My Twitter Feed

16 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Οι υποσχέσεις καλά κρατούν! -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για το ψηφοδέλτιο -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη του Γ. Μανιάτη -

Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024

Διευρύνουν τη συνεργασία τους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Στις κάλπες για τους υποψήφιους -

Παρασκευή, 12 Απριλίου, 2024

Οι δήμαρχοι για το 2ο τμήμα ΑΕΙ -

Πέμπτη, 11 Απριλίου, 2024

“Ζητούμενο το αυτοτελές τμήμα” -

Τρίτη, 9 Απριλίου, 2024

Γεωργαντάς: SOS από βενζινάδικα

kausima«Τα βενζινάδικα των  Περιφερειακών Ενοτήτων Κιλκίς και Φλώρινας έχουν υποστεί την μεγαλύτερη μείωση τζίρου από όλη την Ελλάδα διότι οι συμπολίτες μας μπαίνουν σε καθημερινή βάση σε γειτονικές χώρες προκειμένου να προμηθευτούν καύσιμα σε φθηνότερες τιμές με αποτέλεσμα η πτώση του τζίρου στο συγκεκριμένο κλάδο να κυμαίνεται  από 50%  έως 90%»

Τη διαπίστωση αυτή και μαζί την κραυγή αγωνίας του κλάδου των πρατηριούχων του νομού  μετέφερε προς τον υπουργό Ανάπτυξης ο βουλευτής Κιλκίς, Γιώργος Γεωργαντάς, με ερώτησή του που κατέθεσε στη Βουλή χθες Πέμπτη 3 Απριλίου και συνυπογράφει ο βουλευτής Φλώρινας Ευστάθιος Κωνσταντινίδης.

georgantas21Για το θέμα ο κ. Γεωργαντάς είχε επανειλημμένες συνεργασίες με τους εκπροσώπους του πληττόμενου κλάδου και κατά καιρούς είχε θέσει υπόψη των αρμοδίων υπουργείων τη δεινή θέση στην οποία περιήλθαν οι πρατηριούχοι, εξαιτίας της οποίας άλλωστε έχουν κλείσει 35 πρατήρια στο ν. Κιλκίς.

Αφορμή για την κατάθεση της ερώτησης, όμως, με αίτημα την λήψη μέτρων για την ανακούφιση των πρατηριούχων αποτέλεσε η νέα επιβάρυνση εξαιτίας «της υποχρέωσης των πρατηρίων των συγκεκριμένων περιοχών έως τα τέλη Μαρτίου  να παραγγείλουν τα συστήματα εισροών-εκροών, τα οποία έχουν κόστος από 10.000 έως 15.000 ευρώ έκαστο», όπως αναφέρει στην ερώτησή του ο κ. Γεωργαντάς.

Ο βουλευτής του νομού καταγράφει σε αριθμούς την απώλεια εισοδήματος ως εξής: «Η πτώση της ζήτησης για υγρά καύσιμα στην Π.Ε. Κιλκίς, είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια συνολικών εσόδων ύψους 6,7 εκ.€ για την ελληνική οικονομία το έτος 2012. Η συγκεκριμένη απώλεια επιμερίζεται σε 3 εκ €, λόγω της μείωσης εισοδήματος, και 3,7 εκ €, λόγω της εναλλακτικής λύσης που έχουν οι κάτοικοι της περιοχή για ανεφοδιασμό από τη FYROM.»

Ο κ. Γεωργαντάς καταλήγοντας ερωτά τον Υπουργό Ανάπτυξης:

1)    Με ποιο τρόπο σκοπεύετε να βοηθήσετε τα πρατήρια υγρών καυσίμων των δύο αυτών νομών προκειμένου να ανταπεξέλθουν οικονομικά στην εγκατάσταση του συστήματος εισροών-εκροών;

2)    Μήπως πρέπει να αυξηθεί ειδικά για τους πρατηριούχους των δύο αυτών νομών η επιδότηση κατά 50% ή ως εναλλακτική λύση να δοθεί παράταση του μέτρου για ένα χρόνο;

Ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης:

Τα βενζινάδικα των  Περιφερειακών Ενοτήτων Κιλκίς και Φλώρινας είναι γνωστό, ότι έχουν υποστεί την μεγαλύτερη μείωση τζίρου από όλη την Ελλάδα διότι οι συμπολίτες μας μπαίνουν σε καθημερινή βάση σε γειτονικές χώρες προκειμένου να προμηθευτούν καύσιμα σε φθηνότερες τιμές με αποτέλεσμα η πτώση του τζίρου στο συγκεκριμένο κλάδο να κυμαίνεται  από 50%  έως 90%.

Την ήδη δραματική κατάσταση δυσχεραίνει η υποχρέωση των πρατηρίων των συγκεκριμένων περιοχών έως τα τέλη Μαρτίου  να παραγγείλουν τα συστήματα εισροών-εκροών, τα οποία έχουν κόστος από 10.000 έως 15.000 ευρώ έκαστο. Σε κάθε περίπτωση το σύστημα εισροών-εκροών θα βοηθήσει στην καταπολέμηση του λαθρεμπορίου καυσίμων διότι το λαθρεμπόριο αποτελεί άλλη μια σοβαρή αιτία της δεινής οικονομικής τους κατάστασης καθώς, τη δεδομένη χρονική στιγμή έχουν κλείσει 35 πρατήρια μόνο στο Κιλκίς λόγω των παραπάνω αιτιών.

Η πτώση της ζήτησης για υγρά καύσιμα στην Π.Ε. Κιλκίς, είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια συνολικών εσόδων ύψους 6,7 εκ.€ για την ελληνική οικονομία το έτος 2012. Η συγκεκριμένη απώλεια επιμερίζεται σε 3 εκ €, λόγω της μείωσης εισοδήματος, και 3,7 εκ €, λόγω της εναλλακτικής λύσης που έχουν οι κάτοικοι της περιοχή για ανεφοδιασμό από τη FYROM.

Επειδή, αυτή της στιγμή τα περισσότερα πρατήρια λόγω της συνολικής κατάστασης αδυνατούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά,

Επειδή, τα περισσότερα πρατήρια αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην παραπάνω υποχρέωση σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα,

Επειδή, από τα 130 πρατήρια της Π.Ε. Κιλκίς είναι βέβαιο ότι θα μείνουν μόνο 60 και κάτι αντίστοιχο θα συμβεί στην Π.Ε. της Φλώρινας,

Επειδή, οφείλουμε να στηρίξουμε με κάθε τρόπο έναν επαγγελματικό κλάδο που απειλείται με αφανισμό, λόγω μάλιστα της έλλειψης οποιασδήποτε προστατευτικής  παρέμβασης του κράτους στον αθέμιτο ανταγωνισμό από τις όμορες χώρες.

 Για όλους τους παραπάνω λόγους

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1)     Με ποιο τρόπο σκοπεύετε να βοηθήσετε τα πρατήρια υγρών καυσίμων των δύο αυτών νομών προκειμένου να ανταπεξέλθουν οικονομικά στην εγκατάσταση του συστήματος εισροών-εκροών;

2)     Μήπως πρέπει να αυξηθεί ειδικά για τους πρατηριούχους των δύο αυτών νομών η επιδότηση κατά 50% ή ως εναλλακτική λύση να δοθεί παράταση του μέτρου για ένα χρόνο;

Σχολιάστε