συγκροτηθεί και θα πάει για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Και μία από τις πρώτες ενέργειές του θα είναι να γνωμοδοτήσει για την περιβαλλοντική αδειοδότηση του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Δοϊράνη.

Και νομίζω ότι με αυτές τις κινήσεις θα μπούμε σε έναν καλό δρόμο για να πραγματοποιηθεί αυτό το έργο που τόσο σημαντικό είναι – και το αναγνωρίζετε πρώτος απ’ όλους εσείς ως βορειοελλαδίτης βουλευτής – όχι μόνο για την περιοχή του Κιλκίς, αλλά για όλη τη Βόρεια Ελλάδα. Αυτές θα είναι οι κινήσεις μας το επόμενο διάστημα και πιστεύω ότι θα φέρουν άμεσο αποτέλεσμα μέσα στις επόμενες μέρες”.

Δείτε το βίντεο της συζήτησης στη Βουλή:

Σχολιάστε